Vieläkö joku polttaa tupakkaa vuonna 2017?
Kommentit (29)
Kyttääkö ap myös muiden ihmisten liikuntamäärää, ruokavaliota ja alkoholin käyttöä?
Vieläkö joku salibeibe syö rahkaa vuonna 2017? Luulis olevan terveysriskit tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aika moni polttaa, naisia ja miehiä, nuoria ja vanhoja. Uus juttuko?
Joo mutta lapsia ei saa polttaa, jooko?
Oon itse juna-asemilla ja bussipysäkeillä huomannut, että moni tupakoitsija menee ihan tietoisesti sinne kauemmas muista polttamaan. Meidän taloyhtiössä myös tupakoitsijat menevät yleensä ns ''etupihalle'' tupakoimaan, eivätkä tällöin tupakoi parvekkeella.
Siis valtaosa tupakoitsijoista kyllä tekee ihan ''oikein'', eli polttaa siellä missä muut eivät asiasta kärsi. Mikä ongelma tässä siis on? Jokainen saa tottakai tupakoida jos haluaa, ymmärrän jos ärsyttää se, että tupakoitsija polttaa väenpaljouden keskellä ja savut tulee naamaan, mutta suurin osa ei tee niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aika moni polttaa, naisia ja miehiä, nuoria ja vanhoja. Uus juttuko?
Joo mutta lapsia ei saa polttaa, jooko?
Joo ei mulla ole lapsia eikä tule. :)
En ymmärrä tuota silmitöntä raivoa jonkun toisen tupakointia kohtaan. Mitä jos esim. lihavia kohtaan olisi samanlaista raivoa? Samalla tavalla siinä ihminen itse tuhoaa terveytensä. Huolehtikaa vaan omista asioistanne ja antakaa ihmisten olla. Jonkinlaista mielenterveysongelmaa taitaa olla taustalla, jos tuolla tavalla inhoaa jotain.
Seiskaluokkalaisen lapseni luokkakavereista polttaa suurin osa. Kuka näille 13-14 -vuotiaille sitä tupakkaa hankkii?
Tupakoinnissa häiritsee kaikkien muiden hengitysilman saastutus, eikä se, että tupakoitsija pilaa oman terveytensä. Jos ei tupakansavu kulkeutuisi minun asuntooni ja työpaikalleni niin ei haittaisi paskaakaan. Minulla on nyt terveys mennyt ja uranvaihto edessä.
Ennen poltin tupakkaa, nykyään käytän sähkötupakkaa satunnaisesti.
N24