Onko muita, jotka yöllä herää kumppanin kuorsaukseen?
Aamulla heräsin klo 5:15, sen jälkeen en enää nukkunut. Vaimo kuorsaa niin lujaa. Ajattelin, että on parempi kun yksi edes nukkuu.
Kommentit (11)
Minä heräilin niin usein ja monta vuotta kuorsaukseen ja muutin omaan huoneeseen.
Heräisinkin. Mutta en edes nukahda. Mieheni on kompressori.
Meillä kuorsaa mies. Minä nukun korvatulpat korvissa, ja ne vaimentavat sen verran, etten yleensä herää kuorsaukseen. Mutta jos herään muusta syystä, vaikka pissalle, niin en kuorsaukselta saa enää unta. Joskus tönin miehen hereille, että voisin itse nukahtaa, mutta kuorsaus alkaa uudelleen puolessa minuutissa...
Kuorsaa kuin sika (siis mieheni). Ei auta edes huoneen vaihto, koska asunto on sen verran ohutseinäinen, että kuorsaus kuuluu hyvin sinnekin.
Olen harkinnut avioeroa tämän takia. Mies on ihan hoikka ja lääkäri ei löytänyt mitään erityistä ahtautta tms.
Erotako vai tulla hulluksi unenpuutteesta!
En enää, nukutaan eri kerroksissa. Tietysti sitten kun ollaan reissussa, toi ongelma taas tulee kun ollaan samassa hotellihuoneessa... unilääkkeillä selviin sit siitä.
Miehen kuorsaus alkoi painonnousun myötä ja olen viimeiset 3-4 vuotta nukkunut korvatulppien kanssa. Yleensä ne auttavat, mutta joinakin öinä saa olla tökkimässä toista jatkuvasti kylkeen. Jos sekään ei auta, siirryn suosiolla sohvalle. Mies on siis kuorsauksensa lisäksi todella sikeäuninen, joten menee koko yö pilalle, jos yrittäisin saada sitä siirtymään sohvalle.
Painonpudotus on kuitenkin käynnissä, joten jospa se toisi pian helpotusta.
Joo on lihava, ei ole uniapneaa, mutta kyllä se viiden jälkeen herääminen on "hiukan" liian aikaisin.
t.ap
Täälläkin herätään. Korvatulpat tosiaan auttaa, mutta välillä kuuluu läpi. Mies korisee jopa kyljellään, vaikka sanotaan, että tennispallo paidanselässä ratkaisee ongelman. Keskivartalossa on vähän ylimääräistä.
No johan tuohon aikaan sopii noustakin.