Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epänaisellinen nainen. Epänainen. Semmoinen minä olen.

Vierailija
23.03.2017 |

Täällä aina miehet valittaa kun naiset ovat niin ronkeleita eikä kilttimies kelpaa, mutta ei meillä naisillakaan ole aina helppoa.

Minä kuvittelin joskus nuorempana, että kaltaiseni nainen olisi varsinainen unelmatyttöystävä. Olen sporttinen ja luonnonläheinen, minua ei koskaan joudu odottamaan koska lähtörutiineihini kuuluu tukan kampaaminen ja hampaiden pesu ja se on siinä. Pukeudun rennosti ja urheilullisesti, ehkä jopa vähän erähenkisesti -minkäs minä sille voin että tekniset vaatteet nyt vain ovat parhaita ja mukavimpia. Korkokenkiä en ole käyttänyt vuosiin, joten miehen ei tarvitse odottaa että sipsutan perässä -päinvastoin, moni mies on valittanut minun kävelevän liian nopeasti. En käytä rahaa enkä aikaa kampaajiin tai kosmetologeihin, pitkät suorat hiukset saa latvoista tasoitettua itsekin ja koska en meikkaa, iho pysyy hyvänä kotikostein: saunalla, kylmällä vedellä ja perusvoiteella.

En temppuile, en kehitä draamaa, en tunteile, en sisusta. Tykkään syödä tukevaa ruokaa, pihvejä ja makkaraa enkä närpi salaattia. Menen mieluummin eräretkelle kuin baariin, mieluummin tähtiä katselemaan kuin elokuviin. Mieluummin umpihankihiihtämään kuin Leville laskettelemaan ja bailaamaan.

Joten tosiaan, kuvittelin että miehet jonottaisivat oveni takana. Paskanmarjat. Minua tyhmemmät ja rumemmat pinnalliset hempukat saavat todella, todella hyviä miehiä. Voi olla, että pariskunnalla ei ole mitään yhteistä, mutta mies selvästi nauttii siitä että vaimoke laittaa itseään ja sisustaa sydämillä.

Nainen saa olla vaikka millainen pirttihirmu ja drama queen kunhan vaan on ripset ojennuksessa. Selvästi ei tarvitse olla edes nätti, kunhan on vain se mystinen ominaisuus, "naisellisuus", joka minulta selvästi puuttuu koska tykkään mullasta lyhyiden kynsieni alla huomattavasti enemmän kuin glitterkynsistä.

Nuorempana kun vielä kävin baareissa joskus miehet kyllä kiinnostuivat minusta ulkonäköni perusteella, mutta heti kun kävi ilmi millainen oikeasti olen, kiinnostus lopahti.

Ikään kuin miehet tuntisivat itsensä miehiksi vain, jos nainen on prinsessalarppia vetävä kliseinen girlygirl.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinussa on eri tavalla kuin tässä naisessa? Hänellä ja vastaavilla on aina miesystävä.

Vierailija
2/56 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä säikähtäisin tuollaista naisvihaa ja katkeruutta. Että kaikki vähänkään naiselliset naiset on jotain pinnallisia hempukoita, joilla ei liiku päässä muuta kuin tuuli ja glitterhiutaleet.

Kyllä sä vielä jonkun löydät. Kiinnitä katse kaltaisiisi eräjormiin.

Vierailija
4/56 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kapea käsitys naiseudesta. 

Ehkä se on jotain sisäistä ihan ilman noita korkkareita. Et vain ole kiinnostava ja haluttava. Itse asiassa ymmärrän sen hyvin luettuani tekstin. 

Vierailija
5/56 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tämä on huomattu. Itsekin olen ap:n kaltainen nainen. Olen tullut siihen tulokseen että miehet eivät tykkää siitä että naiset astuvat "heidän maailmaansa" He eivät halua tyttöystävää joka tietää vaikka jääkiekosta tai jalkapallosta jopa enemmän kuin he. Miehet haluavat että naisten ja miesten välillä on iso muuri ja sen toiselle puolelle ei missään nimessä astuta. Tällaisessa maailmassa on vain miestenjuttuja ja naistenjuttuja.

Vierailija
6/56 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinussa on eri tavalla kuin tässä naisessa? Hänellä ja vastaavilla on aina miesystävä.

Tuo nimenomaan on girlygirl. Koruja, huivi koiralla kaulassa täysin turhaan, tukka auki vaikka on paljon kätevämpää pitää se kiinni. Vaatteet ja saappaat ei olleet lainkaan käytännölliset metsäretkelle. Jääkaapissa ei mitään ruokaa.

Lisäksi tuo tyttö on söpö blondi. Minä olen suomalaiseksi tosi tumma (iho siis kyllä on vaalea, minulla on sellainen lumikkiväritys) ja naiseksi tosi atleettinen. Olen pikemminkin komea kuin söpö, jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

Kuvitelkaa tämä kroppa "off-seasonilla" ja tummempi väritys ja savolainen pottunokka:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/29/59/7a/29597a8ab5fba45f7b848e11dde77988.jpg

Vierailija
7/56 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 6 oli ap ja meni sitten lainauksetkin vituiksi.

Ja kun he helvetin eräjormatkin haluavat daamin joka sisustaa pinkeillä sydämillä ja käyttää pinkkejä kumppareita ja on myöhässä omista juhlistaan kun piti laittaa tukkaa. Paras tuntemani eräjorma otti juuri tuollaisen naisen.

Tietenkään en tarkoita että kaikki naiselliset naiset olisivat tyhjäpäisiä hempukoita. Mutta yllättävän monelle miehelle sellainenkin kelpaa, kuten tuolle tuntemalleni eräjormalle. Siksi olen HIEMAN katkera ja se varmasti paistaa läpi.

Vierailija
8/56 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjoitat noin negatiivisesti salaatin syömisestä? :D En minäkään ole ultranaisellinen, mutta naisellinen silti. Rakastan salaattia ja syön sitä usein. Vaikka olisin yksin kotona. En minkään esityksen takia siis sitä syö.

Vierailija
9/56 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit joustaa omasta mukavuudesta, jos se tuntuu sen arvoiselta, että saisi miehen. Esimerkiksi pitää pitkiä hiuksia auki. Ei se vaadi kovin paljon ja pienet asiat voi jo joillekin riittää. Tai sitten etsit laajemmin miehiä, jonkun runoilijan vaikka.

Vierailija
10/56 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tämä on huomattu. Itsekin olen ap:n kaltainen nainen. Olen tullut siihen tulokseen että miehet eivät tykkää siitä että naiset astuvat "heidän maailmaansa" He eivät halua tyttöystävää joka tietää vaikka jääkiekosta tai jalkapallosta jopa enemmän kuin he. Miehet haluavat että naisten ja miesten välillä on iso muuri ja sen toiselle puolelle ei missään nimessä astuta. Tällaisessa maailmassa on vain miestenjuttuja ja naistenjuttuja.

Miehet tuntuvat juuri kuolaavan naisia, jotka tietävät paljon jääkiekosta ja autoista. Mutta suhteissa on tärkeää, että kumppanin näkee haluttavana ja viehättävänä. Aika harvassa on sellaiset, joiden mielestä täysi minimalismi ja käytännönläheisyys tyylissä ja elämässä on jotenkin intohimoa sytyttävää.

Vierailija
11/56 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma on, että haluat niitä samoja jännämiehiä mitä ne prinsessatkin haluavat.

Vierailija
12/56 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tyttö. Kiitos videosta. Tavallaan ymmärrän aloittajaa, mutta ongelma taitaa olla niissä negatiivisissa puolissa. Jos siis on onnistunut nappaamaan miesten puolelta ne kaikki miestenkin negatiiviset puolet kuten aggressiivisuus ja se ettei viitsi pitää itsestään huolta ja jonkin itseään vahvemman esittäminen niin en ihmettele. Ja ehdottomuus. Se että asioiden pitää mennä juuri näin tai noin.

Vierailija
13/56 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelen että ihmisiä vetää toisissaan puoleensa henkilökemia. Jos sitä ei ole, hiuksille ja muille on ihan sama 😄 Ja myös silloinkin kun sitä on. Katsooko se onko joku hempukka vai eräjorma.

Sen miettiminen kateuspäissään mikä muissa viehättää enemmän on minusta ajanhukkaa, ihan turhaa. Tulee vain paha mieli.

Vierailija
14/56 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lyhytkyntinen ja rakastan moottoripyöriä ja nopeita autoja (tusina-ferrarit ja Mustangit ei käy). Katson mielelläni sotaelokuvia ja olen teini-ikäisestä lähtien tykännyt pelata. Olen huumorintajuinen ja älykäs, ja kiinnostunut avaruudesta. En pelkää tekniikkaa, joskaan en rakasta sitä, tavallinen LG:n puhelin kelpaa. Ajoittain rämpytän kitaraa.

Toistaalta en pidä urheilusta, ja kuuntelen klassista musiikkia. Minulla on pitkät, kullanruskeat hiukset joita laitan mielelläni. En meikkaa paljoa, itsevarmana voin sanoa että olen nätti ilmankin ja tosi nätti kun on vähän ripsaria ja ihon sävyä tasoitettu. Tykkään mekoista. Ja ballerinoista. 

Ja aina on miehiä riittänyt. Tosin olen ollut pitkissä suhteissa ennen avioliittoa. Rakastan seksiä, osaan tehdä hyvää ruokaa ja olen hyvä äiti. Sinä ap varmasti vihaisit minua sydämesi pohjasta, kun näytän "naiselliselta naiselta" mutta tiedän niin paljon muustakin kuin meikeistä ja muodista. 

Asennehan sinussa on se, mikä mättää.

Anna muiden olla sellaisia kuin ovat, äläkä tunne alemmuutta siitä millainen itse olet. Terve itsetunto ja iloinen elämänhalu on ne, mitkä sinulta puuttuu ja mitkä auttaa todella paljon jos kumppanin haluaa. 

Vierailija
15/56 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirjoitat noin negatiivisesti salaatin syömisestä? :D En minäkään ole ultranaisellinen, mutta naisellinen silti. Rakastan salaattia ja syön sitä usein. Vaikka olisin yksin kotona. En minkään esityksen takia siis sitä syö.

En tarkoittanut olla mitenkään ultranegatiivinen, toin vain tuon esiin siksi että tosi moni nainen tuntuu oikeasti tykkäävän salaatista ja minä syön sitä vain velvollisuudesta. Pihvi ja ratatouille on enemmän minun heiniäni.

Ja kaikkihan me olemme nähneet niitä naisia, jotka närppivät naama norsunvitulla sitä pelkkää salaattia juhlissa, kun pitää esiintyä. Ihan kuin elettäisiin jotain viktoriaanista aikaa jolloin hieno nainen söi kuin lintu...

ap

Vierailija
16/56 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvassa on sellaiset, joiden mielestä täysi minimalismi ja käytännönläheisyys tyylissä ja elämässä on jotenkin intohimoa sytyttävää.

Tämä on hyvä pointti. Minä en tituleeraisi itseäni minimalistiksi, mutta olen pragmaatikko hyvin pitkälle. En ymmärrä, miksi pelkän estetiikan takia tehdään epäkäytännöllisiä asioita. En siis oikeasti kykene ymmärtämään sitä. Jos haluan estetiikkaa, menen metsään. :) En pysty ymmärtämään miksi minun pitäisi lisätä asuuni koristehuivi tai korvakorut jos en tarvitse niitä mihinkään.

Tietysti toiminnallisuuskin voi olla esteettistä: esim. kotonani on viihtyisää, koska pidän yksinkertaisista massiivipuisista huonekaluista (ei tarvitse varoa ja sain ne ilmaiseksi kun ne on suvun jäämistöä) ja maanläheisistä väreistä.

ap

Vierailija
17/56 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ap on ja missä asut?

Jos katsot itseäsi alasti peilistä voitko sanoa että sen näyn perusteella pitäisi miehellä kanki koveta?

Kiinnostaisiko sinua duunarimies joka melkein asuu autotallissa,1lapsi löytyy vaikka naiset eivät ole ikinä olleet minusta kiinnostuneita ja asumiskelvoton mökki saimaanrannasta mikä pitäisi saada kuntoon.

Lisäksi olen töiden ja harrasteiden vuoksi välillä aika paljon reissussa.

Vierailija
18/56 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä säikähtäisin tuollaista naisvihaa ja katkeruutta. Että kaikki vähänkään naiselliset naiset on jotain pinnallisia hempukoita, joilla ei liiku päässä muuta kuin tuuli ja glitterhiutaleet.

Kyllä sä vielä jonkun löydät. Kiinnitä katse kaltaisiisi eräjormiin.

Etsi se mies jostain luonnonsuojelukerhosta tai muista ituhippipiireistä, ei ne sinun kotiisi tule retkeilemään kutsumatta.

Vierailija
19/56 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se ettei viitsi pitää itsestään huolta .

Pidän kyllä itsestäni huolta. En ehkä syö ihan niin terveellisesti kuin pitäisi, mutta liikun paljon, en polta, käytän erittäin vähän alkoholia, ulkoilen, joogaan, teen hengitysharjoituksia. Pidän kemikaalikuorman minimissään, olen puhdas ja siisti.

Kumma, miten nykyään moni mieltää että "itsestä huolehtiminen" tarkoittaa sitä puunaamista.

ap

Vierailija
20/56 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nimenomaan on girlygirl. Koruja, huivi koiralla kaulassa täysin turhaan, tukka auki vaikka on paljon kätevämpää pitää se kiinni. Vaatteet ja saappaat ei olleet lainkaan käytännölliset metsäretkelle. Jääkaapissa ei mitään ruokaa.

Lisäksi tuo tyttö on söpö blondi. Minä olen suomalaiseksi tosi tumma (iho siis kyllä on vaalea, minulla on sellainen lumikkiväritys) ja naiseksi tosi atleettinen. Olen pikemminkin komea kuin söpö, jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

Kuvitelkaa tämä kroppa "off-seasonilla" ja tummempi väritys ja savolainen pottunokka:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/29/59/7a/29597a8ab5fba45f7b848e11dde77988.jpg

Videon nainenhan oli tosi kaunis ja kuvan nain en kanssa tosi hyvä runkoinen.