Maajussille morsian 2017 - keskusteluketju
Alkaa NYT maajussien esittelyllä. Uutena juontajana Vappu Pimiä.
Jutellaan tässä ketjussa kauden läpi :)
Kommentit (1873)
Heikillä oli kauniit ehdokkaat, ainoa nätti laurilla oli se eka hippi. Savonlinnalaisella ehdokkaalla tais olla aiemmin paha akne kun oli niin muhkurainen naama :)
Heikki on kyllä ihan väärässä ohjelmassa, joku vaikka BB-talo tai paratiisihotelli sopisi moiselle limaiselle playboylle paremmin. Miksi naiset kuolaa aina näiden nappisilmien perään?! Heikkikin selkeästi pelkkä narsistinen naistenkaataja, ei tuollaisen kanssa mitään pitkää parisuhdetta voi rakentaa! Edes Heikin omat kaverit ei usko että äijästä olis vakavaan suhteeseen, voi vaan kuvitella minkälaista menoa ovat joutuneet kattelemaan. Voi sitä tyttörukkaa joka tuohon otukseen rakastuu, sydänsuruja on tiedossa. Tuskin kykenee Heikki tyytymään yhden naisen huomioon, tuollainen limainen olio kaipaa palvontaa ympärilleen, ja niitä kaatoja.
Vierailija kirjoitti:
Heikillä oli kauniit ehdokkaat, ainoa nätti laurilla oli se eka hippi. Savonlinnalaisella ehdokkaalla tais olla aiemmin paha akne kun oli niin muhkurainen naama :)
Varmaan tyttö kärsii siitä itsekin, ilman sinun kakaramaista haukkumistasi, pissis.
häpeäisitedes kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tyttö kärsii siitä itsekin, ilman sinun kakaramaista haukkumistasi, pissis.
Tais kolahtaa? :D
Heikki näyttää aivan viime vuoden brittien xfactorin voittajalta.
Älyäisi Lauri ottaa Savonlinnan tai Imatran ehdokkaan. Paljon helpompaa seurustelu kuin jos ottaisi toisella puolella Suomea opiskelevan.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä sympaattinen, mukava ja Laurille sopiva tyttö. Toivottavasti heistä tulee pari, eikä Lauri olisi niin lapsellinen, että kasvojen ihoon kaataisi homman...
Vierailija kirjoitti:
häpeäisitedes kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuun kolahtaa aina, kun luen tuollaisia haukkumatekstejä, jotka koskevat henkilön ulkonäköä, jolle ei mahda mitään. Mieti itse vähän, mitä kirjoitat, mikäli sulta aivoja löytyy, empatiaa ei ainakaan löydy. Toisaalta, juttusi kuulostaa joltain seiskaluokkalaisen tekstiltä...tilanne voi kohdallasi kohentua iän myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
häpeäisitedes kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuun kolahtaa aina, kun luen tuollaisia haukkumatekstejä, jotka koskevat henkilön ulkonäköä, jolle ei mahda mitään. Mieti itse vähän, mitä kirjoitat, mikäli sulta aivoja löytyy, empatiaa ei ainakaan löydy. Toisaalta, juttusi kuulostaa joltain seiskaluokkalaisen tekstiltä...tilanne voi kohdallasi kohentua iän myötä.
Itse en menisi kraaterinaamalla televisioon.
Älä huoli. Et sinä niin hyvää kirjettä osaisi tehdä että kukaan kutsuisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
häpeäisitedes kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuon viestin kirjoittaja kelle vastasit, mutta eihän siinä periaatteessa ollut mitään haukkumista. Totes vaan tosiasian joka on, että naisella oli hyvin epätasainen iho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
häpeäisitedes kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuon viestin kirjoittaja kelle vastasit, mutta eihän siinä periaatteessa ollut mitään haukkumista. Totes vaan tosiasian joka on, että naisella oli hyvin epätasainen iho.
Niin ja itse vielä syyllistyi haukkumiseen :D
Miksi Sanna ei saisi sanoa, että hänelle ei käy liian kiltti mies?
Kyllähän ihminen saa sanoa mielipiteensä. Ei kukaan haluaisi katsoa ohjelmaa jossa vain hymistellään ja sanotaan ympäripyöreitä asioita.
Jos hän kerran sen itse tietää, niin eihän silloin kannata kokeeksikaan ottaa, koska parempi heti antaa ihmisen mennä omaan elämäänsä kuin antaa turhia toiveita.
Aika monella meillä on joku ihmistyyppi joka vetoaa ja sitten taas ne tyypit, jotka eivät vetoa tai kokemuksen kautta tietää, että tuonkaltaisen ihmisen kanssa ei onnistu.
Sinällään siinä toisessa (eikä itsessäkään) ei ole mitään vikaa, mutta näin vain on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
häpeäisitedes kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tökeröä kiinnittää huomio tuollaiseen, tyttö muuten on tosi mukavan oloinen. Ihmiset eivät ole täydellisiä... minusta on parempi, että rosoisuus on kasvoissa, kuin, että se olisi sydämessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
häpeäisitedes kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks nää jotku missikisat, vai?
Se pieni silmälasipäinen tyttö oli ihana.
Tuleeko teille Sannasta mieleen että on lebsukka? Harrastaa jäkistä ja rodeoratsastusta eli vauhdikkaat ja fyysiset lajit. Ääni on matala ja vartalo skrode niinkuin lebsukoilla yleensäkkin. Ohut tukka. Kukaan mies ei sytyttänyt kipinää. Vahva luonne. Kaikki viittaa siihen että testotasot on normi naista korkeammalla = lebsukka
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sanna ei saisi sanoa, että hänelle ei käy liian kiltti mies?
Kyllähän ihminen saa sanoa mielipiteensä. Ei kukaan haluaisi katsoa ohjelmaa jossa vain hymistellään ja sanotaan ympäripyöreitä asioita.
Jos hän kerran sen itse tietää, niin eihän silloin kannata kokeeksikaan ottaa, koska parempi heti antaa ihmisen mennä omaan elämäänsä kuin antaa turhia toiveita.
Aika monella meillä on joku ihmistyyppi joka vetoaa ja sitten taas ne tyypit, jotka eivät vetoa tai kokemuksen kautta tietää, että tuonkaltaisen ihmisen kanssa ei onnistu.
Sinällään siinä toisessa (eikä itsessäkään) ei ole mitään vikaa, mutta näin vain on.
Liian kiltti ei voi olla. Se on väärin sanottu. Ihminen voi olla liian miellyttänisenhaluinen tai ei aivan oma, rento itsensä eli mukautuu toisen mielihaluihin. Kiltteys on aivan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa joka ei pidä siitä Sonkajärven Sannako se oli nimeltään? Ärsyttävä ääni ja puhetyyli. Ja itsekin sanoi että on nirso. Ihmetyttää tuon ikäiset ihmiset, joilla ei oo kumppania vaikka sellasen muka haluaisivat, mutta sitten ei sitä rimaa voi yhtään alentaa muka.. "Ku siis mä oon niin nirso!!11!!". Olkoot sitten yksinään loppuelämän. Sanna vaikutti siltä että ei tarvi olla ku väärän väriset hiukset miehellä niin ei jatkoon. Ja vaikutti jotenkin liian topakalta. Varmaan äksy luonteeltaan.
Ehkä ongelma on siinä, ettei kelpaa niille miehille, joita itse havittelisi. Luulen, ettei moni mies pidä häntä erityisen viehättävänä puoliso valintana (ei vain ulkoisesti vaan myös sisäisesti).
Toisekseen en ymmärrä, miten hällä on aikaa hoitaa kaikki eläimet ja tila sekä harrastukset. Vai oliko ihan kiinni vanhempiensa avussa? Kuinkas mahdollinen perheen perustaminen kuvioon...?
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko teille Sannasta mieleen että on lebsukka? Harrastaa jäkistä ja rodeoratsastusta eli vauhdikkaat ja fyysiset lajit. Ääni on matala ja vartalo skrode niinkuin lebsukoilla yleensäkkin. Ohut tukka. Kukaan mies ei sytyttänyt kipinää. Vahva luonne. Kaikki viittaa siihen että testotasot on normi naista korkeammalla = lebsukka
Argh. Umpiheterona, matalaäänisenä ja kilpailuhenkisenä naisena ottaa päähän tällaiset yleistykset. Kaikki poikamaisemmat naiset eivät ole lesboja.
En ymmärrä Heikin fanitusta. Samalta paikkakunnalta ollaan ja on tosi lipevä tapaus. Pyörittänyt huomattavasti nuorempia tyttöjä - samaan aikaan