Maajussille morsian 2017 - keskusteluketju
Alkaa NYT maajussien esittelyllä. Uutena juontajana Vappu Pimiä.
Jutellaan tässä ketjussa kauden läpi :)
Kommentit (1873)
Tuo niinku näyttää tarttuvan. :D
Nyt on alkutuotantohommia Häntä-Heikin tiluksilla.
Monta niinko sanaa saa mahtumaan yhteen lauseeseen?
Laura aika itsevarmana ja rentona. On laittautunut paljon vähemmän kuin muut ehdokkaat. Hiukset sekaisin ym. Ei mitään vikaa, mutta ehkä aika luontevaa olisi laittautua tässä tilanteessa.
Outo kuva tulee Aaposta tästä jaksosta (kahvikone case). Ehkä on sitten kovin herkkä ja ahdistui kun pahoitti Marin mielen.
Kauhee kriisi jostain kahvikoneesta. Olikohan se nyt joku superhieno kymppitonnin malli vai miksi on kriisi jos joku nyt kaataa vettä väärään paikkaan?
Alkaa selvitä miksi ex-akka ei ole jaksanut katsella.
nyt tuo muikkikin sanoo koko ajan niinku niinku niinku voivat yhdessä sitten niinko niinko niinko
Mä en kyllä jaksaisi yhtään, jos mies jankkaisi ja jankkaisi jostain väärin kaadetusta vedestä. Tuo palaa siihen aiheeseen uudelleen ja uudelleen ihan kuin tapahtuma olisi ollut joku maailman isoin juttu. Virheitä sattuu, säikähdyksiä sattuu jne, mutta jankkaammista ei jaksa kukaan.
Aapo, yöks. Äijä on varmaan arjessa kiukkuinen rähjääjä jos uskaltaa suht vierallekin ruveta rähjäämään. Hyi kuin pitää golfssa Marin perään parkkeerata vaikka on jo valintansa tehnyt. Mut selvästi nää tytöt haluapa vaan miellyttää kun äijällä on r a h a a.
Vierailija kirjoitti:
Laura aika itsevarmana ja rentona. On laittautunut paljon vähemmän kuin muut ehdokkaat. Hiukset sekaisin ym. Ei mitään vikaa, mutta ehkä aika luontevaa olisi laittautua tässä tilanteessa.
Outo kuva tulee Aaposta tästä jaksosta (kahvikone case). Ehkä on sitten kovin herkkä ja ahdistui kun pahoitti Marin mielen.
Tuli mieleen, että onkohan hän sellainen tyyppi joka saa itse kuohahtaa mutta jos toisen tunteet ryöpsähtää (sen seurauksena) niin se onkin sitten ihan kamalaa ja traumaattista.
Joo, ihme kun pitää jotain kahvikone-episodia jauhaa koko päivä, vaikka selkeästi tuo Mari haluais jo jättää koko jutun taakseen. Sitä paitsi mua kyllä vähän häiritsee tuokin, että näköjään jokaisilla treffeillä Aapo hiplailee eri naista. Tuolla golfkentälläkin tarrasi Marin pepusta kiinni. Puhumattakaan kädestä pitelyistä ja muusta hempeilystä. Mitähän mahtaa valittu morsian ajatella kun tätä nyt jälkikäteen katsoo...
Aloin puolessa välissä katsomaan niin meni vähän ohi, mistä äksidentistä Mari ja Aapo oikein jauhaa? Miksi Mari pahoitti mielensä ja miksi Aapo selittelee koko ajan?
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä jaksaisi yhtään, jos mies jankkaisi ja jankkaisi jostain väärin kaadetusta vedestä. Tuo palaa siihen aiheeseen uudelleen ja uudelleen ihan kuin tapahtuma olisi ollut joku maailman isoin juttu. Virheitä sattuu, säikähdyksiä sattuu jne, mutta jankkaammista ei jaksa kukaan.
Mua ärsyttää että ärähtää tuollaisesta. Miksi ei sitten voi keittää itse naisille kahvia jos on hankkinut niin teknisen laitteen ettei siitä tavalliset ihmiset tajua mihin reikään vesi tungetaan?
Ja sitten vielä jäädään veivaamaan sitä asiaa. Olisi siinä samassa tilanteessa vaan pyytänyt anteeksi liiallista ärähdystään ja asia olisi selvinnyt.
Jos olisin ollut se muija niin olisin hypännyt autosta ulos kun toinen selittää jostain "tahallaan rikkomisesta.."
No kyllä minäki pelästyisin jos joku käy ääntä korottamaan vieraille jonkuu kahvinkeittimen takia
Aapo on päässyt naisen makuun, haluaa imutella ja ihokontaktia kaikkien kanssa. Yäk. Vanhan ukon näköinen tyyppi.
Ei kai se moka Aapoa vaivaa, vaan morsiamen reaktio Aapon reaktioon. Millaistahan huutoa ja itkua siellä on ollut, kun siitä ei meinaa päästä yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää että ärähtää tuollaisesta. Miksi ei sitten voi keittää itse naisille kahvia jos on hankkinut niin teknisen laitteen ettei siitä tavalliset ihmiset tajua mihin reikään vesi tungetaan?
Ja sitten vielä jäädään veivaamaan sitä asiaa. Olisi siinä samassa tilanteessa vaan pyytänyt anteeksi liiallista ärähdystään ja asia olisi selvinnyt.
Jos olisin ollut se muija niin olisin hypännyt autosta ulos kun toinen selittää jostain "tahallaan rikkomisesta.."
No niinpä. Itse asiassa jos minä olisin ollut se muija, niin olisin kyllä karjaissut aapolle, että "nyt suu suppuun, asiasta ei jauheta enää". Miesten ei kannata antaa hyppiä silmille liikaa.
*ittu, mitä vatvomista. Joo, vedet meni lattialle.