Miehet! Onko täällä ketään joka on ihastunut varattuun naiseen?
Kommentit (44)
Onhan noita ihastuksia ollut, töissä pääosin, mutta sitten kun on selvinnyt että nainen on jo varattu niin annan olla. En ala yrittämään mitään, ei kuuluu tapoihini. Viileän asialliset välit pidän ja yritän unohtaa.
En miehenä ole koskaan ollut kiinnostunut varatuista naisista. Jos olen kiinnostunut naisesta, mutta sitten saan tietää, että tämä onkin varattu, kiinnostukseni lopahtaa heti nollaan, ihan oikeasti. En ole täydellinen ihminen, mutta olen ainakin iloinen, että tällä saralla en tule koskaan tekemään vääryyttä, eli en alkaisi missään nimessä vokottelemaan varattua naista.
Kyllä, rakastan varattua naista ja varattu olen minäkin. Mikä parasta, olemme varattuja toistemme kanssa. Eli rakkauteni kohde on oma naisystäväni
Olen ja olen edelleen. Meillä ei ole seksiä, mutta muuta on. Tunne on yhtä aikaa ahdistunut, surullinen ja välillä iloinen, hän ei halua jättää miestään. Kerroin hänelle tunteistani häntä kohtaan kesäkuussa ja meillä oli hieno hetki, (ei seksi), hän koskettaa minua niin että räjähtää, hellyys ja hyväksyntä jota koen hänen taholtaan.