Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko reippaita ja hyväntuulisia miehiä olemassa?

Vierailija
23.03.2017 |

Vietin tähän astisen aikuisikäni parisuhteessa miehen kanssa, joka oli ikuinen lapsi. Kotityöt ja velvollisuudet eivät kiinnostaneet, opiskelu ja töissä käyminen oli hänestä ikävää ja "palkka on korvausta menetetystä vapaa-ajasta", illat istui koneella ja pelaten. Mies oli usein pahantuulinen ja jaksoi hokea, kuinka elämä kohtelee häntä epäreilusti. Omaa vastuutaan ei nähnyt.

Mietinkin, onko olemassa reippaita ja hyväntuulisia miehiä? Sellaisia, jotka suhtautuvat ympäröivään maailmaan hyvillä mielin, haluavat kasvaa ja kehittyä ihmisenä ja ovat valmiita työskentelemään tavoitteidensa eteen? Sellaisia, jotka ovat reippaita ja tekeväisiä eivätkä vain makoile iltaisin sohvalla elämän epäreiluutta valittaen? Jos on, mistä olette tällaisia miehiä löytäneet?

Nimimerkillä ahkerana ja elämäniloisena naisena olisi kiva löytää samankaltainen mies :D

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

se et exäsi oli tuollainen ei tee kaikista miehistä samanlaisia. hyviäkin on.

Vierailija
2/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole törmännyt :D reippautta näkyi vain omissa vapaa-ajan harrastuksissa(autojen rassaus, veneen rassaus, mopon rassaus). Muuten kaikki oli ikävää suorittamista ja maattiin paskaisessa asunnossa sohvalla " kun ei oo mitää tekemistä niin taidan lähtee käväsee kaverilla". Niiin.... ei ole mitään tekemistä. Kävisitkö kaupan samalla, kun tulet(vai teenkö senkin kaiken muun ohella). Lopputulos oli yleensä että miestä ei kuulunut kuin vasta myöhään illalla ja oli käytävä kaupassa itse kaikkien kotitöiden ohella lasten kanssa. Illalla sitten tulee väärien tuotteiden (yleensä vain omat ruuat muistanut, lasten jutut "unohtuneet" kaljaa on saatu ostettua kuitenkin.)kanssa kotiin kaverin kyydillä kun ottanut pari asennuskaljaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baareissa ainakin kireitä ja vihasia nirppanokka naisia ja kivoja miehiä.

Vierailija
4/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tuollaisia miehiä on. Todennäköisesti ovat vain jo varattuja.

Vierailija
5/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistävän seksistisiä aloituksia pukkaa. Saa nähdä tuleeko 20 täyteen ennen keskipäivää.

Vierailija
6/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä nyt kotityöt ja velvollisuudet edes kiinnostaisi? Typerää pakkopullaa joista pitää päästä minimivaivalla. Töissäkäynti nyt kannattaa tehdä huolella mutta sen ulkopuolella ollaan kuin ellun kanat, sillä ei niitä pyttyjä fanaattisesti siivoamalla maailma parane yhtään. Siinä tekee  vain oman elämänsä kurjaksi.

Vierailija
7/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on reipas ja hyväntuulinen. Herätessään aamulla hymyilee valehtelematta lähes joka aamu, on ruoanlaitossa ja kotitöissä minua reippaampi, tekee hienoa uraa ja menestyy, mutta on silti toiset huomioonottava ja sydämeltään kiltti ihminen. Kaikin puolin helppo elää tällaisen miehen kanssa, mitä nyt usein tuntuu että itse en yllä samaan mitenkään...

Vierailija
8/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä miesvaltaisella alalla olen törmännyt muutamaan tällaiseen. Tietenkin ovat olleet naimisissa jo nuoresta asti enkä ihmettele.

Vierailija
9/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on reipas ja hyväntuulinen. Herätessään aamulla hymyilee valehtelematta lähes joka aamu, on ruoanlaitossa ja kotitöissä minua reippaampi, tekee hienoa uraa ja menestyy, mutta on silti toiset huomioonottava ja sydämeltään kiltti ihminen. Kaikin puolin helppo elää tällaisen miehen kanssa, mitä nyt usein tuntuu että itse en yllä samaan mitenkään...

Saisko sun miehen kloonata? :D

Ap

Vierailija
10/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä siihen asti, kunnes löytää puolison. Sitten tulee ne pakolliset sinappikoneet ja puolenvuoden jälkeen huomataan, että virhe tuli tehtyä, oma elämä jää elämättä. Ei ne kersat olleetkaan niin kivoja, mitään ei pysty tekemään enää. Siitä tämä ilmiö lähtee liikkeelle...

Vierailija
11/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin oikein miettimään tuota ap:n aloitusta ja pohdin koko tuttavapiirin läpi. Aika vähässä on tuo yhdistelmä, että on reipas ja iloinen molempia.

Iloisia ja hyväntuulisia tunnen montakin, mutta se reippaus kotitöissä on sitten onneton. Vaimo joutuu käskemään/pyytämään/anomaan apua ja näin ei kyllä pitäisi aikuisten ihmisten suhteessa olla. En tiedä johtuuko tämä siitä, että edelleenkin moni poikalapsi kasvatetaan eri tavalla kuin tyttö. Ja sitten he jatkavat samaa käyttäytymistä kun äidin ja isän kanssa oman vaimonsa kanssa. Eli pitää aina pyytää, jos haluaa apua esim. siivoamisessa ja sitten pitkin hampain suostutaa siihen.

Eli otanta tuttavapiiristäni, yksi mies löytyy joka on molempia. Iloisia löytyy useita ja myös yhdistelmää pahantuulinen ja laiska. Omani taitaa olla lähempänä tuota viimeistä myös.... hän olisi oikein hyvällä tuulella, jos ei vaan huomauteta mitään siivoamisesta tai muusta kotihommasta.

Vierailija
12/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kelpaa reippaana naisena reippaille? Sussa on jokin vika, josta et ole itse tietoinen. Oot joku tyhmä =)

Vierailija
13/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miksi kotona molempien pitää siivota. Mun mielestä se siivoaa, joka haluaa, että on siistiä. En usko miesten asenteiden olevan kiinni heidän äideistään. Vai tunnetteko yhtäkään äitiä, jonka mielestä miesten ei kuuluisi siivota?

Vierailija
14/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täs ois yks ;)

M24, hki

Vierailija
15/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua miksi kotona molempien pitää siivota. Mun mielestä se siivoaa, joka haluaa, että on siistiä. En usko miesten asenteiden olevan kiinni heidän äideistään. Vai tunnetteko yhtäkään äitiä, jonka mielestä miesten ei kuuluisi siivota?

Tuskin, mutta sit siä perheessä on se pojalle ah niin tärkeä mies miehen mallia antamassa. Joka on älä tee mitään jos ei ole pakko ja kas, jos pyydetään vetkutteja ja vatkuttele ja tee ala-arvoisesti kunnes ruoka vaan ilmestyy jääkaappiin ja ruokapöytään, kuten puhtaat vaatteet vaatekaappiin, laittiat ja vessanpönttö puhdistuvat itsestään...

Vierailija
16/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kelpaa reippaana naisena reippaille? Sussa on jokin vika, josta et ole itse tietoinen. Oot joku tyhmä =)

Olen halunnut työstää vaikeaa eroani rauhassa, jotta voisin hyvillä mielin ja edellisen suhteeni käsitelleenä lähteä uuteen suhteeseen. Ei se kerro tyhmyydestä, että haluaa käsitellä asiat läpi. :)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan