Mies raivoaa jos joskus en suunnitele kaikkea etukäteen.
Olen tullut tulokseen ettei käy ihan täysillä enää. Sairastunut siis jonkinsortin mt ongelmaan. Raivoaa(huutaa, haukkuu ja kiroilee) esim. kaupassa jos en ole tehnyt listaa valmiiksi ja juokse ostoksia sekunneissa.En voi mennä kanssaan vaikka apteekkireissun yhteydessä ostamaan puuttuvia ruoka-aineita jos niitä ei ole etukäteen sovittu ja kirjoitettu listalle.Viimeisin julkinen nöyryytys koski viittä tuotetta ja max. 15min kauppareissua.Lasten tärkeät varusteet ja vaatteet joudun nykyisin käydä ostamassa yksin lasten kanssa.Ei saisi sovittaa muuten kunnolla. On myös aina minun vikaani jos särkee tavaroita tai on huonolla tuulella. Haukkuu tyhmäksi kun en kuulemma ymmärrä olevani ärsyttävä
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ajattelisit lapsia ja pakkaisit kimpsut ja kampsut ja häipyisit tuon hullun välittömästä läheisyydestä?
Itse tein saman kun eksästä kuoriutui 15 yhteisen vuoden moinen sekopää.
Tällaisilla kommentoijillahan se on mt-päivä joka päivä. Riita kumppanin kanssa niin ei osata sopia! Sopiminen ei tarkoita sitä, että sä ämmä saat tahtosi läpi kuten sä haluat! Toisillakin on tunteita, mietipä ämmä sitä!
Tää oli päivän paras kommentti 😂😂😂😂
Sano, että ei sinun kanssasi ole mikään pakko olla. Tuossa on ovi, voit ihan vapaasti lähteä milloin haluat.
Voit myös pyytää kotiin perhetyöntekijän (neuvolasta tai kaupungilta), ja väittää miehelle että kysyt apuja siihen miten sinä voisit olla vähemmän ärsyttävä, ja pyytää miestä kertomaan oma näkökantansa jotta sinä saisit apuja tähän ärsyttävyyteesi. Sitten perhetyöntekijä osaa tehdä huomioita ja todeta miehelle miten asiat ovat.