Mikä on tyhmin asia mille oot nauranut?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Sain veljeni haudalla hysteerisen naurukohtauksen ja putosin samaan hautaan
Anteeksi, mua nauratti tämä. Otan osaa veljesi poismenon takia.
Ongelma on siinä että on ollut silloin tällöin kauhean hauskoja yksittäisiä juttuja, mutta kukaan ei muista niitä enää. Se on kummallista. Ellei joku jää erityisesti mieleen. Huumoria menee ja tulee. Ehkä ollaan keskitytty liian vakaviin asioihin viimeaikoina uutisissa tms.
No tää vitsi. 2 miestä meni mustikkaan, toinen ei mahtunut. Ihan tyhmä mutta aina vaan naurattaa. Ei voi mitään.
Mulla on varmaan huono huumorintaju kun tyhmät jutut eivät ole koskaan naurattaneet. Lähinnä ne vain säälittävät.
Vierailija kirjoitti:
No tää vitsi. 2 miestä meni mustikkaan, toinen ei mahtunut. Ihan tyhmä mutta aina vaan naurattaa. Ei voi mitään.
Menivät mustikkaam mutta tulivat terttuun
Vierailija kirjoitti:
Niin koska ne tyypit olivat mummoja joko naurattaa?
Vierailija kirjoitti:
Et pudonnut.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on varmaan huono huumorintaju kun tyhmät jutut eivät ole koskaan naurattaneet. Lähinnä ne vain säälittävät.
Mä nauran nyt sulle ja sun kommentille. Kuvittelen sut siinä päästämässä suustas tuota kommenttia.
Semmonen Samuli:n daami😩🤭
Exältä pääsi joskus naidessa vaginapieru: Pröööt-pröt-pröt-pröt - ihankuin ois vanhaa Solikan mopoa käynnistänyt. Hän nauroi aivan tajuttomasti. Aluksi nauroin minäkin: Ei sen seksin tarvitse aina välttämättä olla niin vakavaa. Häneltä se nauru ei loppunut, nauroi vielä enemmän, kun sanoin, et riittää jo, mahaan alkaa koskemaan.
(Seksi jäi sillä kertaa, ei vaan huvittanut, enää.)