Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moi. voisitteko auttaa yläaste ikäistä poikaa?:)

Vierailija
23.03.2017 |

Moi. Oon 13v ja oon yläasteella. Oon alkanu miettimään, että jos ottaisin tatuointeja ja lävistyksiä, niin voisinko silloin saada suosiota ja respectiä siellä koulussa?:D Haluan hengata 9 luokkalaisten kanssa, koska ne on niin kovia ja cooleja.:D Mihin mun kannattais ottaa tatskoja ja minkälaisia? Oon miettiny pääkalloja ja muuta.. Neuvoja?:)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään tatuointifirma Suomessa ei tee alle 18-vuotiaalle tatskoja ilman vanhempien lupaa. 

Vanhempien luvallakaan ei alle 16-vuotiaalla oli puljuihin asiaa, joten unohda koko juttu. Rispektiä pitää nyt keksiä ihan muita teitä. 

Opettele vaikka yhdyssanasäännöt. 

Matut saavat, koska näyttävät ikäistään 10v. Vanhemmilta.

Vierailija
22/28 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Ja sit kyynel silmäkulmaan!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon aina, että mun lapset käy yläastetta. 

Täytyypä päivittää. Ei ne oo puuttunut tähän virheeseen. 

Vierailija
24/28 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo, koska yläasteita ei ole ollut vuosiin. Ne on yläkouluja nykyisin. Eli yläkouluikäinen ei käyttäisi sanaa yläaste. Provoilija on 70-80 -luvun keski-ikäinen.

Vierailija
25/28 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään tatuointifirma Suomessa ei tee alle 18-vuotiaalle tatskoja ilman vanhempien lupaa. 

Vanhempien luvallakaan ei alle 16-vuotiaalla oli puljuihin asiaa, joten unohda koko juttu. Rispektiä pitää nyt keksiä ihan muita teitä. 

Opettele vaikka yhdyssanasäännöt. 

Jotenkin yläasteen pissikset onnistu hankkii rumat alaselkätribaalinsa (kuvia esiteltiin sitte galtsussa), joten en menis sanomaan. 😂

Vierailija
26/28 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Why do you want to tell these stupid keksitty stories in here?! This is forum for mothers. Go away!

'

Ei, kyllä tälle foorumille saa ja pitää muidenkin tulla kun mammelit - ei ole missään mitään kieltoa miehille/lapsettomille/nuorille.

Vierailija
27/28 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkalloja naamaan.

Vierailija
28/28 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt vaan opiskelet ja otat ne tatupinnit myöhemmin sitten kun on ikää

Ne on sitten jo sou laast siison  - mä ja ihonsiirto lekurit nauretaan sinä päivänä, kun tatskat ei ole enää muotia.:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän