Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies piilottelee puhelinta, PETTÄÄKÖ??

Huolestunut
21.03.2017 |

Tilanne on nyt siis tämä. Mies on viimeisen puolen vuoden aikana alkanut varjelemaan puhelintaan kuin haukka. Hän ottaa sen kaikkialle mukaan eikä yleensä jätä esimerkiksi pöydälle lojumaan. Jos olen mennyt katsomaan esim kelloa hänen puhelimestaan, mies on äkkiä tullut ottamaan puhelimen pois. Samoin jos olen halunnut käyttää nettiä autossa eikä oma puhelimeni ole ollut mukana, mies on kieltäynyt tarjoamasta puhelinta. Usein myös näpyttelee sillä ja samaan aikaan hymyilee, jota en siis ennen ole huomannut. Olen kysynyt mieheltä suoraan pettämisestä, mutta hän on kieltänyt kaiken. Kerran mies suostui näyttämään puhelimensa eikä sieltä löytynyt mitään. Miehen käytös on kuitenkin ollut outoa, sillä olen saanut ennen vapaasti käyttää esim nettiä hänen puhelimessaan enkä itsekkään piilottele omaani. Mitä mieltä palstalaiset? Olenko vain vainoharhainen ja onko jollain kokemusta vastaavasta tilanteesta?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun eksäni sai paskahalvauksen kerran kun olin keittiössä missä hänen puhelimensa oli laturissa ja piippasi että akku on täynnä ja sytytti valot. Sain kuulla haukut että olin ratsannut hänen puhelimensa, kun hän näki että valot olivat syttyneet.

Muutaman viikon murjotettuaan minun rikollista vakoiluani mies selitti että ei ne viestit siellä puhelimessa mitään olleet, töissä vaan joku tyhmä nuori gögö oli häneen ihastunut. En siis tiennyt mitään mistään viesteistä, koska en ollut koskenutkaan hänen puhelimeensa :D

Sivumennen sanoen muuten mies käytti minun puhelintani, jonka firma maksoi.

Vierailija
2/43 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos miehellä on puhelimessaan jotain muuta mitä hän salailee? Ei ehkä pettämistä, mutta jotain mitä hän ei halua sinun tietävän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein, että tulee kuraa niskaan - puhelin on yhtä henkilökohtainen kapine kuin hammasharja.

Vierailija
4/43 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein, että tulee kuraa niskaan - puhelin on yhtä henkilökohtainen kapine kuin hammasharja.

Mitä tarkoitat "tulee kuraa niskaan"? Pointti oli lähinnä se että miehen käytös on muuttunut. Jos olisi ollut samanlainen suhteen alusta asti en ihmettelisi asiaa. Olen samaa mieltä että puhelin on henkilökohtainen, mutta jos en edes kelloa ohi mennen saa katsoa, on se mielestäni hieman outoa. Tarkennuksena en siis ollut menossa lukemaan mitään viestejä vaan katsoin ohi mennen kellon. Itselläni ei ole koskaan ollut mitään salattavaa, jonka vuoksi en ymmärrä miksi tuokin oli miehelle liikaa.

Vierailija
5/43 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oma kokemukseni on, että mies alkoi vahtia puhelintaan tarkasti, laittoi siihen lukon ja jäi sitten kiinni pettämisestä. Nykyinen mieheni pitää puhelinta avoimesti esillä, ja on antanut minulle koodin puhelimeensa. En käytä koodia enkä ole koskaan katsonut puhelimesta kelloa enempää, mutta osoittaa molemmin puolin, että luottamus pelaa.

Kai voisi ajatella, että jos parisuhteessa pitää piilotella toiselta asioita, on tarve salata jotain jostain syystä.

Vierailija
6/43 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, oma kokemukseni on, että mies alkoi vahtia puhelintaan tarkasti, laittoi siihen lukon ja jäi sitten kiinni pettämisestä. Nykyinen mieheni pitää puhelinta avoimesti esillä, ja on antanut minulle koodin puhelimeensa. En käytä koodia enkä ole koskaan katsonut puhelimesta kelloa enempää, mutta osoittaa molemmin puolin, että luottamus pelaa.

Kai voisi ajatella, että jos parisuhteessa pitää piilotella toiselta asioita, on tarve salata jotain jostain syystä.

Kiitos viestistäsi! Tuo pettäminen nyt on ensimmäisenä tullut mieleen kun käytös on niin yhtäkkiä muuttunut. Ja olen samaa mieltä, että jos on tarve piilotella jotain on myös salattavaa ja ainakin itse haluaisin suhteen, jossa ei tarvitse kummankaan salailla asioita. Ap

Vierailija
7/43 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein tuota ihan kiusallani exälle. Oli hauska seurata sen mustispsykokohtauksia, vaikka mulla ei ollu puhelimessa mitään ihmeellistä :D

Vierailija
8/43 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tein tuota ihan kiusallani exälle. Oli hauska seurata sen mustispsykokohtauksia, vaikka mulla ei ollu puhelimessa mitään ihmeellistä :D[/quote

En ole saanut asiasta kohtauksia, kuten ilmeisesti viestissäsi oletat. Olen ihmetellyt asiaa ja kysyin suoraan mieheltä. Se että käytös on muuttunut on lähinnä outoa. Ponttini oli siis että Ennen sain käyttää sitä vapaasti jos oma puhelimeni ei ollut mukana, nykyään en. Lähinnä ihmettelen mikä on syynä miehen uuteen käytökseen ja salailuun. Ehkä sinulla on muitakin varteenotettavia ehdotuksia mistä on kyse? Ap

Vierailija
9/43 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei puhelimet oo mitää hammasharjojen verosia. Molemmat saa tehä toisen puhelimella ihan mitä haluaa. Vaikka lukea s-postit jos kiinnostaa tai sosiaalisen median jutut. Me ei pidetä sitä mitenkää outona tai sellasena ettei toinen saa missään nimessä koskea saatika katsoa. Miksei voisi? Mulla ei ainakaa oo mitää sellasta mitä mies ei tiedä. Samoin toisi päin. Usein pyydetäänki toista katsomaan kuka lähitti viestin tai s-postia, jos ite tekee esim. ruokaa tai jotai muuta eikä jouda puhelimen luo.

Vierailija
10/43 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun eksäni sai paskahalvauksen kerran kun olin keittiössä missä hänen puhelimensa oli laturissa ja piippasi että akku on täynnä ja sytytti valot. Sain kuulla haukut että olin ratsannut hänen puhelimensa, kun hän näki että valot olivat syttyneet.

Muutaman viikon murjotettuaan minun rikollista vakoiluani mies selitti että ei ne viestit siellä puhelimessa mitään olleet, töissä vaan joku tyhmä nuori gögö oli häneen ihastunut. En siis tiennyt mitään mistään viesteistä, koska en ollut koskenutkaan hänen puhelimeensa :D

Sivumennen sanoen muuten mies käytti minun puhelintani, jonka firma maksoi.

Niin, ja seukkailee sen gögön kanssa, piti sanomani.

Vierailija
11/43 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän suhde meni samalla tavalla... mies alkoi viemään puhelinta mm. suihkuun (!!!!), ja alkoi muutenkin piilottelemaan puhelintaan. Ystäväni ei todellakaan ollut selannut miehensä puhelinta, mutta kun toi piilottelu alkoi niin tottakai alkoi kiinnostamaan miks se puhelin täytyy viedä suihkuunki. Myöhemmin löytyi auton takapenkiltä outo huppari, kun siitä kysyi, sai vastaukseksi "no sun huppari se on". Eikä se kyllä ollut. Sitten mies ilmoitti, että erotaan, hän menee kaverin sohvalle seuraavaksi yöksi. Myöhemmin myönsi että sama muija oli tekstannut, ollut autossa, ja hänen viereensä oli mennyt nukkumaan eikä mihinkään kaverin sohvalle. Jos käytös muuttuu, on jokin muukin muuttunut. Itse aloin käyttämään puhelimessani "kuviolukkoa", meni hermo kun mies lueskeli kännissä ja mustasukkasuuksissaan minun ja naispuolisten ystävieni viestit! Ajatteli, että vois löytää niistä jotain mun lähettämiä "tunnustuksia".

Vierailija
12/43 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tein tuota ihan kiusallani exälle. Oli hauska seurata sen mustispsykokohtauksia, vaikka mulla ei ollu puhelimessa mitään ihmeellistä :D

Eipä ihme että olet ex.

Vierailija
13/43 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos viestistäsi! Tuo pettäminen nyt on ensimmäisenä tullut mieleen kun käytös on niin yhtäkkiä muuttunut. Ja olen samaa mieltä, että jos on tarve piilotella jotain on myös salattavaa ja ainakin itse haluaisin suhteen, jossa ei tarvitse kummankaan salailla asioita. Ap

Kysyin sinun tavoin mieheltä pettämisestä, mutta kielsi sen ja haukkui minut vainoharhaiseksi. Hyökkäys paras puolustus ilmeisesti...

Vierailija
14/43 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ja miehellä on kyllä ihan ikiomat hammasharjat mutta usein mies selailee nettiä mun puhelimella jos akku on omasta loppu. Ja toisinkin päin, harvemmin kyllä ite miehen puhelinta käytän mutta tossa se lataa ihan ilman lukituksia mun vieressä. Kumpikaan ei toisen viestejä silti lueskele. Ei ole tarvetta. Kyllä mullakin epäilyt heräis jos lukitukset tulis ja puhelin pysyis jemmassa.

Vierailija
15/43 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selkee tapaus! Kunnioita itseäsi ja jätä se.

Vierailija
16/43 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen kännykkä on henkilökohtainen ja saattaa sisältää salassapitovelvollisuuden suojaamia tietoja, jotka ei kuulu mustasukkaiselle av-mammalle. Vaikka te sitä kuinka perustelisitte "miehet pettää aina" tai "kyllä nainen tietää" -verukkeilla.

Miehen työhön ei liity mainitsemiasi salassapitovelvollisuuksia. Ja oletan että mies olisi ne minulle selittänyt kun ihmettelin miksi yhtäkkiä puhelimesta tuli niin tärkeä ja salassapidettävä osa elämää. Pointti tuntuu menevän sinullakin ohi. Kysyin aloituksessa mistä moinen käytöksen yhtäkkinen muutos voi johtua. Jos mies on suhteen alussa auliaasti esitellyt luurinsa sisällön mutta enää ei edes kelloa saa katsoa herättää se vähintäänkin ihmetystä. Ap

Vierailija
17/43 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ihme että olet ex.

Jep jätin sen sitten. Ei jaksanut sekoilua seurata kovin kauaa. No onneksi nyt on hyväitsetuntoinen ja luotettava kumppani

Vierailija
18/43 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen mies, sunko?

Vierailija
19/43 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kaikki pidä puhelimissaan lukitusta jo ihan siksi, ettei mahdollinen rosmo pääse käyttämään puhelinta?

Missä vaiheessa sanoin että lukitus puhelimessa on ongelma? Itselläni myös lukitus. Kysyin miksi käytös yhtäkkiä muuttunut? Onko ideoita tai kokemuksia aiheesta? Ap

Vierailija
20/43 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei puhelimet oo mitää hammasharjojen verosia. Molemmat saa tehä toisen puhelimella ihan mitä haluaa. Vaikka lukea s-postit jos kiinnostaa tai sosiaalisen median jutut. Me ei pidetä sitä mitenkää outona tai sellasena ettei toinen saa missään nimessä koskea saatika katsoa. Miksei voisi? Mulla ei ainakaa oo mitää sellasta mitä mies ei tiedä. Samoin toisi päin. Usein pyydetäänki toista katsomaan kuka lähitti viestin tai s-postia, jos ite tekee esim. ruokaa tai jotai muuta eikä jouda puhelimen luo.

Noin meilläkin oli joskus. Sitten vaimo alkoi viestittelemään jatkuvasti ja hymyilemään puhelimelleen. Myös työreissuja alkoi tulla enemmän. Epäilykset heräsivät ja kysyin aiheesta. Olin vain mustasukkainen sekopää. Sitten puhelin alkoi kulkemaan suihkuunkin mukaan. Pakkohan se oli tutkia. Mitään pettämiseen viittaavaa ei onneksi löytynyt. Ilmeisesti vain hurahtanut someen ja viestittelee ystäviensä kanssa kaikesta ja paljon. Kun myös minä aloin kuljettamaan puhelintani myös joka paikkaan, alettiin kysellä minun viestittelemisistäni. Totesin vain, että näinhän meillä on nykyään tapana toimia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä