Voinko saada ns. normaalia miestä?
Olen mt-ongelmainen, mutta mielestäni silti aika "normaali". Mt-ongelmat miehellä ei haittaisi, mutta kaikki mt-ongelmaiset miehet joita tunnen ovat liian ongelmaisia, eli eivät lukeudu mun mielestä "normaaleiksi" . huhuh vihaan tuota normaali-termiä, mutta varmaan tajusitte?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Olen mt-ongelmainen, mutta mielestäni silti aika "normaali". Mt-ongelmat miehellä ei haittaisi, mutta kaikki mt-ongelmaiset miehet joita tunnen ovat liian ongelmaisia, eli eivät lukeudu mun mielestä "normaaleiksi" . huhuh vihaan tuota normaali-termiä, mutta varmaan tajusitte?
Et taatusti. Kyseessä ei ole enää normaali mies, jos se kelpuuttaa mt tapauksen.
Sinkkumies
murahteletko ja pukeudut jyrsijöiden nahkoihin? omat hampaat? peseydytkö? onko avohoitosi kadulla vai asumuksessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu sun lantion ja pyllyn muodosta. Niillä voi kompensoida aika paljon, epävakavuuttakin.
t. "normaali" mies.
Idiootti. Et sä normaali ole.
Sen takia siinä oli hipsut, hassuliini.
Terve olen, siinä mielessä "normaali". Jos sinä muuten olet AP, niin taisit juuri vastata kysymykseesi. Et voi saada, ellet kompensoi epävakavuuttasi jotenkin.
En ole ap. Ihan sama oletko terve, mutta luontees on paska ja siksi et saa ketään.
Tai en ainakaan saa haluamani naista, olen minä useamman jättänyt jo. Se olikin pointtini, sinun luonne on niin paska, että sillä ei ainakaan pärkäisi. Hyvä ettet ole AP, silloinhan AP:lla on ehkä toivoa vielä.
Valtaosalla on jokin mielenterveyden ongelma jossain vaiheessa elämäänsä.
Aktiivisesti ongelman kanssa painiskelevan kannattaa kuitenkin varoa ettei saa vaivoikseen "tervettä" kumppania: ota joku jolla on hyvä hoitotasapaino ja myöntää olevansa epätäydellinen ihminen. Ei ole hyvä asetelma olla koko ajan alakynnessä koska diagnoosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippunee siitä mikä mt-ongelma on kyseessä.
Diagnoosina epävakaa persoonallisuushäiriö, mutta todennäköisesti jotain psykoosisairautta myös, ei kuitenkaan skitsofreniaa. -ap
Vaikka kumppanisi olisi kuinka hyvä niin eihän teidän suhteenne voisi olla tasaveroinen, kun tuolla taakalla olisit aina alakynnessä. Riitelyäsi rajoittaisi pelkosi jätetyksi tulemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Olennaisin asia tässä kysymyksessä on mielestäni se, mitä ap tarkoittaa sanaparilla "saada miestä" tässä tapauksessa. Ulille "saada naista" = "saada sitä reikää", mitä ilmausta hän myöskin käyttää. Ap saattaa tarkoittaa myös parisuhdetta tai jopa avioliittoa.
Ei olisi este, jos lääkitys / terapia tai mitä nyt käytätkään on kohdillaan. Riippuu aika paljon monesta muusta tekijästä. En sitten tiedä mahdunko itse tuohon normaalikategoriaan.
https://randomi.fi/chatroom/AV-chat.html