Kaveri piti jotkut pyramidihuijauskutsut ja suostutteli minut ostamaan ihan susipaskan ripsarin
Ostin kaverin mieliksi jotain halvinta (ripsari melkein 40€) kun piti jotkut meikkimyyjäiset. En muista homman nimeä, jotain näitä pyramidihuijausjuttuja kummiskin.
Piti olla superhyvä ja upea ripsari. Kokeilin tänään ja tämä on ehkä surkein ripsari mitä olen ikinä kokeillut. :D Ensinnäkin harjalla on vaikea levittää ilman että tökötti paakkuuntuu rumiksi klönteiksi. Pieni kippana purkki joka tuntuu jo uutena puolityhjältä.
Kaiken kukkuraksi leviää naamalle n. vartti levityksen jälkeen. Iholta ei sitten irtoa millään, vaikka ripsistä tussahtaa pois välittömästi.
Ihanan pandalookin tällä kyllä saa, kai tää on sit ihmisille jotka eivät räpyttele silmiään.
Kommentit (27)
Minulle Mary Kay:n myyjä yritti myydä meikkivoidetta, joka oli ensinnäkin liian tumma ja sen lisäksi liian keltainen minun iholleni. Näytin oikeasti siltä, että sairastan vaikeaa maksasairautta. Kehtasi vielä sanoa, että tulin terveemmän näköiseksi sillä meikkivoiteella... Jätin ostamatta.
Mulla oli kans tuollainen Mary Kayn pikuriikkinen ripsaripullo. Sain ilmaiseksi jostain. Huomasin saman että on heti naamalla ja töhnä ei irtoa silmänalusista millään.
En tiedä AP:n ihosta, mutta minun ihoni ei ole mitenkään erityisen ongelmallinen. Silti levisi naamalle.
En ole vastaavaa ilmiötä kokenut millään muulla merkillä. Jopa halvimmillakin markettimeikeillä pystyy ottamaan jopa päikkärit ilman samanlaista suttaantumista ja valumista.
Vierailija kirjoitti:
Pyramidihuijaus? Itsehän sä sen suostuit ostamaan?
Noissa "kesteissä" paine ostaa on kova.
Kotimyynnissä on 14 päivän palautusoikeus.
Kuluttajalla on oikeus peruuttaa kotimyynnissä tekemänsä sopimus ilmoittamalla siitä elinkeinonharjoittajalle 14 päivän kuluessa kotimyyntiasiakirjan vastaanottamisesta. Jos tavara vastaanotetaan myöhemmin kuin kotimyyntiasiakirja, aika alkaa tavaran vastaanottamisesta. Tavaran kaupassa peruuttamisilmoitukseksi katsotaan myös vastaanotetun tavaran palauttaminen.
Vierailija kirjoitti:
Minulle Mary Kay:n myyjä yritti myydä meikkivoidetta, joka oli ensinnäkin liian tumma ja sen lisäksi liian keltainen minun iholleni. Näytin oikeasti siltä, että sairastan vaikeaa maksasairautta. Kehtasi vielä sanoa, että tulin terveemmän näköiseksi sillä meikkivoiteella... Jätin ostamatta.
Ai luoja, melkein purskahti teet suusta. :D
Siis kai sen nyt jollain tavalla saa toimimaan jos ei rahoja saa takaisin. Ripsikammalla saa kammattua pois isoimmat klimpit. Minulla on käytössä Maybelline Volum Express joita moni on netissä haukkunut huonoksi mutta toimii hyvin omasta mielestäni.
Rasvainen iho nimenomaan ei ime itseensä yhtään mitään. Päinvastoin, on työn ja tuskan takana, että iholla saa pysymään yhtään mitään meikkiä, kun kaikki valuu pois.