Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naisena kestäisit sen, jos parisuhteesi seksittömyys johtuisi selkeästi siitä, ettei mies vain yksinkertaisesti halua seksiä kanssasi?

Vierailija
20.03.2017 |

Onko kokemusta tilanteesta tai miten luulisit asian ottavan?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä jatkaisi sellaista suhdetta, siitähän tulee vaan onneton loppuelämä molemmille.

Eroaisitko saman tien kun asia tulee ilmi, vaikka lapsia?

En usko, että vanhempien ero tulee olemaan yhtään helpompi, oli se lapsi 7-v tai 15-v.

Eroaisit siis saman tien, jos kävisi ilmi, ettei mies halua seksiä kanssasi?

Pitäisihän tuossa selvittää,  onko jotain tehtävissä. Että jos kyse on vaikka siitä, että minulla olisi 20 kg ylipainoa ja haluttomuus johtuisi siitä, asialle voisi tehdä vielä jotain.

Miksi naiset aina luulevat haluttomuuden johtuvan ylipainosta eikä esim. ammattikoulusta tai tosi-tv:n kattomisesta

Me ollaan molemmat akateemisia. Joten en usko ammattikoulun liittyvän tähän asiaan mitenkään. Niin ja tosi-tv:tä en katso, kuten ei mieskään. Varmaan siksi se ylipaino on todennäköisempi syy kuin nuo sun esimerkit.

Vierailija
42/52 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten jos ei halua? Ei se ole mikään syy eroon ja joku sanoi, että lapset huomaavat teeskentelyn, minkä teeskentelyn?

Ei meillä lapset huomaa, että nusastaanko meillä vai ei!

Eri juttu toki jos nusasun puute aiheuttaa huonot välit, mutta meillä on todella lämmin ja mukava ilmapiiri ja tehdään paljon yhdessä ja kaikilla on kiva. Jos lapsilta jossakin vaiheessa kysyttäis, että tiesittekö, että äirees ja issäis ei nusasseetkaan niin tuskin olisivat tienneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä jatkaisi sellaista suhdetta, siitähän tulee vaan onneton loppuelämä molemmille.

En usko, että vanhempien ero tulee olemaan yhtään helpompi, oli se lapsi 7-v tai 15-v.

Eroaisit siis saman tien, jos kävisi ilmi, ettei mies halua seksiä kanssasi?

Pitäisihän tuossa selvittää,  onko jotain tehtävissä. Että jos kyse on vaikka siitä, että minulla olisi 20 kg ylipainoa ja haluttomuus johtuisi siitä, asialle voisi tehdä vielä jotain.

Miksi naiset aina luulevat haluttomuuden johtuvan ylipainosta eikä esim. ammattikoulusta tai tosi-tv:n kattomisesta

Koska se yleensä johtuu ylipainosta. Ylipaino on epäseksikkyyden lisäksi laiskuutta ja välinpitämättömyyttä. Omasta mielestäni lihavuus on sekä itsensä että parisuhteen laiminlyömistä. Tosi-tv on pientä sen rinnalla.

Mites jos se mieskin on ylipainoinen? 

Vierailija
44/52 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin, koska kannan itseni, elämäni ja vastuuni. Ei minun itsetuntoni ihmisenä tai naisenakaan ole kiinni siitä, mitä joku toinen ajattelee seksistä kanssani. En ole yhtään sen vähemmän viehättävä tai seksikäs, vaikka sata miestä ajattelisi siitä ihan mitä tahansa.

Olen tasan niin seksikäs silti, kuin olen.

Jos haluaisin olla suhteessa muista syistä kuin saadakseni seksiä, niin sitten olisin. Jos esim. rakastaisin kyseistä ihmistä.

En kyllä tiedä miten rakkauden kävisi, jos toinen ei haluaisi juuri minua, kun sitä saattaisi jossain olla sellainen mies, joka minua haluaisi ja se voisi olla vielä houkuttelevampi ajatus. Mutta jos taas en kykenisi rakastamaan häntä, valinta olisi todella vaikea.

Vierailija
45/52 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tuollainen tilanne nyt. Miten luulet, että sen kestän? 

Itsetunto on nollissa, seksiä tekee mieli mutta haluja ei täytä kukaan. Mies joskus halaa, mutta ei tee muuta. En oikein osaa tehdä muuta kuin sääliä itseäni. Ihan sama sinänsä, eroanko vai en, sillä olen kamalan näköinen nykyään ja kuka tällaista panee? Jos ei edes oma mies. 

Ihan sama täällä, tosin mulla on halut poissa. Olen ihan vaan täysin äiti, en tunne oloani enää yhtään naiseksi. Lasten takia tässä olen.

Vierailija
46/52 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy nimimerkki Tyyne, 127 kg.

Vierailija
47/52 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuollainen liitto. Viimeiset lähes 10 vuotta ollut seksiä kerran vuodessa, viimeksi tosin 4 vuotta sitten. Haluaisin vielä toisen lapsen ja mieskin teoriassa suostunut, mutta mitään ei tapahdu. Ikäkin alkaa tulla pian vastaan. Mitäkö tässä asiassa teen? En tiedä, onko minulla vaihtoehtoja?

Eikö tämän ketjun ideana nimenomaan ollut, että haluaisi sitä kenties jonkun muun kanssa kyllä, jos vain joku muu sille haaransa avaisi..?

Kaikki vastailee niin kuin vain seksikiinnostus olisi kokonaan loppunut.

Vierailija
48/52 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyy nimimerkki Tyyne, 127 kg.

Hehheh, aivan kuin normaalipaino takaisi sen, että sinua halutaan. Luonnekin merkitsee aika paljon.

Vierailija
49/52 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on paskamainen tilanne. Pienet muksut ja juuri valmistunut omakotitalo, kun vaimo oli sitä mieltä, että seksi ei vai nyt enää kiinnosta. Totesi näin pariterapiassakin. 

Ei millään haluaisi erota, mutta eihän meillä mitään parisuhdetta enää ole. Kämppiksinä käytännössä mennään.

Jos vaimoa ei kiinnosta oma seksi, niin onko kuitenkin paradoksaalisesti kiinnostunut sinun seksistäsi, missä, millä tavoin ja missä seurassa sinä saat huolehtia omien tarpeittesi tyydyttämisestä? Omistaako mielestään sinun seksuaalisuutesi?

Vierailija
50/52 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten jos ei halua? Ei se ole mikään syy eroon ja joku sanoi, että lapset huomaavat teeskentelyn, minkä teeskentelyn?

Ei meillä lapset huomaa, että nusastaanko meillä vai ei!

Eri juttu toki jos nusasun puute aiheuttaa huonot välit, mutta meillä on todella lämmin ja mukava ilmapiiri ja tehdään paljon yhdessä ja kaikilla on kiva. Jos lapsilta jossakin vaiheessa kysyttäis, että tiesittekö, että äirees ja issäis ei nusasseetkaan niin tuskin olisivat tienneet.

Ei meilläkään ole huonot välit, ihan hyvin arki rullaa ja tuskin lapset huomaa mitään. Mutta silti tämä seksittömyys kaihertaa minun mieltäni. Kaikki ei kuitenkaan ole hyvin, parisuhde lahoaa vähitellen. Mä en enää näe meitä vanhoina yhdessä. Jossain vaiheessa tulee se hetki, kun parisuhde on niin pilalla, että mä nostan kytkintä. Ei tää loppuelämä vaan voi mennä näin. Parisuhde ei ole mikään kämppissuhde, se on ihan jotain muuta.

Vierailija
51/52 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se paljon helpompi 17-vuotiaalle kuin 6-vuotiaalle. Erityisesti jos sattuu olemaan niitä kusipääerovanhempia, jotka laittavat lapset matkustamaan kodista.. tai siis asunnosta toiseen

Mistä sinä voit sanoa, että se on helpompaa vanhemmalle lapselle?? Ei se nimittäin ole noin suoraviivaista. Ihan riippuu tilanteesta ja lapsesta. Jollekin ehkä voi olla helpompaa, jollekin jopa vaikeampaa. Mitä vanhempi lapsi on, sen kauemmin vanhemmat ovat olleet yhdessä lapsen koko elämän ajan. 17-vuotiaalla murenee paljon pidempi perhehistoria vanhempien erotessa. 17-vuotias tajuaa myös enemmän asioita kuin 6-vuotias. Hän on ehkä jo vuosikausia joutunut seuraamaan sivusta vanhempiensa kurjaa avioelämää ja kärsimään vaikutuksista paljon pidempään.

Vierailija
52/52 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi