Noin 93-vuotias. Mimmottinen elämäntilanne?
Kommentit (8)
Isoäitini on 94-vuotias, jos kelpaa hänen puolestaan puhua.
Asuu palvelutalossa Helsingissä. Järki pelaa ihan hienosti, mutta liikuntakyky on valitettavasti heikko.
Kulkee kyllä rollaattorin kanssa muutama sata metriä ulkonakin. Eli ei vuoteen omana ollenkaan.
Netin käyttö on nyt näköongelmien vuoksi jäänyt. Vielä kymmenen vuotta sitten katseli asioita. Myös peruskännykänkin käyttö tuottaa vaikeuksia eli olemme yhteydessä lähinnä palvelutalon puhelimien kautta.
Ihan jepasti, just treenaan rollaattorilla puolimaratonia.
Mun naapuri on jo iäkkäämpi, asuu yksin, tekee reippaasti edelleen puutarhahommia. Teräsmummo.
Seurustelen 7-kymppisen miehen kanssa. Vanhempani pitävät häntä liian nuorena minulle, mutta ikähän on vain numero?
Vierailija kirjoitti:
Seurustelen 7-kymppisen miehen kanssa. Vanhempani pitävät häntä liian nuorena minulle, mutta ikähän on vain numero?
Helvetin iso numero vaan sun kohdalla.
95 v mummini vastaa.
"Koipi kipeänä. Tuli liikuttua viikonloppuna vähän enemmän ja se kostautui. Nyt kun lepäilen, niin jaksan taas lähteä hummaamaan. Muuten eipä tässä valittamista. Päivä kerrallaan."
Lapset on saatu kunnalliskotiin ja nyt voin hyvällä omallatunnolla etsiä kalakaveria.
Ihan hyvä. Justiinsa laitoin Metallicat soimaan ja kohta lähemmä risusavottaan. Keväthän se tulloo ja lumet sulloo!