Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hampaat valkoisiksi aktiivihiilellä - totta vai tarua?

Viana
20.03.2017 |

Huomasin täällä sivuilla mainoksen hampaidenvalkaisijasta, onko kukaan kokeillut tuota? Kiinnostaisi kokeilla mutta jos jollain olisi kertoa tuloksia ennen kuin marssin kauppaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tummentumista kyse, voi hyvinkin poistaa niitä. Sen sijaan luonnostaan keltaista hammasluuta ei aktiivihiilellä kyllä valkaista. Siihen tarvitaan peroksidipohjaiset mömmöt.

Vierailija
2/6 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut. Poistaa tehokkaasti tummentumat mutta ei valkaise, kiuten tuossa jo aiemmin todettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hiilellä hampaita valkaistu jo iät ja ajat, joten siten kyllä hyvinkin totta. Ei ole itse kokeillut mutta törmännyt useampaankin artikkeliin aiheesta ja kovasti sitä nyt tunnutaan kehuttavan.

Vierailija
4/6 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on tummentumista kyse, voi hyvinkin poistaa niitä. Sen sijaan luonnostaan keltaista hammasluuta ei aktiivihiilellä kyllä valkaista. Siihen tarvitaan peroksidipohjaiset mömmöt.

Tämä. Käytän curaproxin black is white -hammastahnaa ja poistaa kyllä mielestäni tehokkaasti tummentumia ja pinnallisia värjäymiä. Lisäksi suuni tuntuu raikkaammalta kuin tavallisella hammastahnalla pestessä. :) On kyllä hieman hintava tuote kyseessä, tuubi maksaa 24€.

Vierailija
5/6 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo black & white hampaidenvalkaisija on minulla käytössä ja tekee sen minkä lupaa, poistaa värjäymät hampaista ilman myrkkyjä ja kemikaaleja.

Vierailija
6/6 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, juttua olenkin jo tästä kuullut ja K-citymarketissa sattui tuo kyseinen purkki silmään, mutta nyt vasta tutustuin kunnolla asiaan. Voisi olla kokeilemisen arvoinen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän