Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivikissaäidille (kommentti poistettuun ketjuun)

Vierailija
22.03.2017 |

Minusta kuulostaa, että jotain on tapahtumassa sisäisessä maailmassasi, kun puhut "lohkareiden liikkumisesta". Anna vain kaiken tulla ulos, se ei vahingoita meitä AV:n lukijoita (ei minua ainakaan), jos purat kirjoittamalla pahan olosi. Voimia terapian jatkamiseen, itselläni vaikea vaihe oli se, kun asiat lähtivät etenemään ja tunteet virtaamaan. Minulla se tuntui kuin jokin itseäni isompi pyörä olisi hitaasti lähtenyt pyörimään. Oli h*lvetin pelottavaa. Olin vihainen, siis todella vihainen, suorastaan raivoissani. Mutta kyllä sen prosessin läpikäyminen kannatti. Pyörä pyöri hitaasti ja se toi pintaan tunteet sieltä vihan alta. Joten ap, anna lohkareiden liikkua, anna tunteiden virrata vaikka kuinka vihasi ryöppyää ja ehkä tunnet heittelehtiväsi tunteiden virrassa. Turvaudu terapeuttiisi, et ole yksin. Ja minä ajattelen sinua lämmöllä ja myötätunnolla ja uskon sinuun.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä on ihan turha jumittua tähän pitääkö tunteet pystyä hillitsemään vai ei. Jos kivikissaäiti on niin kuormittunut, että ei pysty olemaan töissä, niin silloin hänen kannattaa hakea saikkua ja piste. Dissaus ei ainakaan auta mitään ja ulkopuolelta on helppo sanoa mitä kenenkin pitää pystyä tunteidensa kanssa tekemään.

Mene ny muualle lässyttämään.

Vierailija
22/23 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koen, että siellä pitää olla hillitty ja hallittu, räjähtää ei saa.

Töissä pitää olla työkykeinen. Et vaikuta työkykyiseltä jos rähjähtelet kesken työpäivän.

No en ole räjähdellyt. En ole niin kuin wt:t.

Sanoinkin hakevani saikkua jos sille tuntuisi. Aika hyvin koko päivä palkallista vapaata, jos paha olo näkyisi esim. 10 minuutin ajan töissä, mutta kelpaa toki mulle. Kun ihminen ei saa olla kokonainen ihminen tunteineen.

Höpö höpö, jokainen ihminen saa olla kokonainen tunteineen kaikkineen mutta ne pitää kyetä hallitsemaan!

Ihan tyhmää puhua tunteiden hallinnasta, kun oikeasti tarkoitat, että ne pitää tukahduttaa. Kenenkään ei voida olettaa "hallitsevan" pahaa oloa, kun se oikein iskee. Vai tarttetkö sä saikkua jos lapsesi kuolee? Sun vaan pitää hallita se hei.

t.kivikissaäiti

No onko sulla ollut tällainen tilanne että lapsi on kuollut etkä ole hallinnut tunteitasi? Kerro esimerkki tilanteesta jossa et pystynyt hallitsemaan itseäsi.

No ei ole. Mutta mitä itseisarvoa sillä tunteiden hallinnalla on versus olla sellainen kuin on?

t.kivikissaäiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä on ihan turha jumittua tähän pitääkö tunteet pystyä hillitsemään vai ei. Jos kivikissaäiti on niin kuormittunut, että ei pysty olemaan töissä, niin silloin hänen kannattaa hakea saikkua ja piste. Dissaus ei ainakaan auta mitään ja ulkopuolelta on helppo sanoa mitä kenenkin pitää pystyä tunteidensa kanssa tekemään.

Näin juuri. Niinhän kuka tahansa ihminen tekee. En näe mitään itseisarvoa kouristuksenomaisella tarpeella hallita sellaista, mikä olisi parempi tuntea, mutta olen sen verran älykäs, etten mene oksentamaan tätä töihin. Normit kun ovat sellaiset kuin ne ovat.

t.kivikissaäiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän