Onko kukaan käynyt ovisilmäleikkauksessa?
Kommentit (53)
Mulla on päässä aurinkolippalakki
Minä istun esinahkasohvalla ja mussutan lihapullapitkoa!
Lapsemme puutarhakaveri tulee usein hoitopaikkaan myöhässä.
Tulevan loma-ajan uusi harraste on kesäretkihiihto.
Kävin, jouduin menemään seksilinja-autolla ja käytin aikamatkakorttia.
Leivoin tänään tuhkakuppikakkuja.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin hankkia varpusparvisängyn.
No hyi yäk! Ja anna kun arvaan, ajattelit tämän hommata Porvoon retkeilymajalle, ihan vaan lahjoituksena? Tarkoittanee siis sitä, että tärähtää varpusparvi mun niskaan, jos satun sun alapuolella nukkumaan.
Jokaisen kotihoidontuella elävän mamman peruspalveluihin pitäisi kuulua ovisilmäleikkaus yhteiskunnan kustantamana! Haloo Sipilä!
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen kotihoidontuella elävän mamman peruspalveluihin pitäisi kuulua ovisilmäleikkaus yhteiskunnan kustantamana! Haloo Sipilä!
Ovisilmän leikkaus ja peräsilmän meikkaus.
Miten pesette salmiakkijauhenlihan?
Vierailija kirjoitti:
Leivoin tänään tuhkakuppikakkuja.
Huomenna aion leipoa kuukuppikkakkuja.
Ovisilmäleikkaus muutti elämäni.
Ennen olin masentunut, passiivinen ja katatoninen. Leikkaus toi elämälleni tarkoituksen. Nyt olen aikaani seuraava, aktiivinen ja nopealiikkeinen. Täynnä tarmoa.
Olen ikuisesti kiitollinen ovisilmäkirurgilleni.
Jos Jeesus ei pelasta, ovisilmäleikkaus pelastaa.<3
Vierailija kirjoitti:
Insinöörejä on paljon työttömänä.
Jos joku lukee tämän, niin voisitko joutessasi kehitellä sellaisen peiliteleskooppijärjestelmän, jolla ovisilmästäni näkisin rappumme ulko-ovelle, sekä parkkipaikalle?
Tällaiselle olisi markkinarako meidän AV-mammojen keskuudessa.
Minulla on pari Ikeasta ostettua taittuvavartista peiliä ( sellainen metallinen haitarivarsi ) ja ne olen laittanut sopivasti parvekkeen ulkopuolelle. Varsia kääntelemällä näkee laajasti pihaelämää. Vartta, jos vielä jatkaisi, näkisi vaikka ala-ja yläkerran naapureiden parvekkeille. Ei tarvitse telkkaria enää katellakaan.
Minä ostin näytöllisen ovisilmän, niin toista silmää ei tarvinnut leikata.
Vierailija kirjoitti:
Ovisilmäleikkaus muutti elämäni.
Ennen olin masentunut, passiivinen ja katatoninen. Leikkaus toi elämälleni tarkoituksen. Nyt olen aikaani seuraava, aktiivinen ja nopealiikkeinen. Täynnä tarmoa.
Olen ikuisesti kiitollinen ovisilmäkirurgilleni.Jos Jeesus ei pelasta, ovisilmäleikkaus pelastaa.<3
Tehtiinkö sinulle suurempi reikä ulko-oveen? Mikä vahvuus tuli linssiin? Leikkauksissa aina omat riskinsä, oliko sinun ovisilmäleikkauksessa millaisia riskejä?
Minulla on nakkipiilokarsastus jota ei ovisilmäkirurgin mukaan voi leikkauksella korjata.
Apu löytyi nakkipiilolinsseistä.
Tänään välipalaksi nakkisormiruokaa.
Pääseköhän Suomi koskaan puujalkapallon MM-kisoihin.
En oikein pidä sissijuustokakusta.