Olen jo 25 ja mua luullaan jatkuvasti 15-16 vuotiaaksi..
Toki pukeudun aika nuorekkaasti, tennareihin, nahkatakkiin jne.. mutta silti vähän ihmetyttää.
Olen kuitenkin suht pitkä ja hoikka, harva teini on kuitenkaan yli 170 cm.
Kai mulla vaan sitten on niin lapsenomaiset kasvot?
Kommentit (26)
Jos meikkaat ja pukeudut kuin teini. Tai jos käyttäydyt kuin 16-vuotias :D
Yleensä 15-16 -vuotiaat tytöt ovat jo pituuskasvunsa kasvaneet, ja pääkaupunkiseudulla heidän keskipituutensa oli yli 170 cm.
Vierailija kirjoitti:
Jos meikkaat ja pukeudut kuin teini. Tai jos käyttäydyt kuin 16-vuotias :D
No ei kukaan normaali aikuinen käyttäydy kuin teini, en edes minä:D Meikkiä käytän aika vähän :) ap
Mie oon 22 v ja työpaikoilla usein henkilöt joiden kanssa en ollut tekemisissä useasti luulivat minua 15 vuotiaaksi TETtiläiseksi ja kehuivat kollegoille miten reippaita on nuo nykynuoret.. oli yhdellä kyllä kullan arvoinen ilme kun kaivoin auton avaimet taskusta ja kävelin autolle, hän siinä hihkaisi että ai sie ootkin jo 18 vuotias ja siinä sitten korjasin että ei kun 22
Minuakin, vaikka minulla ei ole lapsenomaiset kasvot. Mielestäni on aivan typerää se, että jossain iässä pitäisi alkaa pukeutua niin, että näyttää vanhemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Mie oon 22 v ja työpaikoilla usein henkilöt joiden kanssa en ollut tekemisissä useasti luulivat minua 15 vuotiaaksi TETtiläiseksi ja kehuivat kollegoille miten reippaita on nuo nykynuoret.. oli yhdellä kyllä kullan arvoinen ilme kun kaivoin auton avaimet taskusta ja kävelin autolle, hän siinä hihkaisi että ai sie ootkin jo 18 vuotias ja siinä sitten korjasin että ei kun 22
:D Vähän sama mulla kun olin koulun kautta työharjoittelussa ja vikalla viikolla työntekijä sanoi "uskomattoman hyvin ymmärrät ja osaat nää jutut, vaikka oot vasta peruskoulusta päässyt" Sanoin siihen, että "Juu vasta 10v sitten pääsin sieltä pois" kyllä molempia nauratti:D
Olen 28 ja useimmiten luullaan 16-17- vuotiaaksi. Jakkupuvulla ikä nousee 23-24 asti mutta ei koskaan enempää. Ennätys oli kesällä kun meikittä, shortseilla ja lippis päässä luultiin 12-vuotiaaksi.. Siinä alkoi jo naurattaa.
Minulta lopetettiin baarissa papereiden kysyminen joskus 31-32 vuotiaana.
Oon syntyny v. -84 ja vieläkin saan näyttää useimmiten henkkareita kun ostan keskikaljaa
Mulle 38-vuotiaana yksi asiakas oikein äidillisesti onnitteli että oletpa noin nuorena jo hyvässä asemassa. Minä kiittelin vähän ihmeissäni, katsoin sitten asiakkaan tiedoista että oli 30 vuotta.
Minuakin on työpaikalla luultu usein tettiläiseksi. Paras oli kuin yksi pappa kysyi, että "Tuleeko tästä sun ammatti, kun kasvat isoksi?" "Tää on mun ammatti..".
Vierailija kirjoitti:
Olen 28 ja useimmiten luullaan 16-17- vuotiaaksi. Jakkupuvulla ikä nousee 23-24 asti mutta ei koskaan enempää. Ennätys oli kesällä kun meikittä, shortseilla ja lippis päässä luultiin 12-vuotiaaksi.. Siinä alkoi jo naurattaa.
Miten tämä "12-vuotisuus" tuli ilmi?
Tyttöjen kasvuspurtti on pääsääntöisesti ohi jo 13-v päivänä, joten pituudella ei tuon asian kanssa ole mitään tekemistä.
Naamasta on mahdotonta arvioida tuntemattomien ikää. Kyse on siitä että pukeudutte tai käyttäydytte turhan "nuorekkaasti", sorry. Kysyn henkkarit teinivaatteisiin pukeutuneilta kikattelijoilta, vaikka olisivat kuinka kuluneen näköisiä. Joskus ne ovat 18, joskus 28.
t. Alkon kassa
Häiritseekö se sinua? Se on yleensä geeneissä.
Nauti vielä kun voit
Itsekin näytin 30v 18v
30v jälkeen alkaa ikä näkyä..
Suomalaiset nyt vaat ovat pääsääntöisesti babyfaceja. Deal with it.
Minuakin luultiin. Suurimpana syynä varmaan oli pieni koko ja pyöreähköt kasvot.
Enää ei luulla. T. 33v.
Muutama kuukausi sitten olin kolmen lapseni kanssa Cittarin kassalla, latasin ison kärryllisen ostoksia jotka sisälsivät kaksi siideriä saunaillaksi minulle ja miehelleni. Olen 35v. ja kassapojan arvioisin n. 20-vuotiaaksi. Hetken aikaa ihmettelin mistä hän oikein puhui kun pyysi papereita :D Tuli kyllä ihan hyvä mieli jos jonkun mielestä väsynyt kolmen lapsen äiti näyttää vielä alle 30-vuotiaalta :)
En usko!