Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies raivoaa jos joskus en suunnitele kaikkea etukäteen.

Vierailija
23.03.2017 |

Olen tullut tulokseen ettei käy ihan täysillä enää. Sairastunut siis jonkinsortin mt ongelmaan. Raivoaa(huutaa, haukkuu ja kiroilee) esim. kaupassa jos en ole tehnyt listaa valmiiksi ja juokse ostoksia sekunneissa.En voi mennä kanssaan vaikka apteekkireissun yhteydessä ostamaan puuttuvia ruoka-aineita jos niitä ei ole etukäteen sovittu ja kirjoitettu listalle.Viimeisin julkinen nöyryytys koski viittä tuotetta ja max. 15min kauppareissua.Lasten tärkeät varusteet ja vaatteet joudun nykyisin käydä ostamassa yksin lasten kanssa.Ei saisi sovittaa muuten kunnolla. On myös aina minun vikaani jos särkee tavaroita tai on huonolla tuulella. Haukkuu tyhmäksi kun en kuulemma ymmärrä olevani ärsyttävä

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ajatella lakata olemasta ärsyttävä?

Vierailija
2/22 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei käy täysillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen yhteiselämän päättämistä tuollaosen henkilön kanssa. Lopukta käy niin, että sairastut itsekin.

Vierailija
4/22 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdat olla paska, kun olet huonon miehen saanut.

Vierailija
5/22 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se kapiainen? Onhan tollaset kauppaspurtit mielenkiintonen näky varmasti.

Vierailija
6/22 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt alkaa olemasta ärsyttävä. Nimittäin pysyä poissa koko ihmisen elämästä. Olen pyytänyt hakeutumaan tk:n kautta terapiaan tuosta vihanhallinnasta, mutta ei mene kun kuulemma minä aiheutan tuon raivon :( Joutuu alkaa sitten etsiä muualta syitä vihanielisyyteensä. Kavereistaan vaikka. Lapset alkaneet olla seurassaan hiukan varuillaan ja en kyllä halua heitä altistaa tämmöiselle. Ap

Vierailija
7/22 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain pysty olemaan myötäelävä kellekään joka ei saa äijäänsä kuriin.

4

Vierailija
8/22 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ajattelisit lapsia ja pakkaisit kimpsut ja kampsut ja häipyisit tuon hullun välittömästä läheisyydestä?

Itse tein saman kun eksästä kuoriutui 15 yhteisen vuoden moinen sekopää.

Vierailija
9/22 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No häivy sitten sen elämästä jo. Mikset ole nostanut kytkintä jo? Onko ikävää hajottaa lapsilta koti? Sun lapsista tulee eroperheen luuserilapsia. Menettävät isänsä ainakin osittaisesti. Ei tee hyvää heidän psyykelleen. Surullista teille.

Vierailija
10/22 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelosella taitaa olla huono mt-päivä. Sellaista sattuu...

Vierailija
11/22 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sun lapset koskaan löydä hyviä kumppaneita, koska malli kotoa jo kusi. Ihan paskan mallin olette antaneet rakkaudesta ja vanhemmuudesta lapsillenne. Säälittää, jos kuvittelet, että KUKAAN ikinä milloinkaan RAKASTAISI sun lapsia, kun he ovat aikuisia. Ei tule rakastamaan, IKINÄ. Max. joku haluaa naida niitä ja tehän tiedätte kun naimisen mielenkiinto lopahtaa, miten suhteiden sitten käy kun rakkautta ei ole opittu kotoa...

Vierailija
12/22 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos ajattelisit lapsia ja pakkaisit kimpsut ja kampsut ja häipyisit tuon hullun välittömästä läheisyydestä?

Itse tein saman kun eksästä kuoriutui 15 yhteisen vuoden moinen sekopää.

Tällaisilla kommentoijillahan se on mt-päivä joka päivä. Riita kumppanin kanssa niin ei osata sopia! Sopiminen ei tarkoita sitä, että sä ämmä saat tahtosi läpi kuten sä haluat! Toisillakin on tunteita, mietipä ämmä sitä!

Vierailija
13/22 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No häivy sitten sen elämästä jo. Mikset ole nostanut kytkintä jo? Onko ikävää hajottaa lapsilta koti? Sun lapsista tulee eroperheen luuserilapsia. Menettävät isänsä ainakin osittaisesti. Ei tee hyvää heidän psyykelleen. Surullista teille.

Niin no minulla on tapana yrittää ratkaista ongelmat ensin hyvällä tavalla( eli terapia, keskustelua, antamalla omaa aikaa...tms). Kytkintä tässä olen nostamassa, kun en enää näköjään löydä tapaa olla "ärsyttämästä" miestä. Enemmän luureri on sellainen vanhempi joka altistaa lapsiaan tälläiselle tilanteelle.Jos osoittaa muutoshalukkuutta niin tottakai voin harkita sitten suhteen jatkoakin. Ap

Vierailija
14/22 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-potilaiden kokoontumisajot kommenteista päätellen.

Vierailija
15/22 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ajattelin neuvoa olemaan ärsyttävä kun kerran mies sellaiseksi syyttää, mutta sitten tulin siihen tulokseen että ei kannata, vaan hankkiudu eroon ja hanki oma elämä. Ei tollasta raivopäätä kannata eikä tarvitse kenenkään sietää.

Vierailija
16/22 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sillä joku sairauskin olla. Syötä sille paljon rehuja, kalaa, pähkinöitä ja muuta terveellistä. Ainakin Omega3-tasoilla on merkitystä aggressiivisuuteen. Probiootit kanssa käyttöön, suolistossa suurin osa aivojenvälittäjäaineista syntyy.

Vierailija
17/22 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sillä joku sairauskin olla. Syötä sille paljon rehuja, kalaa, pähkinöitä ja muuta terveellistä. Ainakin Omega3-tasoilla on merkitystä aggressiivisuuteen. Probiootit kanssa käyttöön, suolistossa suurin osa aivojenvälittäjäaineista syntyy.

Syömme terveellisesti sekä ihan ruokana ja purkista vitamiineja ja muita. Epäilen ettei taida omegat enää tähän riittää. Ap

Vierailija
18/22 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
19/22 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että mikset itse laatinut kauppalistaa, kai se pysyy kynä hänenkin kädessään vai onko kädetön?

Ja miksi käydä ylipäätään miehen kanssa kaupassa, itse inhoan sitä että pitää juosta toisen tahdissa hyllyt läpi.

Vierailija
20/22 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen yhteiselämän päättämistä tuollaosen henkilön kanssa. Lopukta käy niin, että sairastut itsekin.

Aivan, sairastut vahv...eiku täsmällisyyteenXD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän