Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selibaatti ja hormonitasot?

Vierailija
21.03.2017 |

Miten käy naisen estrogeenitasolle, tietääkö joku?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis erittyykö nuorella naisella enemmän erstogeenia jos pidättäytyy? Mulla tuntuu ainakin lisäävän haluja.

ap

Vierailija
2/9 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

uup

Vierailija
4/9 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohhoijaa

Vierailija
5/9 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

noniin

Vierailija
6/9 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis erittyykö nuorella naisella enemmän erstogeenia jos pidättäytyy? Mulla tuntuu ainakin lisäävän haluja.

ap

Seksuaaliset halut ovat paljon monimutkaisempia, kuin estorgeenin määrä.

-ap

Vierailija
7/9 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
8/9 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen hormonitasot ainakin menee ihan sekaisin. Keho tuntuu välillä siltä kuin olisi kipeä tai kuumeessa ja muutenkin on henkisesti epävakaa olo, ja tietystin riskien otto naisen löytämiseksi kasvaa ja sitoutumishaluat myös... itsetyydytys vapauttaa järjen ja palauttaa henkisen tasa-painon. 

Kyllä ennen muinoin ja monissa kulttuureissa itsetyydystyksen kieltäminen ja esim. poikien ympärileikkaus on tähdännyt puhtaasti siihen, että avioliittoja syntyisi mahdollisimman aikaisessa iässä ja harkitsemattomasti. 

Vierailija
9/9 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta olen 25-v. neitsyt eli elänyt tarkoittamattani "selibaatissa", ja mun hormonit ei ole ihan normaalit, vaan lievästi androgeeniset, vaikka mittausten mukaan onkin normaalien rajoissa. Estrogeenia ei ole mitattu, vain testosteronit, mutta aina kun luen jotain listaa estrogeenien vaikutuksista, niin tiedän ettei minulla noita vaikutuksia juurikaan ole näkynyt.

Tiedä sitten mikä johtuu mistäkin. Olenko neitsyt hormonien aiheuttaman/lisäämän rumuuden vuoksi, vai johtuuko/lisääntyykö hormonien aiheuttama miesmäisyysrumuus "selibaattini" takia? Tai ehkäpä vaikutusta on molempiin suuntiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi