Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naista aidosti rakastava mies. Miten sellaisen löytää?

Vierailija
23.03.2017 |

En jaksa miehiä, jotka haluavat vain sitä yhtä asiaa. Sellaiset miehet jäävät asemalle eivätkä pääse edes saatille.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteesi on varmaan paska, jos et sellaista ole jo löytänyt.

Vierailija
2/27 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus miehen sydämeen käy sen kautta. Kyllä siihen sitten liittyy myös aito rakkaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisille kelpaa kuin jännämies. Jos käyttäytyy kiltisti aina ja hoitaa silti jämptisti homamt kotiin niin nainen kyllästyy jossain vaiheessa. En todellakaan miehenä enää jaksa edes etsiskellä ketään sopivaa naista itselleni. Kun sitä ei itsekään muuta kaipaisi kuin naisen läheisyyttä.

Vierailija
4/27 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on aina naiset kuvailleet hyväsydämiseksi ja luotettavaksi kun ovat antaneet pakit mulle, itse olisin halunnut jatkaa ja sitoutua.

Alkaa tuntua siltä, että naiset ei oikeasti halua tuollaista vaan se on vain sanahelinää.

Nainen tietää että tuollaista tulisi haluta mutta todellisuudessa haluaa sen yli-itsevarman jännämiehen joka kohtelee naista välinpitämättömästi.

Vierailija
5/27 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli uli uli. Katso peiliin ja mieti miksi sinulla on tarjota vain se yksi asia.

Vierailija
6/27 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mikähän sinussa on vikana?

Jos jotain vikaa pitää etsiskellä niin en käy viihteellä ja viime vuonna sairastin paljon.

Vierailija
7/27 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalla oli yksi ainakin vuonna 1986, mutta en tiedä, missä vaikuttaa nykyään.

Vierailija
8/27 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha... Eli minäkin ilmeisesti kohta kyllästyn kilttiin mieheeni? Kun tässä on jo vuoden päivät toisiamme kateltu. Niin, paitsi että onko se niin kiltti kuitenkaan, kun makkarin puolella osaa olla melkoisenkin raju tarpeen tullen..?xP Vai olenkohan mä saanut siitä väärän kuvan silloin kun ekan kerran tavattiin, kun kuitenkin heti ekana iltana päädyttiin sänkyyn? Että siitäkin huolimatta, että tykkää vaan nyhjätä välillä kainalossa, hoitaa kotitöitä tasapuolisesti, eikä pahemmin päihteitä käytä, se onkin JÄNNÄMIES! Voi että, hulluksihan mä nyt tässä tulen, kun mietin. Pitäiskö vaan jättää se sika...

(Anteeksi näin ala-arvoinen teksti.. Menee vaan hermot välillä tähän kilttimies vs. jännämies -hommaan.-___-'')

Vierailija
9/27 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaisista miehistä.

Vierailija
10/27 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tapaile liian komeita miehiä. He eivät usein halua sitoutua vain yhteen kun naisia on niin paljon tarjolla

Vierailija
11/27 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vaan. Aidosti rakastava mies ei pääse edes sinne asemalle. Ei oo tarpeeksi kompetenssia osoittaa naiselle.

Vierailija
12/27 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani löysin K-marketista :D Sieltä niitä löytyy!

Vierailija
13/27 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä aito rakkaus kun ei riitä mihinkään. Se, että pääseekö suhteeseen määräytyy miehen tason mukaan.

"Räikkösen Minttu-rakas Me Naisille: Ihastuin Kimin tavallisuuteen"

Naiset jättää aina todella paljon sanomatta todellisista kriteereistä mikä kiinnostukseen vaikuttaa oikeasti.

Vierailija
14/27 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä aito rakkaus kun ei riitä mihinkään. Se, että pääseekö suhteeseen määräytyy miehen tason mukaan.

"Räikkösen Minttu-rakas Me Naisille: Ihastuin Kimin tavallisuuteen"

Naiset jättää aina todella paljon sanomatta todellisista kriteereistä mikä kiinnostukseen vaikuttaa oikeasti.

Jos Räikkösellä ei olisi niin vitusti rahaa, Minttu häipyisi kuin pieru saharaan. Aivan vitun huvittavaa lukea näitä naisten: "Rakastuin tavallisuuteen"-juttuja. Voihan sitä uskotella itselleen mitä haluaa.

Totta.

Itse olen huomannut viime aikoina että miehen status on naisille ihan kynnyskysymys.

Tinderissä tai nettideiteissä kun ehdottaa treffejä niin nainen sanoo ehkä ;) ja kysyy heti seuraavaksi että "mikä muuten olet ammatiltasi" ja kun vastaat rehellisesti niin nainen ei enää vastaa vaikka aiemmin vastasi nopeasti. Ammatti on selvästi kynnyskysymys edes että kiinnostaako naisia edes tutustua.

Sori vaan että mulla ei ole korkea status mutta estääkö se tosiaan ihan kaiken kiinnostuksen?

Vierailija
15/27 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä  o/

Hyvä yhden naisen mies - vain nainen puuttuu...   : 0

Vierailija
16/27 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on varmaan niin paljon vaatimuksia, että hyvä ja rakastava mies hukkuu niiden alle, eikä tule edes huomatuksi. Tai sitten hylätään heti jonkun pikku asian takia.

Vierailija
17/27 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä osastolta?

Vierailija
18/27 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin omani aikoinaan Tinderistä. Laitoin yes sellaiselle vähän mitättömän näköiselle ja tyylitajuttomalle nörtille, joka kuitenkin jotenkin kolahti. Varmaan se oli se kiltin näköinen hymy. Aluksi oli vähän hankalaa, koska totta, kaipasin pinnallisesti sellaista miestä jonka statusta ja habitusta muut olisivat ihailleet ja olisin saanut siitä pönkitystä omalle egolleni, että "hah nappasinpas tommosen". Pistin siis vähän hanttiin, kun mies taas ihastui päätä pahkaa.

Kolme vuotta myöhemmin olen rakastuneempi kuin ikinä. Hän on kiltein, huomaavaisin, älykkäin ja hauskin tuntemani ihminen ja onnittelen itseäni lähes päivittäin siitä, että ymmärsin vihdoin oman parhaani. Hävettää, miten pinnallinen aiemmin olin ja miten suuresta epävarmuudesta ne vaatimukset miehiä kohtaan kumpusivat, etten muka olisi kelvannut naisena jos en olisi saanut nalkitettua jotain alfaurosta...

Vierailija
19/27 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä osastolta?

Liha.

Vierailija
20/27 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kiltti jännämies, ollaan vasta tapailuvaiheessa, mutta olen ihan rakastunut kyllä häneen ja kaikin teoin ja elein hän viestii kyllä vastakaikua. :) Kaverin järjestämistä juhlista löysin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi