Maajussille morsian 2017 - keskusteluketju
Alkaa NYT maajussien esittelyllä. Uutena juontajana Vappu Pimiä.
Jutellaan tässä ketjussa kauden läpi :)
Kommentit (1873)
Heikki ja se silmälasipäinen tyttö oli söpöjä yhdessä.
Viiden minuutin treffit ja siitähän kannattaa minuutti käyttää tuijottamiseen :D liekö sen takia putosi
Pilvi näytti niin tutulta! Mietin että onko se ollut jossain tosi-tv-sarjassa jo aiemmin. Tuli mieleen joku Amerikan unelmavävy, mut ei kai sentään 😂
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/katikaroliinakoo/
Toi Heikin Kati on kuvissa pikkasen eri näköinen kuin livenä. :D
taikinainen leuka oikeasti..
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/katikaroliinakoo/
Toi Heikin Kati on kuvissa pikkasen eri näköinen kuin livenä. :D
:D 20 kg enemmän painoa livenä. Kaikkea sitä.
Heikki vaikuttaa todella ärsyttävältä ja omahyväiseltä. Onkohan nyt jo noussut miehellä hattuun?
Sille, joka mietti mistä Pilvi on tutun näköinen, oli mukana siinä Amerikan Unelmavävyssä Tomin ehdokkaana.
Vierailija kirjoitti:
Heikillä ihan keksimällä väännettyä juttua. Vähän outoakin.
Ol tuo minusta parempi ku nuo perus tylsät ja persoonattomat "miltäs nyt tuntuu" "mitä kuuluu" mimmosiin itse tuskin viitsin ees vastata.
Tuo Heikki on yhtä ärsyttävä kuin Hirviniemi, samaa näköäkin.
Heikin kanssa voisi olla hauskaa heittää läppää, mutta ei hän mitenkään vakavasti otettava tyyppi olisi.
Sannalla yllättävä pukeutuminen tuollaiseen tilanteeseen. En olisi itse valinnut noin arkista T-paitaa televisioon. Nätti nainen joka tapauksessa.
Oli todella kaunis nainen se toinen niistä (meikatumpi), jonka se rastapäinen mies pudotti. Se hymy ja silmät oli upeat!
t. heteronainen
Vierailija kirjoitti:
Heikki vaikuttaa todella ärsyttävältä ja omahyväiseltä. Onkohan nyt jo noussut miehellä hattuun?
Mua ahdisti se istumatyyli. Vielä sentti lisää levitystä ja lonkat ois muljahtaneet sijoiltaan.
Laurin naiset:
35v piripää
20v lapsellinen kristallihippi
Pari pinnallista kaupunkilaista
Imatralainen hörhö
Yksi, jonka kanssa KAKSI yhdistävää tekijää eli luontosuhde ja synnyinpaikkana maaseutu (niinkuin 30% muullakin suomalaisella), mutta ei selvästi mitään muuta yhteistä :D
Joo ei kukaan järkevä tuolle sopiva nainen kyseiseen ohjelmaan halua selvästikkään osallistua.
Ne Sannan ehdokkaat... Eikö se kattonu kuvia ollenkaan?!
Vierailija kirjoitti:
Heikki on syötävän söpö
Minulle tulee ulkonäöllisesti mieleen Pekka Haaviston nuorempi versio...
No niimpä! Oli varmaankin liian normaali tälle siivilipalvelushippi Latelle.
T. hetero(toivottavasti)mies(toivottavasti).
Se Heikin ehdokas Sanni oli mun mielestä tosi nätin näköinen! Hyvän näköinen kroppa, kauniit hiukset, söpöt kasvot.
Heikillä ihan keksimällä väännettyä juttua. Vähän outoakin.