Huono Kummi lapsellani
Synttärit lähestyy ja kummi varmaan taas sairas (tai TAAS laspet muka saoraana) tai muuten vain "estynyt" tulemaan synttäreille!! Joka vuosi sama tekosyy, joten en enää kutsu. Luulisi kummilapsen syntymäpäivän tietävän? Harmittaa, kun tuli tuo nainen valittua lapseni kummiksi, lapsikin kärsii tästä!!
Kommentit (69)
En minäkään menetä yöuniani, hävettää hänen käytöksenä. Sivistymätön moukka. Miksi yleensäkin pitää suostua kummiksi jos ei kiinnosta? Se on se pointti!
Vierailija kirjoitti:
En minäkään menetä yöuniani, hävettää hänen käytöksenä. Sivistymätön moukka. Miksi yleensäkin pitää suostua kummiksi jos ei kiinnosta? Se on se pointti!
Ja kumpi teistä kiukuttelee kuin pikkulapsi jolta on viety kaikki lelut ja karkit, kun joku kummi ei palvo lastasi lähes toisena päivätyönään?!
Vierailija kirjoitti:
Ei tuntenut sinua vielä riittävän hyvin?
Et tunnista itsestäsi käytöstä, josta syytät toista?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö hävetä omaa käytöstäsi?
Höpö höpö. Kummin kuuluu muistaa kummilastaan
Vierailija kirjoitti:
Että jaksatte. Minun 14-vuotiaan molemmat kummit ovat jo kuolleet, toinen tapaturmaisesti ja toinen syöpään. Se se vasta kurjaa on. Mieluummin olisin pitänyt elävänä molemmat vaikkeivät ikinä olisi lapsen merkkipäiviä muistaneet.
Että jaksatte? Ap taitaa yksin levittää oman pään pyhää totuutta kuten evankeliumia.
Ap on pakko olla huono trolli. Ei kukaa voi yhdestä kummista noin paljoa hikeä ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Kummin ainoa velvoolisuus taitaa olla läsnäoleminen kastetilaisuudessa.
Ei oo trolli. Meidän lapsella on tuollainen kummitäti.
Vierailija kirjoitti:
http://evl.fi/perhejuhlat/ristiaiset/kummien-valinta-ja-tehtavat
Voisitko kopioida kyseisen kohdan?
Tuuppa kohta synttäreille niin voin kysyä suoraan, että miksi ei kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Ei oo trolli. Meidän lapsella on tuollainen kummitäti.
En tarkoittanutkaan, ettei tuollaista kummia voi olla. Mutta kukaa ei voi noin hurmiollisesti suhtautua kummin vikoihin ja puutteihin.
Ihan sama mutta kummilastaan on muistettava. Vai mitä kummitäti? Toivottavasti luet tämät
Se on vain yksi kummitäti. Unohda.
Ottaa kuppiin lapsen puolesta. Seuraavan kerran kutsun meille lapsen rippijuhliin. Kehtaakohan tulla?
Minun lapseni kummi ilmoitti minulle noin vain yhtäkkiä puskista, että hän ei toimi enää lapseni kummina. Meillä ei ollut mitään riitaa hänen kanssaan. Kyseessä on nuori mielenterveysongelmista kärsinyt ihminen, joka on laittanut välit poikki myös ystäviinsä ja sukulaisiinsakin. Narsistimies ja miehen suku riittää hänelle.
Minäkin tuon meidän kummitätin mielelläni sanoisin irti tuosta "tehtävästään" jota ei hoisa. Vai mitä kummitäti? Tekopyhä
Mun lapsella on sukulainen kummina. Alkuun oli hyvinkin aktiivinen n. 4 vuoden ajan. Halusi touhuta lapsen kanssa. Sitten alkoi parhaan kaverinsa lapsen kummiksi ja ensimäinen kummilapsi sai siirtyä syrjään. Käy kyllä synttäreillä joka vuosi, mutta siihen se jää. Tuo aina kalliin ja hienon lahjan, mutta itse toivoisin, että olisi se aktiivinen täti, eikä lahja-automaatti. Lapsi rakasti kummitädin seuraa, tosi harmi lapsen kannalta, että kummitätiä ei enää kiinnosta.
Tervetuloa aikuisuuteen!