Onko kukaan käynyt ovisilmäleikkauksessa?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovisilmäleikkaus muutti elämäni.
Ennen olin masentunut, passiivinen ja katatoninen. Leikkaus toi elämälleni tarkoituksen. Nyt olen aikaani seuraava, aktiivinen ja nopealiikkeinen. Täynnä tarmoa.
Olen ikuisesti kiitollinen ovisilmäkirurgilleni.Jos Jeesus ei pelasta, ovisilmäleikkaus pelastaa.<3
Tehtiinkö sinulle suurempi reikä ulko-oveen? Mikä vahvuus tuli linssiin? Leikkauksissa aina omat riskinsä, oliko sinun ovisilmäleikkauksessa millaisia riskejä?
Onko kokemuksia Tallinnan ovisilmäklinikoista? Ovat niin paljon halvempia kuin nämä suomalaiset.
Tahtooko miehenne panna teitä takapuolipisteeseen? Kelpaako sille jalkovälimerkki?
Vierailija kirjoitti:
Insinöörejä on paljon työttömänä.
Jos joku lukee tämän, niin voisitko joutessasi kehitellä sellaisen peiliteleskooppijärjestelmän, jolla ovisilmästäni näkisin rappumme ulko-ovelle, sekä parkkipaikalle?
Tällaiselle olisi markkinarako meidän AV-mammojen keskuudessa.
Tällaisen saat kun yhdistät pihan valvontakameran television AV- liittimeen. Markkinarakoon valvontakameraa ei voi yhdistää, mutta sitä voi käyttää järjestelmän maksamiseen.
Miten olisi parkkitutka?
Muutti siten, että pystyn taas valmistamaan lempiruokapöydässäni silmämunakokkelia.
Itse tein tänään ruuaksi sosekeittoa hieromasauvasekottimella, sen jälkeen läksin soutelemaan, mutta melkein unohdin laittaa veneeseen anustapin.
Olen mieheni mielestä enkeli, tykkään ottaa silmämunaa ovensuuhun :)
Kudon parhaillaan kohdunkaulahuivia. Kun saan työn valmiiksi, ajattelin paistaa liimakorvapuusteja, sekä välilihapasteijoita. Kännit vedetään totuttuun tapaan keuhkopussikaljalla.
Illalla tulee vieraita ja kaunistan itseni juhlaa varten pallinaamavoiteella, sekä häpyhuulikiillolla.
Itse olen aamiaismunahaukka, mieheni taas selvä siemensyöksylaskija.
Uskon, että pojistamme kasvaa happikaappihomo ja munapääjalkainen, tytär on selkeä suihinottolapsi.
Pitää vielä vaihtaa sätkäpaperilakanat, samalla kuuntelen intiimialueuutisia.
Uutisten aihe on mielenkiintoinen, sillä alapääministerimme on kuulemma jättänyt tissivälikysymyksen.
Kunpi voittaa mehujääkiekon suomen mestaruuden Porin ässäkeksit vai Lahden pelikaanimuistiot.
Käytän ovisilmälaseja en suostu siihen että joku alkaa sörkkiä ovisilmiäni.
48 lisää vielä seuraavaa.
Mieheni työskentelee maksaarvokuljetuksessa ja toi palkkapäivän kunniaksi lahjan.
Sain sulkapallokalan, vaikka mieluisampia olisivat olleet jalkasienikori, lapsivesisäiliö, tai saippuakuplamuovinen valurautahammas.
Kusipääministeri se vaan leikkaa kansalta, hyvä kun rahat riittää vielä aamupalapeliin ja lounasaikamerkkiin.
Ensi viikolla aloitan verhotankotanssin lasivillahousuissa..
Pihtipolvilumpio on vaivannut minua. Sain avun vähemmistökansanparantajalta.
Kevään tultua olemme joutuneet lopettamaan aviopariluistelun. Aiomme siirtyä onnenpyöräretkiin.
Saitko idean eilisestä pitääkö olla huolissaan - ohjelmasta?