Tuleeko nainenkin ahneeksi Tinderissä?
Eli jatkuvasti pitää yrittää etsiä vieläkin parempaa kumppania, jolloin mikään mies ei ole tarpeeksi hyvä tai sitten nekin miehet etsivät jatkuvasti vain vieläkin kauniimpaa naista. Tällöin pidempiaikaista suhdetta ei voi syntyä.
Kommentit (9)
Niin kauan kuin on sellainen olo että pitää yrittää löytää joku parempi niin kannattaakin jatkaa etsimistä.
Koskee niin naisia kuin miehiä.
No se on Tinderin idea, mitä siitä tulisi jos ihmiset pariutuisivat ja lopettaisivat tinderin käytön?
Vierailija kirjoitti:
No se on Tinderin idea, mitä siitä tulisi jos ihmiset pariutuisivat ja lopettaisivat tinderin käytön?
Ihminen itse päättää miten Tinderiä käyttää.
Siellä on mahdoton tulla ahneeksi, koska ei ole mitään ahnehdittavaa.
Niin kauan etsitään "parempaa", kunnes löytyy itselle sopiva kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Mutta se toinen osapuoli voi sinua vain väliaikaisena, ja etsii kaiken parempaa vaikka se sinulle olisikin sopiva kumppani. Se riski kasvaa aina mitä parempaa kumppania etsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta se toinen osapuoli voi sinua vain väliaikaisena, ja etsii kaiken parempaa vaikka se sinulle olisikin sopiva kumppani. Se riski kasvaa aina mitä parempaa kumppania etsii.
Eihän hän silloin ole minua varten jos ei pidä minua itselleen sopivana. En ole koskaan kokenut menettäväni mitään sellaisessa joka ei minua halua. Älytön ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän hän silloin ole minua varten jos ei pidä minua itselleen sopivana. En ole koskaan kokenut menettäväni mitään sellaisessa joka ei minua halua. Älytön ajatus.
Moni nainen ihastuu todella komeaan mieheen, ja ajattelee "tämän miehen minä haluan", mutta mies löytäänkin kohta paremman näköisen naisen, ja ghoustaa edellisen naisen, jonka kanssa hänellä oli sutinaa.
Ei. Tinder on marketti täynnä paskaa ja naiset eivät vaan suostu käsittämään, että se tarjonta on paskaa, siksi roikkuvat siellä ajasta ikuisuuteen.