Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tämmöinen mies oikein haluaa??? Tulkitkaa tuntemattoman ukon käytöstä!

Vierailija
23.03.2017 |

Näemme töissä n. 4 kertaa viikossa. Olemme molemmat 24-vuotiaita. Tämä mies siis KYYLÄÄ minua aina kun en näe, huomaan selvästi ja tätä on jatkunut jo pitkän aikaa. Samaan aikaan hän ei koskaan puhu minulle mitään (ei tosin muillekaan), on aina vain hiljaa ja kyylää. Pari sanaa ollaan joskus vaihdettu. Välillä tuntuu että tämä ukko välttelee minua kun taas välillä tuntuu, että hän tarkoituksella tulee lähelle ja kuuntelee juttujani jne. Käyttäytyy ristiriitaisesti. Hänen käytöksensä on kiinnittänyt huomioni ajat sitten, olen rehellisesti sanottuna jo vähän v*ttuuntunut.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihastunut mutta on ujo.

Vierailija
22/49 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi "näette töissä neljä kertaa viikossa"? Onko hän joku tuuraaja vai miksi hän ei ole töissä koko aikaa? Voisikohan ihan vaan seurata sinua saadakseen oppia siitä, mitä on tehtävä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette samanlaisia outouksia molemmat. Se kyttää sua ja sä sitä. Pariutukaa.

Vierailija
24/49 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikeen 24-vuotias ukko :D

Vierailija
25/49 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vain luule, että hän on ihastunut sinuun. Kierrä hänet varmuuden vuoksi todella kaukaa. 

Minä olen kerran erehtynyt luulemaan noin. Mies paljastui järkyttäväksi kyttääjäksi, joka yritti etsiä työstäni virheitä voidkseen kampittaa minut jotenkin. Sain hänestä hirveän riesan. Onneksi oli lyhyt määräaikainen työsuhde minulla ja pääsin hänestä eroon tällä tavalla. 

Vierailija
26/49 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin kyylään kaikkia, sillä poikkeuksella että juttelen myös kaikkien kanssa. Ihmisen pärstä on kuin maalaus josta mulle tulee hyvä olo.

Vierailija
27/49 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vain luule, että hän on ihastunut sinuun. Kierrä hänet varmuuden vuoksi todella kaukaa. 

Minä olen kerran erehtynyt luulemaan noin. Mies paljastui järkyttäväksi kyttääjäksi, joka yritti etsiä työstäni virheitä voidkseen kampittaa minut jotenkin. Sain hänestä hirveän riesan. Onneksi oli lyhyt määräaikainen työsuhde minulla ja pääsin hänestä eroon tällä tavalla. 

Ei hän oikein sellaiselta vaikuta.

Ap

Vierailija
28/49 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihastunut suhun ja sä siihen näköjään. Välillä on jännitettä. Joskus ihastus purkautuu välttelynä, jopa pienenä inhona toista kohtaan.

Vierailija
29/49 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut ja kokematon.

Vierailija
30/49 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ihastunut, mutta sinä vaikutat töykeältä tai vaikeasti lähestyttävältä

Vierailija
31/49 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on huono itsetunto

Vierailija
32/49 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ihmetyttää toi sun muotoilu. Että tapaatte vaan neljästi viikossa. Ja silti hän on siellä niin pitkään, että ehtii "kytätä" sinua. Selittäisitkös vähän?

Vierailija
33/49 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn työpaikalla vain 4 kertaa viikossa.

Ap

Vierailija
34/49 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikää himoitseva Kilttimies? JSSAP

Vierailija
35/49 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla kilttimies :) <3

Vierailija
36/49 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä saatat itse vaikuttaa hänen silmissään hankalasti lähestyttävältä. Voi tuossa kiinnostusta olla mukana.

Vierailija
37/49 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työpaikallani on samalla tavalla käyttäytyvä nainen. En tiedä vihaako, vai rakastaako hän minua. Helkkarin outo tapaus. Itse olen ihastunut, mutta en halua nolata itseäni.

M26

Vierailija
38/49 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun työpaikallani on samalla tavalla käyttäytyvä nainen. En tiedä vihaako, vai rakastaako hän minua. Helkkarin outo tapaus. Itse olen ihastunut, mutta en halua nolata itseäni.

M26

Olet ehkä Ap:n kanssa samalla työpaikalla 💖

Vierailija
39/49 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a Ap. Jotain erityistähän sinussa on.

Vierailija
40/49 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse Ihastuneena huomaan käyttäytyväni kohdetta kohtaan jopa inhottavasti ja halveksivasti. En tiedä mistä ihmeestä se johtuu. Jonain päivänä sitä on täyttä hymyä toisella ja toisena päivänä taas on vaipunut epätoivoon koska "ei tästä mitään kuitenkaan tule" ja sitten on taas tosi veemäinen ihastukselle.

Rakkaus ja inho on lähellä toisiaan xD