Pitäisikö mun opetella tykkäämään pienistä rinnoistani vai hankkia silikonirinnat?
Olen siis "jo" 25 vuotias, olen aina ollut todella hoikka ja rintani eivät ikinä kasvaneet juurikaan. Toki rintani ovat "terhakat" ja mieheni mielestä kauniit ja mieheni rakastaa niitä, mutta itse olen ajoittain todella epävarma rinnoistani ja olen miettinyt, että pitäisikö minun jotenkin yrittää oppia pitämään rinnoistani ja hyväksyä, että ne ei ikinä kasvaneet vai hankkisinko silikonit?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Keskity persereikäsi levittelyyn niin tissejä ei tarvita
Tämä.
Olen itse peppumiehiä, mutta eihän sitä voi valehdellakaan, etteikö daisareiden koolla olisi väliä. On niillä. Tosimies rakastaa kurveja (huom. EI läskiä). Kyllä tissittömyytesi on varmasti este parisuhdemarkkinoilla, valitan. Onneksi voit tehdä asialle jotain?
Sinkkumies.
Yritä olla vaikka viisi vuotta ajattelematta rintoja ja keskity muihin asioihin. Samalla voit säästää rahaa leikkausta varten. Ehkä hankit silikonit viiden vuoden päästä, mikäli asia tuntuu silloin vielä tärkeältä. Tai ehkä huomaatkin viiden vuoden päästä, ettet tarvitsekaan leikkausta... ja voit käyttää säästämäsi rahat johonkin muuhun.
Mäkin oon kärsinyt aina siitä kun on pienet tissit. :( Koko on AA70... Näytän pojalta... Silikoneja mietin melkein joka päivä. :/ Ap voimia sulle, tää on tosi vaikee asia! Päädyitpä mihin tahansa niin tee niin kuin susta tuntuu hyvältä!
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on heteronainen. Menkää miesten miehet keskenänne anukseen vetämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Olen itse peppumiehiä, mutta eihän sitä voi valehdellakaan, etteikö daisareiden koolla olisi väliä. On niillä. Tosimies rakastaa kurveja (huom. EI läskiä). Kyllä tissittömyytesi on varmasti este parisuhdemarkkinoilla, valitan. Onneksi voit tehdä asialle jotain?
Sinkkumies.
Huvittavaa, että ikisinkkumies, joka ei itse kelpaa kenellekkään naiselle, tulee antamaan parisuhdevinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärräthän, AP, että silikonien ottamiseen liittyy monia komplikaatioriskejä ja ne pitää aina käydä leikkauttamassa ja vaihdattamassa uusiin muutaman vuoden välein? Terveyden menetyksen lisäksi itseäni mietityttäisi myös tajuton taloudellinen investointi, joka silikonien ylläpitämiseen liittyy.
Sinun kannattaisi ennemminkin mennä juttelemaan vaikka jollekin psykoterapeutille tms. noista itsetunto-ongelmistasi. Rintojen koko on elämässä kuitenkin aika sekundäärinen asia verrattuna siihen kokonaisuuteen, joka olet ihmisenä.
Tiedostan riskit ja niiden takia miettisinkin todella tarkkaan jos silikonit ottaisin. En tarkalleen tiedä, että miten usein ne täytyy vaihtaa, mutta olen ymmärtänyt,että kestävät yli 10v.
ApKannattaisi ottaa asiasta vähän paremmin selvää sekä riskien, uusimistarpeen ja hinnan suhteen.
Ja sori vaan mutta kuulostat kirjoitustesi perusteella niin henkisesti nuorelta, että tuskin todellisuudessa "tiedostat" tästä asiasta kovinkaan paljoa.
Luin ja en löytänyt edelleenkään tietoa, että ne pitäisi uusia "muutaman vuoden välein". En tiedä mistä tuon "tiedon" repäisit, mutta faktaa se ei ole. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Sinkkumies.
Mulla on jo mies joka rakastaa rintojani ja vientiä on muutenkin aina riittänyt. Ainoa kelle rintani ovat ongelma olen minä itse. Ap
Kuule, ei pienet tissit tee kestäkään vähemmän naisellista tai vähemmän seksikästä. T. mies.
Miehenä sanon että, EI SILIKONEJA ennemmin pienet luomut kuin luonnottomat kumitissit.
Eikö nuorella naisella ole muuta ajateltavaa kuin tissien koko. Itsetunnon taso on suorastaan säälittävä nykynaisilla. Ei ennen ollut aikaa tai halua märehtiä jotain pinnallista sivuseikkaa, tuossa iässä pitäisi olla jo vähän jotain perspektiiviä ja tavoitetta. Ap oikeasti, haluatko oikeasti että kumitissit on se asia joka sinusta muistetaan? Ei esimerkiksi muut avut, joita sinulta edes toivottavasti löytyy? Kasvata jo selkäranka.
Oot kuitenkin vielä aika nuori. Vartalo muuttuu iän myötä, tai mieli ainakin varmasti. Elät vielä ikäkautta jolloin ulkonäköä murehditaan melko paljon, kymmenen vuoden päästä on jo eri asiat mielessä. Terveisin nelikymppinen A
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, että ikisinkkumies, joka ei itse kelpaa kenellekkään naiselle, tulee antamaan parisuhdevinkkejä.
Kuka sanoi että olen ikisinkku? Viime suhteesta aikaa on pari vuotta. Naisia on riittänyt, mutta sinkkuus onkin valinta. ;) Oletko itse kelvannut miehille vai onko sullakin AA:t?
Edellinen viesti oli siis minun. Ikävää, mutta se on vain totuus, että ulkonäöllä on väliä parisuhteessa. Arvotetaanhan miestäkin peniksen ja lihasten perusteella.
Sinkkumies
Ei tekotisseille! Yleensä 30-vuotiaat jo hyväksyy itsensä huomattavasti paremmin kuin 25-v:t, joten luultavasti alkaa pian jo helpottaa.
Itselläni rinnat suurenivat imetyksen jälkeen (tai n. 4 kk lopettamisesta), eli jos lapsia haluat joskus, niin odota tuo. Tietty monilla just on päinvastoinkin, että rinnat häviää eikä palaa.
Joo ei todellakaan tekotissejä! Luomurinnat on aina parhaat, olivat millaiset tahansa, vaikka roikkuvat. Kumitissit on kamalat. M35
Vierailija kirjoitti:
Olen siis "jo" 25 vuotias, olen aina ollut todella hoikka ja rintani eivät ikinä kasvaneet juurikaan. Toki rintani ovat "terhakat" ja mieheni mielestä kauniit ja mieheni rakastaa niitä, mutta itse olen ajoittain todella epävarma rinnoistani ja olen miettinyt, että pitäisikö minun jotenkin yrittää oppia pitämään rinnoistani ja hyväksyä, että ne ei ikinä kasvaneet vai hankkisinko silikonit?
No mun mies sanoi, ettei voi enää elää kanssani, jos hankkisin silikonit. Ja ymmärrän hyvin. Ei muakaan kiinnostais kehoonsa jonkun muovisen peniksenpidennyksen asentava mies.
En muutenkaan usko, että itsetuntoni kohoais joidenkin muovitissien myötä. Päin vastoin.
T. Rintansa 3 lapsen imetyksen jälkeen menettänyt ja ylpeä siitä
Nainen joka pohtii kumitissejä miehiä miellyttääkseen on yksinkertaisesti niin tyhmä että ihan sama. Ota pari litraa per hinkki alkajaisiksi, voithan sitten lisäillä ellei vieläkään kelpaa.
Jos hankit silikonit, sinut tullaan aina tuntemaan "tyttönä, jolla on silikonit". Kivaa?
Mä en kyllä nyt ymmärrä tota ihmisten logiikkaa... Silikonit-> vähintään DD-tissit... Mutta joo siis naisella on vapaus tehdä mitä ikinä kropallaan haluaa ja jos haluaa silarit niin go for it. Tottakai pitää riskit huomioida todella tarkkaan ja paljonhan ne maksavat (virolaisia ei kannata ees harkita) sekä pitää myös miettiä tarkkaan, että onko se sitä mitä oikeasti haluaa, koska pienetki rinnat ovat todella kauniit. Itse kävin pienentämässä rintani (lähinnä kosmeettisista syistä nuoren ikäni takia) enkä voisi olla onnellisempi! Tällä hetkellä ne ovat siis noin D:n luokkaa. Niin ja silikonit eivät ole ikuiset, joten et vanhana luultavasti joudu katumaan tekoasi, jos niin käy.