Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, jolla ei ole muuta annettavana kuin kauneus ja joka on lähes joka miehen mieleen (ulkonäöllisesti)

Vierailija
22.03.2017 |

Näitä naisia on. Varsinkin 20-30-vuotiaissa tyypeissä. Olen itse ollut jopa kateellinen heille. Enää en ole, koska tiedän, että tuollainen miellyttämisen halu on jostain muualta elämän osa-alueelta pois.

Mutta minua kiinnostaisi tietää, että mitä näille naisille tapahtuu, kun he vanhentuvat?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi en ole täällä olemassa miehiä varten

Vierailija
22/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo te voitte tehdä musta mitä päätelmiä tahansa. Ne voi olla totta tai ei.

Mutta mennäänkö kuitenkin asiaan?

Ap

Me voidaan tehdä susta päätelmiä, aivan kuten sinäkin teet päätelmiä muista. Iso ero on siinä, että sinusta tehdään päätelmiä kirjoitustesi perusteella, mutta sinä teet päätelmiä muista heidän ulkonäkönsä perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit tyhjäpääbimbot hankkivat itselleen varakkaan papparaisen jonka kanssa saavat pari vekaraa. Jos jumpikumpi edes on tyttö ja iskäkin edes jotenkin siedettävän näköinen niin äidin ulkonäön alkaessa pettää voidaan katseet kääntää principessaan. Hänestä tulee vuorostaan uusi mehiläiskuningatar ja äitiä voidaan kehua että tytär on äidin näköinen. Piiri pieni pyörii. Ja rumat peikot murahtelevat kateellisina luolissaan.

Vierailija
24/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi vastaus on vasta tullut kysymykseen: "mitä näille naisille tapahtuu kun he vanhenevat?"

Jokainen on yksilö. Toisille vanheneminen on kamalaa ja toisille ei. Eikä se katso ulkonäköä.

Keskity omaan oloosi, miten voisit sitä parantaa. Älä mieti miltä joku tuntuu jonkun toisen mielestä, ellet itse ole tunteen aiheuttaja eikä sinun pohtimisesi vaikuta asiaan mitenkään.

Tällä hetkellä näytät keskittyvän aivan liikaa kauniiden naisten ajatteluun. Se ei ole pidemmän päälle hyväksi. Se katkeroittaa ja tekee olosi koko ajan pahemmaksi.

Muiden väheksyminen aiheuttaa sinulle itsellesi pahan olon. Kokeile joskus sellaista, että kun sinun tekee mieli sanoa jostain jotain negatiivista, käännätkin ajatukset päälaelleen - sano jotain päinvastaista, positiivista.

Ihmismieli on jännä, sitä pystyy huijaamaan. Me voimme kaikki vaikuttaa omaan oloomme pelkillä ajatuksilla.

Hymyile, kun masentaa. Kehu, kun tekee mieli haukkua. Itselläni tämä toimii. Minulla on hyvä olla!

Vierailija
25/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä