Maajussille morsian 2017 - keskusteluketju
Alkaa NYT maajussien esittelyllä. Uutena juontajana Vappu Pimiä.
Jutellaan tässä ketjussa kauden läpi :)
Kommentit (1873)
Pistittekö muut merkille, että Aapo jäi Lauran kanssa seisoskelemaan vanhempien visiitillä, ja molemmilla oli Blåkläderin (sponssi?)paidat päällä. Siellä jo tiimipukeudutaan ekana päivänä.
Mikä tuo Sannan hevos kommentti oikein oli olevinaan? Siis kun se sanoi jotain että, jos miehet tulee sanomaan tietävänsä hevosista jotain vaikka eivät tiedä niin hän suuttuu... :D
Ihan hyvin mieskin voi hevosista tietää, vai ärsyttääkö Sannaa se, että jos joku tulee hevosista pätemään niin hän suuttuu koska eihän kukaan muu voi tietää hepoista kuin vain meidän pikku Sanna prinsessamme :D
Mäkin tiedän tosi paljon koirista, niiden sairauksista, ruokinnasta, ongelmakäyttäytymisestä ja niiden korjaamisesta jne jne.. Mutta ei mua haittaa, jos joku tulee mulle sanomaan että tietää kans ja alkaa selittämään mitä tietää.. Mä kait oisin vaan hyvilläni että joku muukin on niin kiinnostunu koiriin liittyvistä asioista :D Ja on asioita, joita minä en tiedä koirista ja joku muu tietää taasen paremmin. Aina on niin paljon kaikkea uutta opittavaa.
Sanna on pelottava. Ja mikä hitto tuo bussi majoitus oikein on?! Miksi ei voi sisällä nukkua? On kait sillä jotain vieras makkareita.. Menis Sanna ite vaikka navettaan olkikasojen päälle nukkumaan ja antais miesten nukkua sisällä.
Empä ole hetkeen noin ärsyttävän ja ylimielisen oloista ihmistä nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo Sannan hevos kommentti oikein oli olevinaan? Siis kun se sanoi jotain että, jos miehet tulee sanomaan tietävänsä hevosista jotain vaikka eivät tiedä niin hän suuttuu... :D
Sanna ei pidä kenestäkään miehestä ja sen huomaa hänen negatiivista tunteistaan heitä kohtaan. Kukaan ei edes pätenyt hänelle hevosista ja häntä ärsytti jo valmiiksi se jos joku niin vaikka tekee.
Sanna vois mennä naimisiin itsensä kanssa,ei taida muualta puolisoa löytyä....
Jos Sanna on niin tympääntynyt, niin miksi hän sitten lähti mukaan?
Ei minuun vetoa nämä nykyaikaiset maajussukat jotka vaan nappia painamalla tekevät hommansa ja siistin pleksilasin takaa tarkkailevat ja samalla tietokonetta näppäilevät. Ymmärrän, että sitä se tuotanto monella isolla maatilalla nykyään on, mutta itse ainakin ottaisin sellaisen oikeesti PELLOLLA HIKOILEVAN raavaan maajussin .. olispa ihana viedä sille eväitä pellon laidalle <3
Aapo sai pisteet vieraanvaraisuudesta.
Oli tulokahvit tarjolla ja esitteli talossa paikat.
Sanna ja Lauri jättivät vieraat selviytymään yksin sisälle. Outoa, käsikirjoitettunakin. Myötähäpeää ei voi estää.
Heikillä oli enemmän kenkiä kuin teiniperheen eteisessä koulupäivän jälkeen. En ole ikinä nähnyt mitään tuollaista!
Aapo on helvetin ruma äijä!! Naiset varmasti kiinnostuneet hänessä vaan rahasta.
Mustat Kontiot kirjoitti:
Sanna ja Lauri jättivät vieraat selviytymään yksin sisälle. Outoa, käsikirjoitettunakin. Myötähäpeää ei voi estää.Heikillä oli enemmän kenkiä kuin teiniperheen eteisessä koulupäivän jälkeen. En ole ikinä nähnyt mitään tuollaista!
Siis joo tätä mä mietin kans!! Onko maalaiset todella noin tökeröitä! Odottakaa syötän hevoset, menkää te vaan sisälle.. Olin ihan suu auki noista käytöstavoista. :D
Vierailija kirjoitti:
Aapo on helvetin ruma äijä!! Naiset varmasti kiinnostuneet hänessä vaan rahasta.
Eihän ole. Tuollainen lempeän ja halattavan näköinen, justiin sellainen jota olisi kiva halailla ja vielä kivempi istua syliin. :)
Heikin ja Aapon kodit on mamman sisustamia ja siivoamia, selvähän se nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Sanna ja Lauri jättivät vieraat selviytymään yksin sisälle. Outoa, käsikirjoitettunakin. Myötähäpeää ei voi estää.Heikillä oli enemmän kenkiä kuin teiniperheen eteisessä koulupäivän jälkeen. En ole ikinä nähnyt mitään tuollaista!
Siis joo tätä mä mietin kans!! Onko maalaiset todella noin tökeröitä! Odottakaa syötän hevoset, menkää te vaan sisälle.. Olin ihan suu auki noista käytöstavoista. :D
Minä myös, olisivatko eläimet kuolleet 15 minuutissa nälkään jos olisi ohjannut vieraat ensin sisälle, ja yhdessä olisi menty sitten eläimet katsastamaan...Eivät ole tyyppiesimerkkejä maalaisista, kyllä täällä yleensä ollaan vieraanvaraisia. Toisaalta Laurin juttu saattoi olla käsikirjoitettu - haluttiin tyttöjen reaktio hieman sekaiseen taloon...
Vierailija kirjoitti:
No kun ei oo tapana! Olin itsekin ihan hölmistynyt miten kurjasti osaa vieraita kohdeltiin. Ehkä oli joillain jusseilla sitten tarkoitus ottaa heti alussa "luulot pois" että täällä ei sitten paapota ja palvella koko viikkoa kuin vierasta, mutta olisi sitä nyt alussa voinut olla vieraanvarainen.
Tuli kyllä aika huono kuva suomalaisista käytöstavoista tuossa pätkässä, mutta oma kokemus ei kyllä vastaa sitä ollenkaan. Varsinkin maalla yleensä mieluusti näytetään vähän tiluksia ja pullakahvit nyt aina tarjotaan!
Toivottavasti Sannan valitsema mies sanoo tv;ssä ettei halua jäädä tilalle. Kuka järkevä mies enää haluaa edes tutustua Sannaan
Eikös sillä rikkaalla munamiehellä ole ainakin kaksi lasta ? Oli meinaan lastenhuoneita.
Sehän oli perhekolhoosi, sisarusten lapsia varten.
Yksi lapsi Aapolla on. Pojalla on oma huone ja vierashuoneessa näkyi olleen pojan tavaroita.
Aapo on kanoja rääkkäävä sika!
Joo, keräpään oli aivan pakko mennä hymisemään härkäpavuille, kun tytöt menivät keskenään taloon ihmettelemään tyypin sisustusta.
Miksi kaikki koulutetut kaupunkilaisnaiset ovat hulluina alkukantaisiin maajusseihin?!