Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostosta olet jälkikäteen katunut?

Vierailija
21.03.2017 |

Otsikko.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M kenkiä. Menivät rikki kuukaudessa.

Vierailija
2/31 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&m kenkiä myös, ne hiertää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevennys...

Opiskelija Laihialta tuli kotona käymään ja heti kehui isälleen, juoksin koko matkan linja-auton perässä ja säästin 5€! Poika ihmetteli miksi isä oli myrtsinä koko illan ja viimein kysyi tästä...isä suuttuneena tokaisi, olisit juossut taksin perässä, olisit säästänyt 50€!!!!

Vierailija
4/31 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistusasuntoa. Olisi pitänyt aikanaan harkita pidempään millaisen ostaa, miettiä asunnon ominaisuuksia mahdollisen tulevaisuuden myynnin kannalta jne. jne. Mutta nuoruuden ja rakkauden huumassa piti ostaa melkeimpä ensimmäinen jota kävimme katsomassa ja nyt harmittaa kun ei mene millään kaupaksi edes sillä hinnalla mitä itse asunnosta maksoimme. Terveisin asuntoloukussa eksän kanssa.

Vierailija
5/31 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin juhliin tarkoitettuja kalliita vaatteita, kuvitellessani että niille tulisi joskus käyttöä.

Vierailija
6/31 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se viimeinen kalja silloin Estonialla....jäiköhän sinne lasiin mitään..?!

Vierailija
7/31 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robotti-imuri tuli ensimmäisenä mieleen.

500e turhake.

Vierailija
8/31 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetettyä sohvakalustoa. Siis itse sohvakalustossa ei ole mitään vikaa ja hintakin oli laatuun nähden kohtuullinen, mutta harmitti, kun lähdin perusvarmalla kankaalla ja värityksellä, koska pelkäsin kyllästyväni "liian villiin kankaaseen". Liikkeessä sama kalusto oli päällystetty ihan törkeän hyvännäköisellä kankaalla, joka oli kaikkea muuta kuin tylsä ja tavallinen. Nyt sitten olen kyllästynyt tähän nykyiseen, ja kadun, etten uskaltanut teettää sillä kankaalla, joka liikkeessäkin oli. Joskus selkeästi kannattaisi uskaltaa.

Vierailija
9/31 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasista (Kromi, Teräs, Karkaistu lasi) tv-tasoa. Aivan hirveä pölymagneetti. En suosittele.

Vierailija
10/31 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

LG-tv, Candy pyykinpesukone (ostettiin vuodeksi, ei kestänyt sitäkään), Ara ja Legero kengät (huonot jalassa, pitää ääntä kävellessä), Kruunukalusteen kulmsohva ( tyynyt ei pysy paikallaan), Fatboy (äänekäs), Askon sängynrunko (kiero), liisn iso nikroaaltouuni (vie liikaa tilaa).

Vierailija
11/31 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hometaloa (en toki ostaessa tiennyt että on sellainen)

Vierailija
12/31 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutuspillerit, tv-shopin joku jumppalaite, epilaattori, liian erikoiset korkokengät, kimalteleva jakku. Ei ollut hyötyä tai jäi käyttämättä. Eli turhia ostoksia.

Vierailija
13/31 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beats-kuulokkeita. Hintaansa nähden todella heikko laatu.

Vierailija
14/31 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euron tarjous-Oltermanni-juustoa. En edes pidä juustosta...

Vierailija
15/31 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi typerän näköinen käsilaukku. Tai no, se oli lahja, mutta sain itse valita sen. Harmittaa ihan lahjanhankkijankin puolesta. :(

Toinen on varmaan jokainen "rätti" mitä on tullut perusvaatekaupoista ostettua. En raaski heittää hajonneita roskiin, mutta en jaksa muuten virkatakkaan enää yhtään mattoa/pannunalusta/koria kuteista.

Vierailija
16/31 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Beats-kuulokkeita. Hintaansa nähden todella heikko laatu.

Minulla on tämä sama, ostin kalliit Beats- kuulokkeet kun ajattelin että saisin kuunnella huippulaadukasta ääntä, ja pettymys oli kova kun ääni olikin basson puurouttamaa mössöä. Siitä lähin olen ostanut vain nappikuulokkeita, niitä saa halvemmalla ihan hyvän laatuisia.

On tullut myös ostettua liian pieniä kenkiä ja epäkäytännöllisiä laukkuja, kaapiin ovat nekin jääneet.

Vierailija
17/31 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin halvat kengät. Olen ostanut talvisaappaat sekä sandaalit. Talvisaappaat sentään kestivät muutaman viikon, sandaaleista napsahti remmi kahtia ekalla käytöllä.

Vierailija
18/31 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin ostamaan pojalle supermarketista polkupyörän. On ihan p***a. Ei enää ikinä. Mielummin vaikka käytetty torista, tosin jälkikäteen opin, että esim. urheiluliikkeiden aleista saa samalla hinnalla paremman.

Vierailija
19/31 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remonttityö urakoitsijalta, joka markkinoi ja mainosti virheellisesti osaamistaan.

Vierailija
20/31 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä joitain huteja: epämukavat kengät, huonolaatuisia vaatteita, roskaruoka, suuri osa kirjoista ja elokuvista (en ole syvällinen henkilö ollenkaan), kaikki Applen tuotteet ja liian kallis sänky, onhan se hyvä mutta nukun kuin tukki vaikka vaahtomuovipatjalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan