onko muita, joita ahdistaa se vauvan kuolema ripuliin? Mulla ei havia mielesta ne suuret, syvalla paassa olevat silmat ja se vauvan katse.. Pitaakin olla niin utelias!!!
Kommentit (14)
eka päivä oli pahin, sitten aloin jo ärsyyntymään " turhasta" kuolemasta :(
päivittäinn käyn katsomassa niitä pieniä sairaita kasvoja ja kyllä tunteet vaihtelee surusta raivoon!!!! silmät noin kuopalla ja lapsi passitetaan kotiin!
niin vääääärijn!
Ei ahdista lintuinfluenssaan kuolleet lapset, hukkuneet lapset, auton alle jääneet lapset, syöpään kuolleet lapset..
Mulla on kaksi tervettä lasta ja myötätunnot ja sympatiat menee kaikille jotka lapsensa menettää. Mutta en kyllä mieti tuntemattomien surua ja tuskaa kahvipöydässä ja jankuta sitä työkavereille.
Menkää ulkoileen jos alkaa ahdistaan toisten kohtalo.
Oma lapseni oli viime vuonna samassa taudissa, silmät pahasti kuopalla ja iho aivan paperinen ja 40 asteen kuumeessa. Luulin silloin menettäväni hänet, mutta onneksi oli suojelusenkeli mukana, pääsimme sisään sairaalaan ja pienokaiseni tervehtyi..
ja ahdisti eilen illalla katsottuani a-piste ohjelman jossa kerrottiin että osa Ruotsiin menneistä sotalapsista oli joutunut seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi. Ensin joutuu eroon vanhemmistaan vieraaseen maahan ja sitten vielä pahoinpidellään tai käytetään hyväksi :(
vaikka kuinka ahdistaa tai surettaa vauvan kuolema!!!!! Vain reimateceistä,taapero imetyksestä ja aikuisten kuolemasta kirjoittelu on sallittua !!!!
Ei se meille vanhemmille ainakaan maksanu..
Mitä sinä itse mietit, kun aivan ventovieraat ihmiset ovat surullisia lapsenne kuoleman vuoksi?
Mistä ilta-lehden jutusta puhutte?
Surullista.
Oma pieni poikani on saanut extrahaleja paljon.