Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikkakiusaaminen

Ei kiusaamiselle
23.03.2017 |

Esiintyykö työpaikallasi ja jos, niin missä muodossa?
Itse olen viimeaikoina järkyttynyt miten ilkeitä aikuisetkin ihmiset voi toisinaan olla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiusaa se, että yksi kollega itkeskelee vähän väliä. Erilaisissa tilanteissa ja eri ihmisten kanssa. Ja selitykseksi mainitsee, että on "herkkä luonne" ja sitten meidän muiden pitäisi olla jotenkin varpaillaan koko ajan ettei vaan loukata tätä lumihiutaletta.

Vierailija
2/5 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Enkä ollut koulukiusattu, en yliopistokiusattu vaan erään alemmin koulutetun naisen kiusaama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiusaa se, että yksi kollega itkeskelee vähän väliä. Erilaisissa tilanteissa ja eri ihmisten kanssa. Ja selitykseksi mainitsee, että on "herkkä luonne" ja sitten meidän muiden pitäisi olla jotenkin varpaillaan koko ajan ettei vaan loukata tätä lumihiutaletta.

Tämä "lumihiutale" paljastaa vain että olette julmia.

Vierailija
4/5 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään kollegan takia joutuu jatkuvasti varomaan sanomisiaan, koska hän kokee kaiken kiusaamiseksi. Vaikea tilanne, koska kollega on pomon sukulainen. Itse en puhu enää mitään muuta kuin huomenta sekä näkemiin.

Vierailija
5/5 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa osakseen vittuilua tasapuolisesti ja jokainen osaa siihen myös vastata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi