Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko saada ns. normaalia miestä?

Vierailija
23.03.2017 |

Olen mt-ongelmainen, mutta mielestäni silti aika "normaali". Mt-ongelmat miehellä ei haittaisi, mutta kaikki mt-ongelmaiset miehet joita tunnen ovat liian ongelmaisia, eli eivät lukeudu mun mielestä "normaaleiksi" . huhuh vihaan tuota normaali-termiä, mutta varmaan tajusitte?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippunee siitä mikä mt-ongelma on kyseessä. 

Vierailija
2/27 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diagnoosina epävakaa persoonallisuushäiriö, mutta todennäköisesti jotain psykoosisairautta myös, ei kuitenkaan skitsofreniaa. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diagnoosina epävakaa persoonallisuushäiriö, mutta todennäköisesti jotain psykoosisairautta myös, ei kuitenkaan skitsofreniaa. -ap

Juu, epävakaiden kanssa seurustelu on kyllä varsinainen seikkailu, johon itse en kyllä enää lähtisi.

Vierailija
4/27 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, epävakaiden kanssa seurustelu on kyllä varsinainen seikkailu, johon itse en kyllä enää lähtisi.

En ole oikeastaan kovinkaan epävakaa. -ap

Vierailija
5/27 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vikaavikaa?

Puolison perhepiirissä skitsofreenikon alku, kaikki on alkanut menemään päin prinkkalaa, nyt toinen lapsi tulossa tälle skitsoäidille vaikka ensimmäistäkään se ei jaksa hoitaa.

Vierailija
6/27 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei.

Vierailija
7/27 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus tavoitella niin hyvää kumppania kuin omat rahkeet riittää. Jos ei rima ylity, niin vaihtoehtona on sinkkuus. Moni ruma tavoittelee komeaa/kaunista, lihava hoikkaa, köyhä rikasta, koulttamaton koulutettua, vammainen tervettä jne...

Vierailija
8/27 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos olet miestenkin mielestä normaali niin ei mitään ongelmaa. Jos normalius on vain omassa päässäsi niin koita tehdä asialle jotain.

Vierailija
9/27 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no jos olet miestenkin mielestä normaali niin ei mitään ongelmaa. Jos normalius on vain omassa päässäsi niin koita tehdä asialle jotain.

Kaikki aina vakuuttelee mun olevan tavallinen ja normaali ja että ei uskoisi mt-ongelmaiseksi. Minua myös muuten luullaan hoitopaikoissa jatkuvasti hoitajaksi, vaikka potilas olen ollut. Eli ei ole vain omassa päässä.

-ap

Vierailija
10/27 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki aina vakuuttelee mun olevan tavallinen ja normaali ja että ei uskoisi mt-ongelmaiseksi. Minua myös muuten luullaan hoitopaikoissa jatkuvasti hoitajaksi, vaikka potilas olen ollut. Eli ei ole vain omassa päässä.

-ap

siis olet normaali ihminen avohoidossa?

Vierailija
11/27 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

siis olet normaali ihminen avohoidossa?

Olen avohoidossa joo. -ap

Vierailija
12/27 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sun lantion ja pyllyn muodosta. Niillä voi kompensoida aika paljon, epävakavuuttakin.

t. "normaali" mies.

Vierailija
13/27 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu sun lantion ja pyllyn muodosta. Niillä voi kompensoida aika paljon, epävakavuuttakin.

t. "normaali" mies.

Idiootti. Et sä normaali ole.

Vierailija
14/27 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-palstaileva mies ei voi olla normaali.

Vierailija
15/27 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi on hyvää,näytät hyvälle ja osaat tehdä ruokaa.

Vierailija
16/27 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan normaali mies kirjoitti:

Jos seksi on hyvää,näytät hyvälle ja osaat tehdä ruokaa.

Ap etsi normaalia miestä.

Vierailija
17/27 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sentään.

Miehet tuntuvat pitävän mt-ongelmaisista naisista. Olen tosissani.

Vierailija
18/27 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. "normaali" mies.

Sen takia siinä oli hipsut, hassuliini.

Terve olen, siinä mielessä "normaali". Jos sinä muuten olet AP, niin taisit juuri vastata kysymykseesi. Et voi saada, ellet kompensoi epävakavuuttasi jotenkin.

Vierailija
19/27 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. "normaali" mies.

Sen takia siinä oli hipsut, hassuliini.

Terve olen, siinä mielessä "normaali". Jos sinä muuten olet AP, niin taisit juuri vastata kysymykseesi. Et voi saada, ellet kompensoi epävakavuuttasi jotenkin.

En ole ap. Ihan sama oletko terve, mutta luontees on paska ja siksi et saa ketään.

Vierailija
20/27 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mt-ongelmainen, mutta mielestäni silti aika "normaali". Mt-ongelmat miehellä ei haittaisi, mutta kaikki mt-ongelmaiset miehet joita tunnen ovat liian ongelmaisia, eli eivät lukeudu mun mielestä "normaaleiksi" . huhuh vihaan tuota normaali-termiä, mutta varmaan tajusitte?

Sen joo, että et ehkä näe itseäsi ja miehiä ihan todenmukaisessa valossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi