Naiset saavat minut kammoamaan sitoutumista naisena
Huh. Tajuatteko itsekään miten tossun alla olette? Tuleeko naisilla jotenkin luonnostaan kaiken totteleminen ja alistuminen? Kamalaa katseltavaa näin oikeasti älykkäänä naisena joka osaa kyseenalaistaa normit ja joka pärjää yksin. Te naiset olette niin riippuvaisia siitä minä miehet teitä pitävät. Haette hyväksyntää seksillä ja siveydellä, pyritte pukeutumaan ja käyttäytymään kuten miehet haluavat. Naiset ovat todellisia pikkuorjia avioliitoissaan eivätkä he itse edes tajua miten halvalla heitä pannaan. Pannaan. Kirjaimellisesti.
Onko täällä ketään muuta naista jota lähinnä kammottaa olla joku siveä pikkuvaimo joka hiireilee miehensä helmassa joka on vain vapaampi avioliiton myötä. Avioliitto mahdollistaa miehelle uran ja vapauden. Miehet käyvät huorissa edelleen, katselevat muita, käyvät töissä ja rakentavat uraa _omalla nimellään_. Naiset ovat niin tossun alla että vaihtavat nimensä, ovat neitsyitä miestä varten, pukeutuvat miestä varten, eivät kyseenalaista miehiä tai konservatiivisia tapoja missään.
Miehet muuten lisäksi kutsuvat työtänne loisimiseksi. Ihanaa sitoutumista. Hirveää katseltavaa näin korkeamman älyn omaavana joka osaa kyseenalaistaa tapoja ja käytäntöjä.
Kommentit (39)
Mä en naisena vois ikinä muuttua tuollaiseksi. Te olett nynnyjä hoiriä, joten pelätkää sitten, mutta se johtuu jostain muusta kuin seuraamistanne naisista.
N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kammoan parisuhdetta nyt, kun olen nähnyt millaiseksi kaverini ja sisareni on muuttunut parisuhteessa. Omaa mielipidettä ei ole enää lainkaan, kaikki lauseet ovat 'me'-muodossa, omia kavereita ei voi nähdä juuri ollenkaa kun miehen kaverit ovat tärkeämpiä, itse ei osata eikä yritetä korjata mitään ja kaikista paras oli, kun meidän piti kavereiden kanssa nähdä ja yksi kaveri myöhästyi pari tuntia, koska odotti, että mies tulee töistä kotiin jotta voi sanoa hänelle heipat ennen lähtöä. Ja siis ihan yhdestä illasta kavereiden kanssa oli kyse ja he jo pari vuotta ovat yhdessä asuneet. Näiden esimerkkien takia en uskalla edes parisuhdetta miettiä, koska en halua muuttua avuttomaksi tossukaksi, joka ei pärjää ilman miestä hetkeäkään.
Joo, täsmälleen samaa nähnyt. Käsittämätöntä.
Kyllä se kuulkaa on miehilläkin ihan samanlaista siinä alkuhuuman vaiheessa. Kyllä moni allekirjoittaa omasta kaveristaan tuon.
Aika jännä, että miehillä se loppuu aika nopeasti, mutta naiset vaan jatkavat. Miehet voivat esim. ensin sopia poikien kalareissun ilman, että pitää pohtia mitä puoliso sen aikaa tekee. No puoliso ottaa yhteyttä kavereihin, että nyt voidaan nähdä, kun mies on poikien reissulla. Saa muuten todella pahan mielen kavereille, kun tuntuu että muuten ei voida nähdä ellei mies ehdi ensin sopia jotain omien kavereidensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
heh, ei tarvitse katsoa kuin naisten palstoja facessa tai täällä ja naisten lehtiä. täynnä vinkkejä näin tyydytät miehen, otat suihin, piristät seksielämää, leivot täydelliset puustit, siivoat kodin, hulehdit lapsista, hulehdit ettet pääse leviämään, näin pidät huolen itsestäsi ja hoikkana. Tai naiste kysyvät kelpaavatko tällaisena tai mitäköhän se mies miettii jos ei halua ottaa suihin.
Sillä välillä miehet puhuvat naisista panoina, vaimomatskuina ja koittavat alistaa naista sen kun kerkeävät. Kukaan ei pidä miestä estoisena jos ei halua nuolla naista tai ottaa dildoa perseeseen. Harvassa on esim seksissä ne miehet, jotka koittavat tyydyttää naisen. Ne jotka osaavat ottaa huomioon naisen rakastellessaan onkin parhaita ja usein varattuja. Onneksi ei tietysti kaikki. Yliopistomaailmassa kun on ollut, niin aika tasa-arvoista menoa, molemmat huolehtii toisesta ja molemmat käy töissä ja huolehtii yhdessä lapsissa, pitävät jopa isyyslomia nykyään.
heh, ei tarvitse kun lukea tätä palstaa, niin saa lukea miksi mies ei sitä tai tätä. Joko on mikropenis tai haluaa likaa seksiä tai liian vähän. Ja montakohan kertaa olen tänäänkin saanut lukea olevani sairas pedofiili raiskaaja runkkari?
Ei naisen ole pakko tehdä mitään avioliitossa.
Tuo ap:n teksti on niin täynnä paradokseja toisensa perään et ei voi muuta ku nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Huh. Tajuatteko itsekään miten tossun alla olette? Tuleeko naisilla jotenkin luonnostaan kaiken totteleminen ja alistuminen? Kamalaa katseltavaa näin oikeasti älykkäänä naisena joka osaa kyseenalaistaa normit ja joka pärjää yksin. Te naiset olette niin riippuvaisia siitä minä miehet teitä pitävät. Haette hyväksyntää seksillä ja siveydellä, pyritte pukeutumaan ja käyttäytymään kuten miehet haluavat. Naiset ovat todellisia pikkuorjia avioliitoissaan eivätkä he itse edes tajua miten halvalla heitä pannaan. Pannaan. Kirjaimellisesti.
Onko täällä ketään muuta naista jota lähinnä kammottaa olla joku siveä pikkuvaimo joka hiireilee miehensä helmassa joka on vain vapaampi avioliiton myötä. Avioliitto mahdollistaa miehelle uran ja vapauden. Miehet käyvät huorissa edelleen, katselevat muita, käyvät töissä ja rakentavat uraa _omalla nimellään_. Naiset ovat niin tossun alla että vaihtavat nimensä, ovat neitsyitä miestä varten, pukeutuvat miestä varten, eivät kyseenalaista miehiä tai konservatiivisia tapoja missään.
Miehet muuten lisäksi kutsuvat työtänne loisimiseksi. Ihanaa sitoutumista. Hirveää katseltavaa näin korkeamman älyn omaavana joka osaa kyseenalaistaa tapoja ja käytäntöjä.
Sano tyttö "Huh" kun pyyhit hikeä otaltais kannettuais täyspakkausta marssillisen verran
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kammoan parisuhdetta nyt, kun olen nähnyt millaiseksi kaverini ja sisareni on muuttunut parisuhteessa. Omaa mielipidettä ei ole enää lainkaan, kaikki lauseet ovat 'me'-muodossa, omia kavereita ei voi nähdä juuri ollenkaa kun miehen kaverit ovat tärkeämpiä, itse ei osata eikä yritetä korjata mitään ja kaikista paras oli, kun meidän piti kavereiden kanssa nähdä ja yksi kaveri myöhästyi pari tuntia, koska odotti, että mies tulee töistä kotiin jotta voi sanoa hänelle heipat ennen lähtöä. Ja siis ihan yhdestä illasta kavereiden kanssa oli kyse ja he jo pari vuotta ovat yhdessä asuneet. Näiden esimerkkien takia en uskalla edes parisuhdetta miettiä, koska en halua muuttua avuttomaksi tossukaksi, joka ei pärjää ilman miestä hetkeäkään.
Kyllä se kuulkaa on miehilläkin ihan samanlaista siinä alkuhuuman vaiheessa. Kyllä moni allekirjoittaa omasta kaveristaan tuon.
Aika jännä, että miehillä se loppuu aika nopeasti, mutta naiset vaan jatkavat. Miehet voivat esim. ensin sopia poikien kalareissun ilman, että pitää pohtia mitä puoliso sen aikaa tekee. No puoliso ottaa yhteyttä kavereihin, että nyt voidaan nähdä, kun mies on poikien reissulla. Saa muuten todella pahan mielen kavereille, kun tuntuu että muuten ei voida nähdä ellei mies ehdi ensin sopia jotain omien kavereidensa kanssa.
Nyt mä tarvin tilastoja, kiitos! Ei kyllä minun piireissä ole tällaista ilmiötä sitten teinivuosien nähty! Oikeastiko te pidätte itseänne jotenkin älykkäinä yksilöinä kun kuvittelette tietävänne miten missäkin perheessä ja parisuhteessa tehdään? Ja yleistätte.
Koita nyt päättää kommentoitko miehenä vai naisena. Tuosta kirjoitustyylistä ei kuitenkaan voi erehtyä.
Tämä maa on puolillaan tossun alla olevia ukkoja. Menkää lähimarkettiin ja avatkaa silmänne. eukot päättää aivan kaikesta monessa perheessä: mitä ostetaan, milloin ostetaan, keitä kutsutaan milloinkin, miten siivotaan, minkä merkkisiä vaatteita lapset käytävät jne jne jne
Miehet tulee kiltisti perässä ja kuuntelee sitä nalkutusta vuosikymmenet,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt mä tarvin tilastoja, kiitos! Ei kyllä minun piireissä ole tällaista ilmiötä sitten teinivuosien nähty! Oikeastiko te pidätte itseänne jotenkin älykkäinä yksilöinä kun kuvittelette tietävänne miten missäkin perheessä ja parisuhteessa tehdään? Ja yleistätte.
Joo ei ole antaa mitään tilastoja, koska perustan kommentin omiin kokemuksiini kavereistani. Ei ollut tarkoitus yleistää ja ihan mahtavaa, jos sinun kaverisi ovat fiksumpia ja voivat nähdä sinua useasti ja viettää jopa kaveriviikonloppuja spontaanisti ja ehkä jopa itse ehdottavat näitä. Kateellinen olen sellaisista kavereista
No se kokemus mitä mulla on heterosuhteista naisena on että paskaa pitää niellä, ja kun paskannielentäkyky loppuu niin loppuu suhdekin.
Vielä on se mahdollisuus että olen huonolla itsetunnollani vain vetänyt puoleeni kaiken maailman paskahousuja, ja asiat loksahtavat paikoilleen kun saan itsetuntoni kuntoon.
Mutta olen täysin valmis myös elämään loppuikäni yksin jos homman nimi kerta kaikkiaan on se että heterosuhteissa nainen on henkinen jätehuolto.
Tätä tukevat tutkimustuloksetkin: avioliitto pidentää miesten elinikää ja parantaa heidän onnellisuuslukujaan. Naisilla ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En puhunut mistään alkuhuumasta vaan tuota samaa se on vuositolkulla. Jos olisit vaivautunut edes lukemaan viestit johon kommentoit, olisi tuokin selvinnyt.
Meni näköjään monella tunteisiin :D Taisivat tunnistaa itsensä ap:n kuvauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Tätä tukevat tutkimustuloksetkin: avioliitto pidentää miesten elinikää ja parantaa heidän onnellisuuslukujaan. Naisilla ei.
Nimenomaan. Naisilla ei mitään järkeä mennä naimisiin, ainakaan tilastojen valossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei ole antaa mitään tilastoja, koska perustan kommentin omiin kokemuksiini kavereistani. Ei ollut tarkoitus yleistää ja ihan mahtavaa, jos sinun kaverisi ovat fiksumpia ja voivat nähdä sinua useasti ja viettää jopa kaveriviikonloppuja spontaanisti ja ehkä jopa itse ehdottavat näitä. Kateellinen olen sellaisista kavereista
Jos itse olet nainen, jota ei miesseura kiinnosta, niin älä yleistä ja jos nainen on hyvä kaveri niin ei hän hylkää. Ei pidä olla niin mustasukkainen naisystävilleen, ettei ymmärrä että he eivät milloinkaan elä sinun tarpeitasi varten.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavinta on naisten miehiltä omaksuttu piilevä naisviha, jolla he toimivat epäloogisen moraalin vartijoina toisia naisia kohtaan.
ja tämä Albahan on siinä mestari. Vihaa tosin miehiäkin tasapuolisesti. Huvittaa, kun hän mainostaa itseään "korkeamman älykkyyden omaavana" ja silti hänen on pakko työntää näitä tismalleen identtisiä avauksiaan av:lle päivästä, viikosta ja kuukaudesta toiseen. Luulisi, että noin fiksulla ja filmaattisella tyypillä olisi parempaakin tekemistä, mutta nähtävästi ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavinta on naisten miehiltä omaksuttu piilevä naisviha, jolla he toimivat epäloogisen moraalin vartijoina toisia naisia kohtaan.
ja tämä Albahan on siinä mestari. Vihaa tosin miehiäkin tasapuolisesti. Huvittaa, kun hän mainostaa itseään "korkeamman älykkyyden omaavana" ja silti hänen on pakko työntää näitä tismalleen identtisiä avauksiaan av:lle päivästä, viikosta ja kuukaudesta toiseen. Luulisi, että noin fiksulla ja filmaattisella tyypillä olisi parempaakin tekemistä, mutta nähtävästi ei ole.
Niin, ja Alballahan ei ole itsellään minkäänlaista kokemusta parisuhteista (tämän on itse tunnustanut), ja silti on täällä joka päivä ottamassa kantaa kaikkien muiden parisuhteisiin, kuin paraskin asiantuntija.
Huvittava tyyppi:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja Alballahan ei ole itsellään minkäänlaista kokemusta parisuhteista (tämän on itse tunnustanut), ja silti on täällä joka päivä ottamassa kantaa kaikkien muiden parisuhteisiin, kuin paraskin asiantuntija.
Huvittava tyyppi:)
Parisuhteita voi tarkkailla myös vierestä ja ulkopuolelta. Joskus sieltä käsin saa joistain asioista parhaan käsityksen.
Näköjään se naisviha onnistuu monelta sinkkunaiselta aivan hyvin. Ei tarvitse kaikesta miehiä syyttää, joskus voi olla paikallaan kurkata peiliin. Naiset osaa vihata toisiaan ilman pahaa miestä taustalla.