Mieheni naispuolinen ystävä haluaa tulla kylään aina kun mä en ole kotona...?
Miehellä on yksi pitkäaikainen naispuolinen ystävä. Ja monen tiedossa on, että nainen on ollut ihastunut mieheeni jo monta vuotta. Miestä ei kiinnosta muu kuin ystävyys tuon naisen kanssa, ja olen siitä täysin varma.
Nainen laittaa miehelleni paljon viestejä eikä mies aina edes vastaa. Kyselee koska nähdään ja lähdetkö syömään/lenkille/katsomaan elokuvaa jne. Meidän luokse haluaa aina kun tietää minun olevan poissa, tai kysyy koska mä olen pois että pääsee kylään. Ja tiedän tämän koska mies näyttää noita viestejä mulle.
Mitä tästä pitäisi ajatella? Todella ärsyttävää että noin räikeästi haluaa olla miehen kanssa kahden kun täytyy kysellä koska mä olen pois. Mä pidän häntä ihan mukavana, eikä mua haittaisi että hän käy kylässä, mut ärsyttää sairaasti että ei voi tulla silloin kun mä olen kotona. Sitten esittää mulle niin hyvää kaveria kun joskus ohimennen nähdään ja selän takana kyseleekin mieheltä taas että nyt se on pois saako tulla. Vituttaa!
Kommentit (24)
Ihan selkeästihän tuo on molemminpuolista, ei ukkosi kaveeraisi sen muijan kanssa päivääkään jos ei olisi myös itse kiinnostunut.
Mitä mies sitten tältä suhteelta saa, kun sitä kerran ylläpitää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin näen enemmän kavereitani silloin, kun puolisolla on muuta tekemistä, ettei se aika ole pois parisuhdeajasta.
Niinhän me muutkin mutta kuten tällä palstalla on tapana niin tämäkin miehen tekemä asia on tietysti väärin.
Jos tämä nainen kävisi heillä, kun nainen on kotona niin tämä nainen kirjoittaisi tänne valitus viestin siitä miksi hänen miehensä luona käy toisia naisia, kun hän on kotona.
No eipä se nyt näinkään ole. Mä haluaisin itse tutustua tuohon naiseen enemmän, ja olla oikeasti hyviäkin ystäviä. Mutta selkeästi tuota toista ei kiinnosta kaveerata minun kanssa kun nimenomaan haluaa mut pois. Ärsyttävää kun selän takana velmuillaan.
No vähän kyllä kuulostaa että nainen on aikeissa viedä miehesi. Itse tekisin niin, että käskisin miehen kutsua naisen kylään kun olen pois ja pölähtäisinkin sitten paikalle tyyliin "tapaaminen olikin peruttu niin tulin vaan kotiin sitten!" ja katsoisin miten nainen reagoi. Sen jälkeen tekisin selväksi että nainen ei ole tervetullut kotiinne sinun poissaollessasi, ja mieluiten vielä niin että mies lakkaa vastailemasta viesteihin ja puheluihin ihan tyystin. Ja näin ihan vaikka et olisi mustasukkainen tai "uhattu", ihan vain siitä syystä että nainen on ärsyttävä.