Työpaikkakiusaaminen
Esiintyykö työpaikallasi ja jos, niin missä muodossa?
Itse olen viimeaikoina järkyttynyt miten ilkeitä aikuisetkin ihmiset voi toisinaan olla.
Kommentit (5)
Kyllä. Enkä ollut koulukiusattu, en yliopistokiusattu vaan erään alemmin koulutetun naisen kiusaama.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiusaa se, että yksi kollega itkeskelee vähän väliä. Erilaisissa tilanteissa ja eri ihmisten kanssa. Ja selitykseksi mainitsee, että on "herkkä luonne" ja sitten meidän muiden pitäisi olla jotenkin varpaillaan koko ajan ettei vaan loukata tätä lumihiutaletta.
Tämä "lumihiutale" paljastaa vain että olette julmia.
Erään kollegan takia joutuu jatkuvasti varomaan sanomisiaan, koska hän kokee kaiken kiusaamiseksi. Vaikea tilanne, koska kollega on pomon sukulainen. Itse en puhu enää mitään muuta kuin huomenta sekä näkemiin.
Jokainen saa osakseen vittuilua tasapuolisesti ja jokainen osaa siihen myös vastata.
Minua kiusaa se, että yksi kollega itkeskelee vähän väliä. Erilaisissa tilanteissa ja eri ihmisten kanssa. Ja selitykseksi mainitsee, että on "herkkä luonne" ja sitten meidän muiden pitäisi olla jotenkin varpaillaan koko ajan ettei vaan loukata tätä lumihiutaletta.