Lomalle Dubaihin, kokemuksia?
Hintataso, aktiviteetteja, hyvä hotelli yms... ? Vinkit kehiin!
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajahaj jotku alko tosissaa antaa vinkkei Xd
Ihan kuin maailma pysähtyisi ja kukaan ei enää matkusta Dubaihin nyt kun joku suomalaismisukka myi pimppaa siellä. Kävisit itsekin paikan päällä katsomassa, kuinka paljon rahaa jollakin voi olla.
Dubain lentokenttä ainakin kasvaa hirveällä vauhdilla.
Ei tosiaan dubaijankkaajan kitinät paljoa siinä tunnu.
Vituttaako? :)
Vierailija kirjoitti:
Tietynlaisten ihmisten lomakohde. Niiden jotka kannattavat turkistarhausta, kehitysavun lopettamista, tuloerojen kasvua, sosiaaliavustusten lopettamista jne. Tiedätte ihmistyypin...
Aika pitkälle siis ihan normaalien asiansa hyvin hoitavien, ahkerien yrittäjien jne lomakohde - juuri kuten minä itse.
Olen hyvillä mielin lähdössä Dubaihin.
Ei paljon paina alv-mammojen lyttäävät mielipiteet. Ei kannata edes kysyä kun tämän palstan väki käy max. ruotsinlaivalla tai Tallinnassa... villeimmät tapaukset Kanarialla asti.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan lähdössä koko perheen voimin ensi hiihtolomalla.
Ihan välittämättä dubaijankkaajan ja tuon yhden ulostefetisistin aivopieruista.
Kaveri siellä muutaman vuoden asui ja kehui paikkaa.
Oliko kaverisi siellä bloggaamassa ja tienasi sillä hommalla tosi hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan lähdössä koko perheen voimin ensi hiihtolomalla.
Ihan välittämättä dubaijankkaajan ja tuon yhden ulostefetisistin aivopieruista.
Kaveri siellä muutaman vuoden asui ja kehui paikkaa.Oliko kaverisi siellä bloggaamassa ja tienasi sillä hommalla tosi hyvin?
Nokialla oli duunissa. Ihan oikeita töitä siis.
En ole vieraillut. Olen kuullut että siisti puhdas ostosparatiisi, muslimimaa joten käytöstavat oltava kohdallaan. Hyvä ilmasto. Tuttavan sisko asuu siellä perheineen, viihtyvät.
Ihan kuin maailma pysähtyisi ja kukaan ei enää matkusta Dubaihin nyt kun joku suomalaismisukka myi pimppaa siellä. Kävisit itsekin paikan päällä katsomassa, kuinka paljon rahaa jollakin voi olla.