Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies piilottelee puhelinta, PETTÄÄKÖ??

Huolestunut
21.03.2017 |

Tilanne on nyt siis tämä. Mies on viimeisen puolen vuoden aikana alkanut varjelemaan puhelintaan kuin haukka. Hän ottaa sen kaikkialle mukaan eikä yleensä jätä esimerkiksi pöydälle lojumaan. Jos olen mennyt katsomaan esim kelloa hänen puhelimestaan, mies on äkkiä tullut ottamaan puhelimen pois. Samoin jos olen halunnut käyttää nettiä autossa eikä oma puhelimeni ole ollut mukana, mies on kieltäynyt tarjoamasta puhelinta. Usein myös näpyttelee sillä ja samaan aikaan hymyilee, jota en siis ennen ole huomannut. Olen kysynyt mieheltä suoraan pettämisestä, mutta hän on kieltänyt kaiken. Kerran mies suostui näyttämään puhelimensa eikä sieltä löytynyt mitään. Miehen käytös on kuitenkin ollut outoa, sillä olen saanut ennen vapaasti käyttää esim nettiä hänen puhelimessaan enkä itsekkään piilottele omaani. Mitä mieltä palstalaiset? Olenko vain vainoharhainen ja onko jollain kokemusta vastaavasta tilanteesta?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap:n mies on av-mamma ja pahasti koukussa, eikä halua paljastua.

Vierailija
22/43 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni aloitti puhelimen kanniskelun ja piilottelun erään laivareissun jälkeen ja hetken aikaa sitä touhua katselin ja kysyin suoraan toisesta naisesta. Kielsi silmät kirkkaina kaiken. Mutta lopetti sitten ilmeisesti kuitenkin tuon viestittelysuhteensa, koskapa uskaltaa taas jättää puhelimensa näkösälle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, ompa ihanaa olla sinkku! Ei tarvii miettiä pettääkö toinen.. VAPAUS

Vierailija
24/43 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanottakoon aluksi, että meidän perhe oli ihan tavallinen, hyvin toimeentuleva lapsiperhe. Ei koskaan mitään riitoja, työtä ja rahaa riitti, oltiin terveitä ja kaikki oli niin turvallisesti ja hyvin kuin olla ja voi. Oliko meillä sitten asiat liian hyvin ja liian tavallista ja liian turvallista, ehkä mies halusi vain jännitystä?

Meillä ilmestyi miehelle samat merkit.Puhelin kulki jopa suihkuun mukana, kotona ollessa puhelin oli koko ajan kädessä tai farkkujen takataskussa.Totesin, että 20 vuotta yhteiseloa, 15 vuotta avioliittoa ja kaksi lasta niin silloin puhelimet on yhteistä omaisuutta. Tein siis "yllätystutkimisen" salaa miehen puhelimeen.

Ja mitä sieltä löytyi:

-Rekisteröitymistiedot netin seksitreffipalstoille. Nämä palstat oli sellaisia missä ei haeta vakituista seurustelukumppania vaan ihan kertaluontoista seksiseuraa. Miehen profiiliin oli kirjattu seksitoiveiksi täsmälleen ne samat jututmitä meillänormalaistikin on kotona. Eli mies ei ainakaan hakenut tuolta palstalta mitään extremeä, mitä kotoa ei ollut saanut. En saanut koskaan tietää oliko mies tavannut oikeasti palstan kautta naisia vai notkuiko vaan lukemassa siellä naisten ilmoituksia ja ehkä kirjoitteli naisten kanssa.

-Tekstarit, että miehen isä eli appiukkoni oli haukkunut minua miehelleni. Olen kuulemma lapsellinen, kun olin aiemmin pitänyt mykkäkoulua miehelleni kun hän oli pettänyt minua jo joskus aiemmin (olin antanut miehelle uuden mahdollisuudenkun sitä aneli).

- Tieto, että mies oli ottanut exänsä facekaverikseen 21 vuotta heidän eronsa jälkeen. Miksi? Heillä ei ole lapsia, eivät olleet koskaan naimisissa tai kihloissa, eivät asuneet koskaan yhdessä ja heidän suhteensa päättyi ennen kuin mies edes tunsi minua.

Mitä mieltä olette mieheni puhelimen sisällöstä?

Vierailija
25/43 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tein tuota ihan kiusallani exälle. Oli hauska seurata sen mustispsykokohtauksia, vaikka mulla ei ollu puhelimessa mitään ihmeellistä :D

no eipä ole ihme että on ex, avaudu nyt kunnolla ja kerro loputkin puolison kidutuskeinot

Vierailija
26/43 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se vastannut kysymykseen MIKSI KÄYTÖS MUUTTUNUT? Miksi nyt yhtäkkiä   puhelinkäyttäytyminen on muuttunut salaiseksi? Tiivimmäksi?

Kysy. Vaadi kunnollinen vastaus. Sano, että kysymys on luottamuksesta. Molemminpäin.

Vierailija
27/43 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pettämistä niin jotain kuitenkin sellaista mitä tarvitsee salailla. Vaikuttaa luottamukseen merkittävästi. Mies olisi yhteenmuuton kannalla, mutta ei tule tapahtumaan niin kauan kuin puhelinta piilotellaan. Ja huom. en todellakaan kyttää tai ikinä lukisi toisen viestejä jne. Kiinnitän vaan huomiota siihen, miten kiire aina tulee lopettaa mitä ikinä onkaan tekemässä, kun ilmestyn lähietäisyydelle. Olis kiva jos voisi luottaa täysin, mutta enpä voi, kiitos käytöksensä.

Vierailija
28/43 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä antaisi mitään salasanoja tai PIN-koodeja edes vaimolle tai naisystävälle, jos sellainen sattuisi olemaan. Kyllä noi ovat henkilökohtaisia juttuja eivätkä kuulu muille. Kertoo aikamoisesta luottamuksen puutteesta, jos pitää salasanoja alkaa jakamaan muille... Jos se mies ei vaan halua, että sen yksityisiä vehkeitä alkaa ulkopuoliset sorkkia. En minäkään tykkäisi, vaikka salattavaa ei edes olisi.

Vierailija
29/43 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin suojelen myös kavereitteni yksityisyyttä. Kuitenkin viestintäkanavat on puhelimessa ilman eri salasanoja, joten en todellakaan antais mun äijän tonkia mun puhelinta. Ystävän mulle luottamuksella kertomat parisuhde- yms. ongelmat ei kuulu mun miehelle pätkääkään...

Vierailija
30/43 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin suojelen myös kavereitteni yksityisyyttä. Kuitenkin viestintäkanavat on puhelimessa ilman eri salasanoja, joten en todellakaan antais mun äijän tonkia mun puhelinta. Ystävän mulle luottamuksella kertomat parisuhde- yms. ongelmat ei kuulu mun miehelle pätkääkään...

Vierailija
31/43 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään mitään salasanojen jakamista ymmärrä, tosiaan kyse on myös ystävien yksityisyydestä. Kuitenkin jossain se raja menee, kun käytös on jo epäilyttävää. Kun en vahingossakaan pääse puhelimen näytön kanssa näköetäisyydelle. Ei tuollaista tee jos on puhtaat jauhot pussissa.

Vierailija
32/43 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos muuten ap:lle selvinnyt, mikä oli syynä?

Mitä muita syitä puhelimen salailuun voi olla kuin jonkin asteinen pettäminen?

Vierailija
33/43 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää --> Jätä

Vierailija
34/43 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkos muuten ap:lle selvinnyt, mikä oli syynä?

Mitä muita syitä puhelimen salailuun voi olla kuin jonkin asteinen pettäminen?

Voi olla jotain muuten vaan viestittelyä naisten kanssa. Ei ehkä pettämistä, mutta onko se niin ystävällistäkään toimintaa?

Vierailija
35/43 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuommoinen käytös ihmetyttäisi itseäkin, jos ei ole mitään salattavaa voi käyttäytyy sen mukaiseksi tuollainen pistää silmää kännykkä on mukana, näyttö alas päin tai saa kohtauksen että koskee todella epäilyttävää.

Aika yleisin helppo tapa syyttää toista vainoharhaiseksi tekee toisen sellaiseksi.

Viestejä voi poistaa ennen kuin antaa toisen katsoa, sitä hetken mietin miehesi antoi puhelimen ja näit ei ollut mitään epäilyttävää, mutta touhu kuiteskin jatkuu.

Käyttäydy samalla tavalla kuin miehesi, sillä saat miehen näkemään miten läpinäkyvää touhu on

Vierailija
36/43 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, oma kokemukseni on, että mies alkoi vahtia puhelintaan tarkasti, laittoi siihen lukon ja jäi sitten kiinni pettämisestä. Nykyinen mieheni pitää puhelinta avoimesti esillä, ja on antanut minulle koodin puhelimeensa. En käytä koodia enkä ole koskaan katsonut puhelimesta kelloa enempää, mutta osoittaa molemmin puolin, että luottamus pelaa.

Kai voisi ajatella, että jos parisuhteessa pitää piilotella toiselta asioita, on tarve salata jotain jostain syystä.

Minä en ole antanut miehelleni puhelimeni koodia eikä hän minulle omaansa. Silti luotetaan toisiimme täydellisesti. En haluaisi hänen koodiaan, kun ei ole mitään tarvetta penkoa hänen asioitaan.

Vierailija
37/43 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni aloitti puhelimen kanniskelun ja piilottelun erään laivareissun jälkeen ja hetken aikaa sitä touhua katselin ja kysyin suoraan toisesta naisesta. Kielsi silmät kirkkaina kaiken. Mutta lopetti sitten ilmeisesti kuitenkin tuon viestittelysuhteensa, koskapa uskaltaa taas jättää puhelimensa näkösälle. 

Sillä on toinen puhelin.

Vierailija
38/43 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan siellä olla haippiryhmän viestejä jossa vaan heitetään rajua läppää kavereiden kanssa! Ei halua sinun tietävän kuinka lapsellinen idiootti on.

Vierailija
39/43 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni häiritsee se, että jos mies vaikka sattuisi tekemään puhelimellani jotain, ja just samalla sekunnilla tulisi Whatsapissa tai Facebookissa viesti joltain kaverilta, kun ne viestit vaan lävähtää suoraan siihen ruudulle. Ei mitään salattavaa sinänsä, mutta kiusallista jos vaikka joku haluaa kertoa jotain henkilökohtaista kyseisessä viestissä. Pettämisen lisäksi jokin tuollainen tulisi mieleen. Kyseisestä syystä ainakin pidän puhelimen mielelläni itselläni, mutta kyllä nyt kelloa saa katsoa ilman että alkaisi ahdistaa.

Vierailija
40/43 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni häiritsee se, että jos mies vaikka sattuisi tekemään puhelimellani jotain, ja just samalla sekunnilla tulisi Whatsapissa tai Facebookissa viesti joltain kaverilta, kun ne viestit vaan lävähtää suoraan siihen ruudulle. Ei mitään salattavaa sinänsä, mutta kiusallista jos vaikka joku haluaa kertoa jotain henkilökohtaista kyseisessä viestissä. Pettämisen lisäksi jokin tuollainen tulisi mieleen. Kyseisestä syystä ainakin pidän puhelimen mielelläni itselläni, mutta kyllä nyt kelloa saa katsoa ilman että alkaisi ahdistaa.

Totta. Et kuiteskaan säkään varmaan piilota puhelinta heti kun mies tulee vähänkin lähemmäs?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi