Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka yöllä herää kumppanin kuorsaukseen?

Vierailija
22.03.2017 |

Aamulla heräsin klo 5:15, sen jälkeen en enää nukkunut. Vaimo kuorsaa niin lujaa. Ajattelin, että on parempi kun yksi edes nukkuu.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan tuohon aikaan sopii noustakin.

Vierailija
2/11 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heräilin niin usein ja monta vuotta kuorsaukseen ja muutin omaan huoneeseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräisinkin. Mutta en edes nukahda. Mieheni on kompressori.

Vierailija
4/11 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuorsaa mies. Minä nukun korvatulpat korvissa, ja ne vaimentavat sen verran, etten yleensä herää kuorsaukseen. Mutta jos herään muusta syystä, vaikka pissalle, niin en kuorsaukselta saa enää unta. Joskus tönin miehen hereille, että voisin itse nukahtaa, mutta kuorsaus alkaa uudelleen puolessa minuutissa...

Vierailija
5/11 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorsaa kuin sika (siis mieheni). Ei auta edes huoneen vaihto, koska asunto on sen verran ohutseinäinen, että kuorsaus kuuluu hyvin sinnekin. 

Olen harkinnut avioeroa tämän takia. Mies on ihan hoikka ja lääkäri ei löytänyt mitään erityistä ahtautta tms. 

Erotako vai tulla hulluksi unenpuutteesta!

Vierailija
6/11 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uniapnea tutukittu ? 

Vierailija
7/11 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää, nukutaan eri kerroksissa. Tietysti sitten kun ollaan reissussa, toi ongelma taas tulee kun ollaan samassa hotellihuoneessa... unilääkkeillä selviin sit siitä.

Vierailija
8/11 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava kumppani?

Vierailija
9/11 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kuorsaus alkoi painonnousun myötä ja olen viimeiset 3-4 vuotta nukkunut korvatulppien kanssa. Yleensä ne auttavat, mutta joinakin öinä saa olla tökkimässä toista jatkuvasti kylkeen. Jos sekään ei auta, siirryn suosiolla sohvalle. Mies on siis kuorsauksensa lisäksi todella sikeäuninen, joten menee koko yö pilalle, jos yrittäisin saada sitä siirtymään sohvalle.

Painonpudotus on kuitenkin käynnissä, joten jospa se toisi pian helpotusta.

Vierailija
10/11 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on lihava, ei ole uniapneaa, mutta kyllä se viiden jälkeen herääminen on "hiukan" liian aikaisin.

t.ap

Vierailija
11/11 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin herätään. Korvatulpat tosiaan auttaa, mutta välillä kuuluu läpi. Mies korisee jopa kyljellään, vaikka sanotaan, että tennispallo paidanselässä ratkaisee ongelman. Keskivartalossa on vähän ylimääräistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän