Mitä varten sinä olet olemassa?
Tai mitä varten sinut on tänne maapallolle laitettu? Mikä on sinun tehtäväsi? Miksi elät? Mihin tarkoitukseen sinä synnyit?
Kommentit (71)
Jonkun pitää olla se huono esimerkki, en siis ole turha ihminen.
Kärsi, kärsi. Kirkkaamman kruunun saat.
Pakko nuo kaikki oluet jotenkin on saada juotua.
Kenellekään ei ole tarkoitusta.
Vain uskovaiset hörhöilee noin.
Teen töitä että työnantaja vaurastuisi ja asun pahvilaatikossa että naiset voisi asua isossa kartanossa.
En tiedä, koska elämä on ihan p a s k a a. Olisi pitänyt hirttäytyä jo napanuoraan.
Pyrin tulemaan siksi ihmiseksi, joka minun olisi pitänyt voida olla alusta asti, mutta joka oman turvallisuuteni tähden piti piilottaa. Sitten näen, mitä todella haluan elämässä tehdä, ja sitä minun sitten oli tarkoituskin tehdä.
Koska isäni ja äitini menivät sänkyyn. En pyytänyt syntymään tähän maailmaan ja elämälleni ei löydy suurempaa tarkoitusta.
Kaikilla elävillä organismeilla on elämässään vain yksi tarkoitus ja se on elämän jatkaminen. Sen takia täällä ollaan, että lisäännytään. Miksi niin on, että elämällä on tällainen tarkoitus? Sitä ei varmaan tiedä kukaan, mutta niin se silti vain on. Ihan sama haetko verrokin maailman syvimmästä onkalosta mariaanien haudasta, niin sielläkin sillä hirviöltä näyttävällä kalalla on elämäntehtävänä vain lisääntyminen. Tai pienen pieni bakteeri. Ei sillä ole edes aivoja. Tehtävä on silti sama, lisääntyä.
Synnyin palvelemaan
Rakasta Sinistä Planeettaa.
'Luontoäiti vaikeroi synnytystuskissaan.'
Olen Hengen kätilö.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla elävillä organismeilla on elämässään vain yksi tarkoitus ja se on elämän jatkaminen. Sen takia täällä ollaan, että lisäännytään. Miksi niin on, että elämällä on tällainen tarkoitus? Sitä ei varmaan tiedä kukaan, mutta niin se silti vain on. Ihan sama haetko verrokin maailman syvimmästä onkalosta mariaanien haudasta, niin sielläkin sillä hirviöltä näyttävällä kalalla on elämäntehtävänä vain lisääntyminen. Tai pienen pieni bakteeri. Ei sillä ole edes aivoja. Tehtävä on silti sama, lisääntyä.
Kaikkien ihmisten ei todellakaan pidä lisääntyä.
Ei kukaan ole minua tänne laittanut, vaan olen syntynyt kuten kaikki muutkin eläimet pariutumisen seurauksena osana elämää, joka syntyi noin 3 miljardia vuotta sitte. Tarkoitusta sillä ei tietenkään ole. Elämme kuolemme ja muutaman sukupolven jälkeen meitä ei kukaan muista ja solumme ovat palautuneet elämän kiertokulkuun. Sen pituinen se.
Jari Sarasvuo sanoi kerran hienosti, että jokaisen tehtävä omalta osaltaan on luoda valoa tähän maailmaan ja palvella toisia ihmisiä niin, että maailma olisi taas piirun verran parempi paikka. Olen täysin samaa mieltä.
Siksi minun tarkoitukseni on tehdä vapaaehtoistyötä, auttaa ihmisiä, eläimiä ja luontoa sekä ilahduttaa esim. ikäihmisiä olemalla heille iloksi mm. musisoimalla, runoilemalla, keskustelemalla ja tekemällä yhdessä heidän kanssaan taidetta.
Koko elämäni ajan on tavoitteeni olla DieselPena,se toteutui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien ihmisten ei todellakaan pidä lisääntyä.
Tämä,kuitenkin Ohis lisääntyi,vihreiden mielestä suurin rikollinen.
Vierailija kirjoitti:
Pyrin tulemaan siksi ihmiseksi, joka minun olisi pitänyt voida olla alusta asti, mutta joka oman turvallisuuteni tähden piti piilottaa. Sitten näen, mitä todella haluan elämässä tehdä, ja sitä minun sitten oli tarkoituskin tehdä.
Mulla sama projekti. Siunausta matkalla!
Miten itse vastaat, ap?