Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PERUSTETAANKO EKOPUOLUE?

ekojuupeli
21.03.2017 |

Ydinsisältö: kulutuksen vähentäminen, hiilijalanjälki,työttömien auttaminen,energiatehokkuus,puhdas energia. ym....Kiinassa rakennetaan jatkuvasti hiilivoimalaitoksia, joten on aiheellista boikotoida kiinan tuotteita. Ajatelkaa nyt pöljät kun ostate uusimman kännykän, missä se on tehty ja no...
Itse olen eko ihminen ja säästän kaikessa. Koittakaa tekin. Olen 44-vuotias energia insinööri mies. Ottakaahan kantaa mammat jotka ostatte lapsillenne kiinalaisia rojuja.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden asian puolueiden ennuste on kovin huono. Asiaa kannattaa ajaa muunlaisella yhteistoiminnalla. Ei naisten ja eläkeläisten puolueistakaan mitään tullut, ja hyvä niin.

Vierailija
2/8 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aamu koittaa, minä koetan nousta ajoissa.

Insinöörille tiedoksi, että verbien kanssa kannattaa olla tarkkana.

Vierailija
4/8 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekojuupeli kirjoitti:

Ydinsisältö: kulutuksen vähentäminen, hiilijalanjälki,työttömien auttaminen,energiatehokkuus,puhdas energia. ym....Kiinassa rakennetaan jatkuvasti hiilivoimalaitoksia, joten on aiheellista boikotoida kiinan tuotteita. Ajatelkaa nyt pöljät kun ostate uusimman kännykän, missä se on tehty ja no...

Itse olen eko ihminen ja säästän kaikessa. Koittakaa tekin. Olen 44-vuotias energia insinööri mies. Ottakaahan kantaa mammat jotka ostatte lapsillenne kiinalaisia rojuja.

Ei kuluttajia afrikasta ja lähi-idästä suomeen

Vierailija
5/8 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekojuupeli kirjoitti:

Äänestä Suomi ensin puoluetta

Vierailija
6/8 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu! Sellainen terveys ja hyvinvointi ensin -puolue. Ei haitallisia aineita koulujen ja päiväkotien ym. julkisten tilojen rakennuksessa ja sisustuksessa ym., krääsäkulutuksen vähentäminen, keskittäminen hyvälaatuisiin turvallisiin tuotteisiin, palvelujen kulutuksen lisääminen, pakolliset kouluruokailut pois tai sitten parannus niihin: ei tuputeta sokeroituja ruokia lapsille ym.

Vierailija
7/8 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekopelleily pitäisi kieltää kokonaan.

Vierailija
8/8 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätetään käytettyjä kansanedustajia ja kunnallispoliitikkoja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme