Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko vanhan ajan kirjeenvaihtoilmoitukset "Saat olla iältäsi 8-100-vuotias" :D

Vierailija
23.03.2017 |

Äiti ja iskä varmaan olisi tykänneet kun Pertsa 54v kirjoittelee 8-vuotiaalle Almalle :D Ah nostalgiaa.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuva ois kiva"

Nykyajan kuvat on vähän toiselaisia....

Vierailija
2/59 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ja noi oli kaikki miehiä. Näin vain pari tytön ilmoitusta joissa etsittiin 8-100 vuotiasta kirjekaveria, ja niidenkin piti olla naispuolisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua kuka niitä ilmoituksia oikeasti laittoi. Mun mielestä noita 8-100-vuotias toivomuksia oli ihan lapsiltakin.

Mikään ei ois ollut hirveämpää lapsena, kuin että joku 47-vuotias olisi oikeasti olettanut että mua kiinnostaa, mitä sille kuuluu. Mutta joku tyhmä sitäkin toivoi.

Vierailija
4/59 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS. Ei rillipäille eikä läskeille

Vierailija
5/59 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan oli niin suloista ja viatonta, koska tosiaan haluttiin ystävää eikä haluttu rajata pois iän perusteella.

Vierailija
6/59 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää mua ärsytti sillon kakarana. Miks kirjekaverin ulkonäöllä oli väliä ja mistä asenne oli opittu?

Vierailija
7/59 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku haluaisi odottaa kirjettä monta päivää kun whatsappissa saa vastauksan heti...

Vierailija
8/59 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku haluaisi odottaa kirjettä monta päivää kun whatsappissa saa vastauksan heti...

Mikäs WhatsAppin versio julkaistiin 1980-1990-luvuilla? 🤦‍♀️

Vierailija
9/59 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla oli tuollainen ilmoitus ja sille kirjoitti joku uskonnollinen vanha täti :D Ei siitä muistaakseni tullut sen pidempää kirjeiden vaihtoa.

Vierailija
10/59 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ps. tutut tai hevoshullut älkää vaivautuko"

aww :)

Vierailija
11/59 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea sanamuoto silloin: "rillipäät ja läskit älköön vaivautuko"....

Vierailija
12/59 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rillipäät älkööt vaivautuko!!!

Ei ollu rillipäillä ennen helppoo. Nykyään rilleihin suhtaudutaan paljon luontevammin.

Vierailija
13/59 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea sanamuoto silloin: "rillipäät ja läskit älköön vaivautuko"....

Olivat ne aika kuvaavia kun ensin oli pitkä liibalaabat tyyliin olen 13v tyttö, 53kg 165cm, vaaleat hiukset, vihreät silmät. Harrastan lentopalloa, ratsastusta ja partiota +  ja sitten loppuun tuo surullinen lista keiden ei tarvitse vaivautua.

Vierailija
14/59 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sinullakin marsu?

Vierailija
15/59 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo laaja ikärajaus oli tosiaan vähän sellainen "asiaan kuuluva" juttu silloin aikanaan. Muistan kun sain kerran melko seksuaalissävytteisen kirjeen 45 vuotiaalta mieheltä (olin itse jotain 12). Tämä tulee aina mieleen, kun jossain puhutaan, miten nyt someaika on mahdollistanut pedofiilien kontaktit lapsiin. Kyllä se vaan onnistui niillä vanhoillakin systeemeillä.

Vierailija
16/59 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää mua ärsytti sillon kakarana. Miks kirjekaverin ulkonäöllä oli väliä ja mistä asenne oli opittu?

Ihmiset ovat aina olleet ja tulevat aina olemaan pinnallisia. Se on "normaalia".

Vierailija
17/59 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli rillit ja muistan että vastasin yhteen "rillipäät älkööt vaivautuko" ilmoitukseen. Olin vaan niin ovela että otatin itsestäni kuva-automaatissa kuvan ilman rillejä :D Huikea oivallus 9-vuotiaalta. Tämä tyyppi osoittautui kylläkin aika ikäväksi kirjekaveriksi kun joka toisessa kirjeessä haukkui silmälasit maan rakoon ja joka toisessa kehui itseään...

Vierailija
18/59 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, mulla oli kirjeenvaihtokaveri ja ilmoitus oli Suosikissa, olen siis mies. Mukava tyttö, nähtiinkin kerran.

Vierailija
19/59 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei, olen 3-vuotias tyttökani Tampereelta ja haluaisin kirjeenvaihtoon muiden kanien kanssa. Rodullasi tai sukupuolellasi ei ole väliä mutta omistajasi saisi olla mielellään tyttö. Omistajani on 11-vuotias ja harrastaa koripalloa. Jos kiinnostaa, raapusta kuoreen Sonja Järvinen, Kuorikatu 23 33430 Ylöjärvi"

Vierailija
20/59 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tykkään Duran duranista, kajagoogoosta, Spandau Balletista ja Dingosta. Hevarit ja läskit älköön vaivautuko."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi