Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tämmöinen mies oikein haluaa??? Tulkitkaa tuntemattoman ukon käytöstä!

Vierailija
23.03.2017 |

Näemme töissä n. 4 kertaa viikossa. Olemme molemmat 24-vuotiaita. Tämä mies siis KYYLÄÄ minua aina kun en näe, huomaan selvästi ja tätä on jatkunut jo pitkän aikaa. Samaan aikaan hän ei koskaan puhu minulle mitään (ei tosin muillekaan), on aina vain hiljaa ja kyylää. Pari sanaa ollaan joskus vaihdettu. Välillä tuntuu että tämä ukko välttelee minua kun taas välillä tuntuu, että hän tarkoituksella tulee lähelle ja kuuntelee juttujani jne. Käyttäytyy ristiriitaisesti. Hänen käytöksensä on kiinnittänyt huomioni ajat sitten, olen rehellisesti sanottuna jo vähän v*ttuuntunut.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se runkkaa kun katselee sua.

Vierailija
42/49 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut ja ujo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaankin korviaan myöten rakastunut ja tekisi mitä vain päästäkseen treffeille unelmiensa naisen kanssa.

Vierailija
44/49 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastunut kilttimies. Miksi puhut hänestä noin rumasti :(

Vierailija
45/49 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttely ja outo käytös on aina merkki joko kiinnostuksesta tai inhosta. Jos syytä inholle ei ole, jää vain yksi vaihtoehto.

Vierailija
46/49 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama. Sitten tein suorat peliliikkeet ja poika reppana perääntyi ja olisikin halunnut juttuseuraa. Olin annettu ymmärtää, että pelimies. No ilmeisesti siis pelkkä pelailija.

Vierailija
47/49 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä. Tai kyylää oikein intensiivisesti takaisin :D

Vierailija
48/49 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihastunut suhun ja sä siihen näköjään. Välillä on jännitettä. Joskus ihastus purkautuu välttelynä, jopa pienenä inhona toista kohtaan.

Harvemmin! Joskus tosin ihastus saattaa purkautua epätoivoisina kuvitelmina siitä, että välttely voisi merkitä ihastumista. 

Joskus myös jännitettä syntyy siitä, että huomaa jonkun ihmisen ap:n sanoin KYYLÄÄVÄN itseään ja voi olla hemmetin vaikeaa olla normaalisti toisen jatkuvan kyttäämisen ja tarkkailun alla. Saatika, jos vaikuttaa, että asiallinen ystävällisyys ja normaali kanssakäyminen merkitsee hänelle jotain ihan muuta. Se on VAIVAANNUTTAVAA ja VAIKEAA ja se saa olon todella epämukavaksi. 

Vierailija
49/49 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välttely ja outo käytös on aina merkki joko kiinnostuksesta tai inhosta. Jos syytä inholle ei ole, jää vain yksi vaihtoehto.

Välttely ja outo käytös... No onhan tässä käynyt ilmi, että ap itse kyylää myös miestä. Joten koska emme tunne tapausta oikeassa elämässä, sekin on mahdollista, että ap on itse aloittanut tämän kyyläysringin ja saa aina välillä miehen katseen kiinni. Ap itse toivottavasti osaa tulkita kumpi on aloittanut tämän tilanteen.