Ei vara ostaa rintaliivejä, kulahtaneet urheiluliivit päällä, joiden kuppeihin oon työntäny käsipyyhkeitä
Käsipyyhkeitä, jotta tissit pysyisivät jotenkin ryhdikkäänä. Nyt alkaa nämä kivikautisen vanhat urheiluliivitkin murenemaan käsiin.
Rintani ovat aika isot ja tarvitsen kunnon liivit. Kaupasta saisi halvemmalla liivejä, mutta en ole löytänyt koskaan sieltä sopivia omille rinnoilleni.
Ostan liivini aina ihan alan liikkeistä, joista saan heti oikeanlaiset liivit, kestävät ja laadukkaat. Muistan kun ensimmäisen kerran menin sieltä ostamaan ja olin aivan yllättynyt, kuinka hyvän tuen niistä liiveistä sain verrattuna markettien liiveihin.
Mutta kun siellä yhdet liivit maksavat jo 50eurosta ylöspäin. Toinen juttu on se, että asun erittäin pienellä paikkakunnalla, täällä ei tuollaista liikettä ole, lähin on vajaa 200km päässä (sama paikka, josta ennenkin olen liivini ostanut).
Voisin tilata liivit myös toki netistä, mutta tällöin en todennäköisesti osaa heti oikeaa kokoa tilata vaan joutuisin tilaamaan monena eri kokona, jotta todennäköisemmin joku liiveistä mulle sopisi ja sitten se on sitä tilaus-palautus-tilaus rumbaa.
Joissakin sivuilla pitäisi myös maksaa heti, joten sitten se on tililtä pois ja jos palauttaa liivejä, menee aikaa että sen rahan saa takas tilille. Ja kun muutenkin on niin persaukinen, niin siinä sitten ootella rahoja..
Ajattelenko vaan helvetin monimutkaisesti asioita ja teen tämän liian vaikeaksi? :D
No v....ttu ihan sama, tilaan tänään niitä liivejä maksakoot vaikka miljoona..
Onko kellään muille aiheutunut tisseistä moista päänvaivaa??
Kommentit (29)
Ostin hiljattain Prisman alesta Shock absorber multi sportit kokoa 85C ja maksoivat alle 17€.Eivät varmaankaan sinun kokoasi lähellekään,mutta oli siellä isompiakin ja se että kannattaa kierrellä ja katella marketteja niistä voi löytyä hyviäkin alesta. Nämä ovat kyllä ihanat päällä, töissä pidän ja työmatkoilla kun ajan fillarilla. Pitänee käydä katsomassa josko löytyisi toiset.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta, niin ne tavalliset liivitkin mahtuvat.
Missä kohtaa aloittaja kertoi painonsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä kohtaa, kun hän sanoi, että kaupasta ei saa hänelle riittävän isoja liivejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä kohtaa, kun hän sanoi, että kaupasta ei saa hänelle riittävän isoja liivejä.
Isot rinnat tarkoittaa sinusta samaa kuin lihava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se sitä käytännössä tarkoittaa.
70H luomuna minulla, ei löydy edes lähellekkään marketista. Primadonnat on parhaita, niitä ei edes myydä verkossa, kun haluavat pitää merkin "laadussaan". Eli merkki myynnissä ainoastaan alan liikkeissä ja näin halutaan, että liivit istuu kunnolla. Hintaa yli 100e, mutta en vaihda.
lihaville löytyy kyllä isoja kokoja. ongelma tulee silloin, kun on isot tissit mutta pieni rinnanympärys. ei sillon löydä liivejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se sitä käytännössä tarkoittaa.
Näinpä. Ihan loputtomiin ei voi vaikuttaa kuihduttamatta itseään epäterveellisesti, mutta sanotaanko näin, että olin ennen n. 7 kg ylipainoinen ja käytin kokoa 80E. Kun paino tippui 10 kg, muuttui kuppikokokin 75D:ksi. Ja kah, valikoima laajentui huomattavasti.