Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syylä jalkapohjassa. Miten pois kotikonstein?

Vierailija
22.03.2017 |

Eli siis mulla on ollut toisessa jalassa 4 pientä syylä ja toisessa 2 aika pitkään. Ja mietin vaan miten saisin pois? Harrastan uintia 4-5 kertaa viikossa. Auttaako uimahallin puhdistusruisku?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mamma kertoi aikaisemmin laittaneensä syyliin jeesus-teippiä ja se auttoi.

Vierailija
2/12 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai känsä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teippiä päälle ettei se saa happea niin pitäisi pikkuhiljaa lähteä.

Vierailija
4/12 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Liian ajankohdaton kysymys.

Vierailija
5/12 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedäthän, että ne leviää ja tarttuu? Siis ihan jo omissa jalkapohjissasikin. Suosittelen hakemaan ihan lääkkeet apteekista, ennenkuin sulla on molemmat jalkapohjat yhtä syylää. Ja se hoito on sitten pitkäjänteistä ja saattaa kestää. Ps. Varmista,ettei kyseessä ole känsät.

Vierailija
6/12 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartutat sitten uimahallissa

Vierailija
7/12 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli syylä (mustia pilkkuja) jalkapohjassa ja 10v tyttärelläni oli samanlainen. Tyttöä se inhotti kovasti, joten haimme apteekista jonkun jäädytysvempeleen ja käytimme ohjeiden mukaan muistaakseni parin-kolmen viikon ajan. Tytön syylä hävisi, minun ei.

Hyvä näin, sillä mua se oma syylä ei suuremmin häiritse, mutta tyttöä se hävetti voimistelutreeneissä.

Paketti maksoi noin 30e.  Toimintavarmuus meidän perheen kokemuksella siis fifty-fifty.

Vierailija
8/12 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos syyläjalkaisten uimahallikävijöiden sain pieneen haavaan syylätartunnan uimahallista vuosia sitten. Nyt sain ne vihdoin pois Syylendillä (käytin ohjeiden vastaisesti sitä lähes päivittäin ja rapsuttelin pinnan välissä pois).

Vierailija
9/12 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lähti jeesusteipillä. Sitä tietenkin joutui vaihtamaan sinnikkäästi kun ei tahdo pysyä kiinni jalkapohjassa, mutta auttoi parin viikon jälkeen.

Vierailija
10/12 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitat siihen aamusylkeä heti herättyäsi ja ennenkuin olet syönyt, juonut tai pessyt hampaat. Itsellä on aina lähtenyt tuolla konstilla.

Vierailija
11/12 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin on sellainen happopohjainen syylänpoistoaine esim syylend. Niillä geeleillä ei tahdo olla tehoa.  Itseltä lähti jalkapohjasta iso känsä vasta Lapiskynällä, mutta sitä ei vissiin enää saa mistään.

Tietysti voi jauhaa aspirinin ja kostuttaa ja laastaroida syyläänsä.

Vierailija
12/12 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kokeilussa osterivinokaskapselit. Pari kk mennyt, ei ole lähteneet, mutta ei ole tullut lisääkään