Suositelkaa oikeasti pelottavia kauhukirjoja? Ei taida sellasia ollakaan?
Kingiä kehutaan paljon, itse olen lukenut häneltä Tohtori Unen, tosin en kokonaan vaan noin puolet, koska se oli äärettömän tylsä. Myös Revolverimiestä oon lukenu ja oli tappavan tylsä sekin. Siksi tuntuu ettei King varmaan nappaa vai pitäskö vielä kokeilla lukea jotain sen kirjaa?
Luen paljon Robin Cookia ja Tess Gerritseniä, ovat todella hyviä kirjoja mielestäni, mutta eivät kauhua ja kauhukirjallisuus kiinnostaisi ja muutenkin tekee mieli tutustua muihin kirjailijoihin eikä vaan lukea koko ajan kahden saman kirjailijan tuotoksia ja muutenkin pian lukenut jo kaikki noiden kirjat.
Kirjoja tulemaan !!?
Kommentit (106)
En muista kirjan nimeä, mutta retkeilijät eksyivät ja joutuivat kammottavaan taloon keskellä pimeää metsää. Norjalainen kirja. En säiky helposti mutta tätä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Koontzin kirjat on myös hyviä, kirjahyllyssäni on monia. Kylmä kuu, Näkijä, Pimeyden Palvelijat. Suosittelen.
Tämä Ääniä Yössä taitaa olla eka Koontzin kirja minkä luin lukioikäisenä... on todelle hyvä https://syke.vuodatus.net/lue/2010/03/dean-koontz-aania-yossa
Koonzia olin tulossa itsekin ehdottamaan. Ääniä yössä on minulle erityisen tärkeä kirja. Se oli ensimmäinen oikeasti pelottava kirja jonka luin. Luettiin se mummoni kanssa joka vuosi, aina joulukuussa. Mummo kuoli vuosia sitten, luen kirjan edelleen joulun tienoilla.
- Stephen King: Hohto (elokuvana suuri pettymys)
- Stephen King: Uinu uinu lemmikkini (elokuvana lähinnä naurettava)
Ei ehkä kauhua, mutta mukaansa tempaavia:
King: Kolkuttajat
Josh Malerman: Lintuhäkki (täysin erilainen kuin mikään koskaan aiemmin lukemani - suosittelen!)
Tuossa todellista kauhua:
10 Dogman sightings and stories that you can't unsee or unhear - *Extremely Scary Footage*
True crime kirjat esim Mindhunters.
Kun myöhään yöllä lukee sarjamur""sta jotka murtautuvat sisään ja tekevät kaikkea kivaa uhreilleen,tulee saatua hepuli kun kissa pudottaa jotain koska siellä on vähintään Ed Kemper 🤣
Odd Thomas