Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, kosketatteko puolituttua naista esim. selkään huomaamatta?

Vierailija
21.03.2017 |

Vai liittyykö siihen mitään? :D

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuntemani mies tekee tuota, muka huomaamattaan, mutta näkyy läpi. Sika se on, pettää vaimoaan.

Ei se keskustellessa sitä tee, muissa tilanteissa kyllä.

Vierailija
22/27 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä saatan koskettaa selkään tai olkapäälle tai hartioille ihan hyvin ja en todellakaan flirttaile.

Suomalaisessa kulttuurissa esim. keskustelukumppanin koskettaminen ei ole kovinkaan tavanomaista ja tulkitsen sen itse aina tekijästä riippuen joko flirttailuksi tai häirinnäksi, viatonta se ei ole.

Paskaat nakkaan Suomalaisesta kulttuurista tai sinun rasismistasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä saatan koskettaa selkään tai olkapäälle tai hartioille ihan hyvin ja en todellakaan flirttaile.

Suomalaisessa kulttuurissa esim. keskustelukumppanin koskettaminen ei ole kovinkaan tavanomaista ja tulkitsen sen itse aina tekijästä riippuen joko flirttailuksi tai häirinnäksi, viatonta se ei ole.

Paskaat nakkaan Suomalaisesta kulttuurista tai sinun rasismistasi.

Ulkomaalaiselta jopa hyväksyn moisen koskettamisen keskustellessa, mutta saatan sen toistuessa ystävällisesti mainita, ettei koskettaminen ole täällä tavallista ja että siitä saattaa syntyä väärinkäsityksiä.

Vierailija
24/27 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on miespuolinen kaveri, joka koskee keskustelukumppaniin jatkuvasti esim. juuri olkapäälle tai hartioille. Ei ole naisista tippaakaan kiinnostunut, joten käytös on täysin viatonta. 

Vierailija
25/27 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työpaikassa jossa kahdella naisella ja yhdellä miehellä on tapana silloin tällöin laittaa käsi olkapäälleni kun ovat hyvällä tuulella tai jotenkin tunteikkaalla päällä. Myös eräällä ystävälläni on tapana halata jos ei olla nähty pitkään aikaan. Ei vastenmielistä, mutta hieman kiusallista koska tällainen ei ole itselleni kovinkaan luontaista. Täytyy tosin myöntää, että vaikka onkin kiusallista niin monesti kosketuksesta tulee ihan hyvä mieli. 

Ymmärrän, että tällainen olalle taputtelu ja halailu voi olla myös vallan näytön väline tai siihen voi liittyä jotain seksuaalista, mutta monesti se on myös täysin vilpitöntä. 

26/27 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskettaminen on ihanaa. Kosketuksen kohteena oleminen on ihanaa. Kosketelkaa toisianne paljon:)

Vierailija
27/27 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän