Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hyvät neuvot kalliit

Vierailija
21.03.2006 |

minulla on hyvä ystävä jolla on kaksi suht vilkasta poikaa. ongelmana on se ettei hän juurikaan komenna lapsiaan. kun he käyvät kylässä verenpaine nousee ja päähän koske. syynä on että lapset terorisoivat. särkevät lapseni lelut ja kaiken mitä käsiinsä saavat. käyvät myös käsiksi lapseeni joka on vielä pieni (10kk) eikä näinollen osaa puolustautua. kokoajan saa olla vieressä vahtimassa ettei mitään satu. se, että ystäväni ei lapsiaan kiellä ei vielä riitä, vaan hän on ilmaissut ettei voi sitä sietää myöskään muilta. mitä tässä sitten pitäisi tehdä, jos ei halua ystäväänsä menettää. olen aika huono puhumaan tästä, koska tiedän että voipi suuttua oikeastikin. olen yrittänyt pojille ystävällisesti sanoa mikä on sallittua ja mikä ei, mutta samalla huomaan ystäväni naamassa melkoista kireyttä. miten tämän tilanteen saisi selviämään kaikista parhaiten? mitä voisin sanoa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos pyydät, niin pidät oman linjasi. Sinun koti=sinun säännöt.

Vierailija
2/4 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos on itse kutsumassa itseään, keksi joku syy miksi eivät voi tulla.

Tavatkaa jossain muualla kuin sinun kotonasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ystävääsi miellytä, voisi olla hyvä miettiä, puhutaanko ystävyydestä vai kaveruudesta. Ja onko se stressin ja lapsesi terrorisoinnin arvoista..

Vierailija
4/4 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeiasti. Ystävyys on tuossa kaukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän