Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan tilannut Vaukirjalta noita kuukauden paketteja?

Vierailija
21.03.2006 |

Kannattaako tilata?

Noista kirjeistä ei oikein saa mitään käsitystä millaisia on, kun ei ole kuvia tms.

Miten siitä muuten voi erota?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuilla on kohta missä voi erota kerhosta.

Vierailija
2/5 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aliarvioivia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kirjat eivät ole suhteessa kirjakauppoihin/muihin kerhoihin sen kalliimpia, eri asia, jos pystyy ostamaan kirjoja divareista ja vastaavista. Postikulutkin nostavat tietenkin hintaa aikalailla.

Olen itse (ja lapsikin) tykännyt monesta kirjasta mitä olen ostanut. Perunut olen sellaisia kirjoja, jotka ovat tuntuneet ei kiinnostavilta. Minusta ikään perustuva systeemi on ollut hyvä, eli kirjat ovat olleet ihan sopivia luettaviksi (osa on tosin jäänyt hyllyyn hetkeksi odottamaan). Kirjanhan voi myös palauttaa, jos pettyy. Ja se mikä Vaukirjalla on hyvä, niin liittymispakettiin ei liity ehtoa ostaa tietty määrä kirjoja, mikä muissa lasten kirjankerhoissa on.

Ja ei, minua ei ole palkattu kehumaan. :)

Vierailija
4/5 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä joka erosit kerhosta netin kautta. Missä sivuilla on kohta josta voi erota, en löytänyt :(

Vierailija
5/5 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tykätty :) Ollaan otettu melkein jokainen paketti kahden vuoden aikana, jokunen ei kiinostava ollaan peruttu. Postikuluthan nyt nostavat hintaa, mutta saapahan paketin ovelle saakka. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi