Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te olette toimineet kun alapää hankautuu kaikista paitsi tosi löysistä housuista?

Vierailija
22.03.2017 |

Haluaisin kovasti käyttää istuvia housuja mutta tuntuu että tuo alapää vihoittelee vähän kaikenlaisista pöksyistä, minkälaisia kikkoja olette löytäneet? Entä käyättekö jotain voiteita /geelejä /öljyjä alapään "liukastukseen" ettei tulisi sitä hankaamista? Tämä alkaa olemaan jo turhauttavaa, minkäs teet kun olet siunaantunut rönsyilevällä alapäällä..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuollaista ongelmaa. Ei kai tuossa sitten muu auta kuin pienennyttää häpyhuulia tai käyttää löysiä housuja.

Vierailija
2/7 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän alla niitä hyvin istuvia Slogin "mummomallisia"  ja töissä hameita ja mekkoja. Pitisten ja tiukempien farkkujen kanssa pistän pöksyihin pehmukkeeksi ohuen päiväsiteen tai pikkuhousunsuojan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppia! kaipaisin kovasti kokemuksia , neuvoja! Tämä on inhottava vaiva.

Vierailija
4/7 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei muuten ongelmaa, mutta joskus kun ratsastaa usein (hevosella) niin saattaa hankautumia tulla. Perunajauho auttaa sekä vaivoihin että ennaltaehkäisevästi.

Vierailija
5/7 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittävää miten miehillä ei kassit hankaudu, vaikka ne on koko ajan siinä hollilla ja housujenkin saumat niitä hiertelee.

Vierailija
6/7 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysempiä housuja vaan ja hameita. 

Vierailija
7/7 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu minulla kunnes aloin rasvaamaan, limakalvot ovat vain liian kuivat. Suihkun jälkeen aamulla laitan ACOn olikohan se nyt Smoothing Cream tai jotain vastaavaa nimeltään, siitä tulee suojaava kalvo. Iltaisin jotain perusvoidetta, esim. A-voidetta. Nyt ei ole mitään ongelmaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi