Miehet! Onko täällä ketään joka on ihastunut varattuun naiseen?
Kommentit (44)
Minulla on useampia miespuolisia ystäviä. Valtaosa heistä on joskus ollut ihastunut varattuun, kaksi jopa seurustelee nykyään.
Olen ollut kaksi vuotta ihastunut. Pian avaan suuni.
Saatko varatulta pimpskaa? Onko teillä salasuhde?
Oletko osoittanut ihastustasi tälle naiselle?
Myös varattu nainen voi olla ihastunut sinkkumieheen;)
Oletko ollut hellä ja antanut läheisyyttä? Koskettelua, katseita... ystävällistä hymyä ja silmiin katsomista? Oletteko harrastaneet sitä...? :D
Harrastakaa öhömiä ja tehkää lapsia.
Olen nainen ja rakastunut varattuun naiseen. :'(
Onpas palstalla paljon ihastuneita miehiä. Tais eilenkin olla tällänen keskustelu...
Miksette vaan avaa suutanne?
Kiihottavinta, mitä mies voi tehdä, on:
- avaa oven naiselle
- HYMYILEE söpösti naiselle
- huomioi naista tavalla tai toisella
- on kiltti ja mukava kunnon mies
Tämmönen kiinnittää väkisinkin huomion.
T: Nainen
Olen, rakastunut, kolmatta vuotta, en tee asialle mitään, koskaan toinen on varattu, pitäisi aloitteen tulla sieltä puolelta. Itse olen vapaa.
Olen varattu nainen ja ihastunut kahteen (!) mieheen. Eli voi ne asiat paskemminkin olla AP.
Vierailija kirjoitti:
Olen, rakastunut, kolmatta vuotta, en tee asialle mitään, koskaan toinen on varattu, pitäisi aloitteen tulla sieltä puolelta. Itse olen vapaa.
No oletko edes antanut minkäänlaista vihjettä naiselle? On aika vaikeaa tehdä mitään aloitteita varattuna. Ei uskalla ottaa riskiä.. eri asia taas jos aloite tulee nimenomaan sen sinkun puolelta. Sinkku ei tee mitään väärää, varattu taas tekee.
Olen varattu nainen ja ihastunut, jopa rakastunut, sinkkumieheen. Ollut jo kauan. Tunne on molemminpuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen varattu nainen ja ihastunut, jopa rakastunut, sinkkumieheen. Ollut jo kauan. Tunne on molemminpuolinen.
Jos oikeasti olet RAKASTUNUT toiseen, niin miksi ihmeessä olet suhteesa jonkun toisen kanssa?
Et varmasti ole ainoa.
T:Nainen